eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RaszynWykonanie projektów budowlano-wykonawczych sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami we wsi Rybie na terenie Gminy Raszyn

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-27

Raszyn: Wykonanie projektów budowlano-wykonawczych sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami we wsi Rybie na terenie Gminy Raszyn
Numer ogłoszenia: 39278 - 2008; data zamieszczenia: 27.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Raszyn, ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn, woj. mazowieckie, tel. 022 7017770, fax 022 7017778.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.raszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektów budowlano-wykonawczych sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami we wsi Rybie na terenie Gminy Raszyn.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie projektów podzielone zostało na zadania: Zadanie nr 1 - część 1 Projekt budowlano-wykonawczy sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami w ulicy Orzechowej część II - długość ulicy - około 220 m; ilość przykanalików- około 20 szt. Zadanie nr 2 - część 2 Projekt budowlano-wykonawczy sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami w ul. Topolowej część II - długość ulicy - około 300 m; ilość przykanalików- około 30 szt. Zadanie nr 3 - część 3 Projekt budowlano-wykonawczy sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami w ul. Pogodnej - długość ulicy - około 260 m; ilość przykanalików- około 40 szt. Zadanie nr 4 - część 4 Projekt budowlano-wykonawczy sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami w ul. Białobrzeskiej - długość ulicy - około 250 m; ilość przykanalików- około 10 szt. Łączna długość projektowanej kanalizacji sanitarnej wynosi około 1030 mb, ilość pro-jektowanych przykanalików - około 100 szt. Dokumentacja powinna zostać sporządzona w wersji drukowanej oraz elektronicznej, umożliwiającej odtworzenie materiałów w programach ogólnie dostępnych tj. Microsoft Word, Microsoft Excel. Do zapisu obrazów, preferowanym formatem jest JPG lub inne np. formaty: PNG, GIF, PDF.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655). 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia. Spełnienie powyższych warunków oceniane będzie zgodnie z regułą spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważniona, z zachowaniem sposobu reprezentacji i oświadczenia w formie oryginału. 1.Oświadczenie, o spełnieniu warunków określonych zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1, ust. 2 2 Złożenie dokumentów przewidzianych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. § 1 ust. 1 i 2 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy w celu spełnienia warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, tj.: Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty, a w przypadku spółki cywilnej - aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualnego odpisu właściwego rejestru dla każdego ze wspólników, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty UWAGA; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentów, składa doku-ment lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie zgłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Jeżeli w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w powyższej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zaświadczenie takie nie może być wystawione wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (zg. z §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605)). 3. Wykazu wykonanych z należytą starannością usług, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat, przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonali min. 3 (trzech) zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. wykonali min. 3 kompleksowe dokumentacje projektowe w zakresie budownictwa sanitarnego i-lub wodociągowego o wartości min. 50 tys. zł brutto każde (poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością). 4. Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz załączeniem odpowiednich uprawnień i aktualnych za-świadczeń przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego to jest minimum: - 2 osoby posiadające uprawnienia budowlane do wykonywania projektów budowlanych w zakresie sieci bez ograniczeń oraz będących członkami właściwej regionalnej Izby Samorządu Zawodowego 5. Zaświadczenie z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), że Wykonawca posiada wymaganą wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową (w treści winna być zawarta wysokość dostępnych środków) co najmniej 30 tys. zł

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.raszyn.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Raszy, ul. Szkolna 2a pokój 113.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2008 godzina 12:30, miejsce: Siedziba Zamawiajacego Raszyn ul. Szkolna 2a Biuro Obsługi Mieszkańców - parter pokój 15.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Projekt budowlano-wykonawczy sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami w ul. Orzechowej część II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: długość ulicy - ok. 220m ilość przykanalików - ok. 20 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Projekt budowlano-wykonawczy sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami w ul. Topolowej część II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: długość ulicy - ok. 300m ilość przykanalików - ok. 30 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Projekt budowlano-wykonawczy sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami w ul. Pogodnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: długość ulicy - ok. 260m ilość przykanalików - ok. 40 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Projekt budowlano-wykonawczy sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami w ul. Białobrzeskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: długość ulicy - ok. 250m, ilość przykanalików - ok. 10 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.