Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-11
Warszawa: Usługa aktualizacji danych i weryfikacji tłumaczeń pisemnych, redakcji oraz zapisu na nośnikach elektronicznych i dostawy do siedziby Zamawiającego publikacji Zamawiającego wydawanych w ramach projektu Program Promocji Gospodarczej Polski Wschodniej
Numer ogłoszenia: 393270 - 2012; data zamieszczenia: 11.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A. , ul. Bagatela 12, 00-585 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 3349800, 3349966, faks 22 3349999.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.paiz.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa aktualizacji danych i weryfikacji tłumaczeń pisemnych, redakcji oraz zapisu na nośnikach elektronicznych i dostawy do siedziby Zamawiającego publikacji Zamawiającego wydawanych w ramach projektu Program Promocji Gospodarczej Polski Wschodniej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa aktualizacji danych i weryfikacji tłumaczeń pisemnych, redakcji oraz zapisu na nośnikach elektronicznych i dostawy do siedziby Zamawiającego publikacji Zamawiającego wydawanych w ramach projektu Program Promocji Gospodarczej Polski Wschodniej. 2. Zamówienie jest realizowane i finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013. 3. Zamawiający przekazuje Wykonawcy do aktualizacji danych i weryfikacji tłumaczeń oraz redakcji publikacje w języku angielskim wymienione w pozycjach: I, II, IV, V, VI poniżej oraz do weryfikacji tłumaczeń i redakcji publikację w języku angielskim wymienioną w pozycji III poniżej, a Wykonawca zobowiązuje się wykonać zamówienie zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ: Lp - Rodzaj publikacji - Wymagana wersja językowa I Doing business in Eastern Poland - przewodnik dla inwestora i przedsiębiorcy - angielska II Prezentacja nt Makroregionu Polski Wschodniej - PowerPoint - angielska III Album promocyjny Eastern Poland - bogato ilustrowana publikacja o charakterze promocyjnym nt osiągnięć gospodarczych Makroregionu Polski Wschodniej i kluczowych dla 5 województw sektorów gospodarczych - angielska IV Ulotka promocyjna - angielska V 12 publikacji dotyczących poszczególnych sektorów gospodarki Polski Wschodniej - angielska VI 12 katalogów poddostawców - firm z poszczególnych sektorów Makroregionu Polski Wschodniej - angielska 4. Wszystkie publikacje wymienione w tabeli powyżej są dostępne na następujących stronach internetowych: www.paiz.gov.pl - w zakładce polska wschodnia oraz www.polskawschodnia.eu . 5. Kod zamówienia określony we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: CPV: 79530000-8 Usługi w zakresie tłumaczeń pisemnych CPV: 79552000-8 Usługi przetwarzania tekstu 6. Zamawiający przekaże Wykonawcy dokumenty do aktualizacji danych i weryfikacji tłumaczeń oraz redakcji w wersji elektronicznej - w programie Acrobat Reader format PDF - drogą elektroniczną na wskazany w umowie adres e-mailowy lub na płycie CD-DVD. 7. Zadaniem Wykonawcy będzie przygotowanie tekstów w programie umożliwiającym edycję w programie Microsoft Office Word. 8. W przypadku prezentacji nt Makroregionu Polski Wschodniej PowerPoint zadaniem Wykonawcy będzie przygotowanie prezentacji w technologii umożliwiającej bezproblemowe odtwarzanie na dowolnym sprzęcie komputerowym np. film, prezentacja we Flashu i edycję na poziomie dowolnego użytkownika. 9. Zamawiający dopuszcza przesyłanie materiałów przez Strony drogą elektroniczną lub przekazywanie na nośnikach elektronicznych, w tym płytach CD-DVD. 10. Zakres zamówienia obejmuje 1044 tysiąc czterdzieści cztery strony do aktualizacji danych i weryfikacji tłumaczeń pisemnych oraz redakcji w publikacjach jest to całkowita liczba stron publikacji uwzględniająca zdjęcia, wykresy, tabele, mapy, co Wykonawca powinien uwzględnić przy kalkulacji ceny oferty; według oceny Zamawiającego aktualizacji danych i weryfikacji tłumaczeń pisemnych oraz redakcji podlegać będzie około 730 stron tekstu oraz 196 sto dziewięćdziesiąt sześć stron do weryfikacji tłumaczeń pisemnych i redakcji dotyczy bogato ilustrowanej publikacji o charakterze promocyjnym, w której tekst zajmuje tylko część strony, a niektóre strony w całości wypełnione są zdjęciami, co Wykonawca powinien uwzględnić przy kalkulacji ceny oferty. Zdjęcia zamieszczone w publikacjach objętych zamówieniem nie podlegają aktualizacji. Tłumaczenie nie jest przysięgłe. 11. Zwiększenie ilości stron publikacji w wyniku dodania tekstów wynikłych z aktualizacji publikacji nie stanowi podstawy do żądania zwiększonej kwoty wynagrodzenia Wykonawcy z tytułu weryfikacji językowej publikacji. Wynagrodzenie Wykonawcy jest wynagrodzeniem zryczałtowanym i nie podlega zmianie. 12. W zakresie aktualizacji danych Wykonawca ma obowiązek dokonywania zmian po uzyskaniu informacji od: przedstawicieli COI centrów obsługi inwestora, BOI biur obsługi inwestora, COIiE centrów obsługi inwestorów i eksporterów Makroregionu Polski Wschodniej oraz PAIiIZ S.A. - Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A. Dokładne dane teleadresowe ww. podmiotów zostaną przekazane Wykonawcy na etapie realizacji umowy. Dokonując aktualizacji katalogów poddostawców Wykonawca uzupełni katalogi o firmy uczestniczące w wydarzeniach organizowanych przez Zamawiającego. Zamawiający dostarczy listę firm, natomiast zadaniem Wykonawcy będzie kontakt z firmą i uzyskanie zgody na umieszczenie jej danych zakresu danych w katalogu oraz przetłumaczenie całej informacji. Zaktualizowane dane będą przekazywane Wykonawcy w polskiej wersji językowej. Wszelkie dane makroekonomiczne Wykonawca będzie aktualizował we własnym zakresie. 13. Zakres zamówienia obejmuje także zapis na nośniku elektronicznym w formacie PDF ostatecznych, tj. po aktualizacji, po weryfikacji zredagowanych anglojęzycznych wersji publikacji o objętości ok. 170 MB i zapewnienie zarówno nośnika elektronicznego wraz z oznakowaniem, zgodnie z Systemem Identyfikacji Wizualnej Programu Promocji Gospodarczej Polski Wschodniej, dostępnym na www.polskawschodnia.eu oraz www.paiz.gov.pl w zakładce polska wschodnia oraz Zasadami promocji projektów dla PO RPW 2007 - 2013, jak i opakowania oraz dostawę do siedziby Zamawiającego publikacji, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ - nakład 30 000 szt. 14. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia dwuetapowo: 1. Etap I - aktualizacja danych i weryfikacja tłumaczeń pisemnych oraz redakcja publikacji i dostarczenie ich do Zamawiającego w wersji elektronicznej, aktualizacja danych będzie polegać na zastąpieniu treści dotychczasowych w publikacjach treściami zaktualizowanymi; -weryfikacja tłumaczeń pisemnych i redakcja publikacji i dostarczenie jej do Zamawiającego w wersji elektronicznej; 2. Etap II - zapis publikacji na nośnikach elektronicznych w formacie PDF i dostawa zapakowanych materiałów do siedziby Zamawiającego: ul. Bagatela 12, 00-585 Warszawa - IV piętro. 15. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia w następujących terminach: 1. Etap I: maksymalnie 30 dni roboczych od daty podpisania umowy; 2. Etap II: maksymalnie w ciągu 10 dni roboczych od daty zatwierdzenia wykonanej aktualizacji danych i weryfikacji tłumaczeń pisemnych oraz redakcji, jednak nie później niż w ciągu 50 dni od daty podpisania umowy. 16. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do utworu, którym jest aktualizacja tekstu i weryfikacja tłumaczeń pisemnych oraz redakcja, w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, na zasadach określonych we wzorze umowy. 17. Niedopuszczalne jest wykonywanie tłumaczeń za pomocą programów komputerowych służących do translacji tekstu. Szczegółowe wymagania związane z przedmiotem zamówienia 1. Wykonawca odpowiedzialny jest za wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z ustaleniami określonymi przez Zamawiającego. 2. Zamawiający oczekuje wysokiej jakości świadczonych usług. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem przepisu art.355 par. 2 kc. 3. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania poufności co do uzyskanych informacji i dokumentacji dotyczących realizacji przedmiotu zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.53.00.00-8, 79.55.20.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 50.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełnienia warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej 5 usług polegających na aktualizacji danych makroekonomicznych związanych z promocją gospodarczą oraz 3 standardowe tłumaczenia pisemne, minimum po 30 stron każde z języka polskiego na język angielski lub angielskiego na polski materiałów z zakresu prawa lub ekonomii, o wartości co najmniej 300 000 zł każda.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełnienia warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponować minimum 3 (trzema) tłumaczami z umiejętnością tłumaczenia na i z jęz. angielskiego, z których każdy będzie posiadał: - odpowiednie kwalifikacje - wyższe wykształcenie lingwistyczne bądź kwalifikacje poparte certyfikatami na poziomie C1, - i co najmniej 3-letnie doświadczenie w tłumaczeniach pisemnych lub ustnych z zakresu prawno-ekonomicznego z języka angielskiego
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę minimum 500 000 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian umowy w przypadku, gdy: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 2) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności instytucjami Zarządzającą, Pośredniczącą I i II stopnia, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia; 3) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej I i II stopnia, w szczególności w zakresie sprawozdawczości; 4) wystąpi konieczność wprowadzenia zmian w zakresie terminów realizacji zamówienia, na skutek zaistnienia obiektywnych przeszkód, które uniemożliwią realizację zamówienia lub osiągnięcie jego celów według pierwotnie przyjętego terminu realizacji zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.paiz.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A. w Warszawie,
ul. Bagatela 12, 00-585 Warszawa - Kancelaria Ogólna PAIiIZ, I piętro, pok. 111.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2012 godzina 12:00, miejsce: Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A. w Warszawie, ul. Bagatela 12, 00-585 Warszawa - Kancelaria Ogólna PAIiIZ, I piętro, pok. 111..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu Program Promocji Gospodarczej Polski Wschodniej w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007 - 2013 Osi priorytetowej I Nowoczesna Gospodarka Działanie I.4 Promocja i Współpraca, komponent Promocja..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja suwnicy o udźwigu Q=4,5 T
- Prowadzenie ochrony mostu na rz. Wisła w m. Warszawa w ciągu drogi ekspresowej S2
- "Rozbudowa DW 805 polegająca na rozbiórce istniejącego przepustu w miejscowości Pogorzel w km 8+641 i budowie nowego obiektu przepustu wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 279/24
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
- Usługa prania bielizny pościelowej, ręczników, ścierek, obrusów, narzut, koców, kołder, poduszek, dywaników, pokrowców w Domu Studenta Nr 7 Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Sulimy 4 w Warszawie
- Usługa dzierżawy dystrybutorów wody dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie przez okres 24-ch miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.