Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-12-02
Godów: Prowadzenie zajęć psychologiczno - pedagogicznych
Numer ogłoszenia: 393680 - 2010; data zamieszczenia: 02.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Godów , ul. 1 Maja 53, 44-340 Godów, woj. śląskie, tel. 032 47 65 065, 47 65 063, faks 032 4765100.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.godow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zajęć psychologiczno - pedagogicznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć psychologiczno - pedagogicznych w ramach projektu Mój Europass kluczem do sukcesu w szkołach na terenie gminy Godów pod nazwą Prowadzenie zajęć pedagogicznych lub psychologicznych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Głównym celem projektu jest zwiększenie szans edukacyjnych 800 uczniów oraz zapewnienie im równego startu w przyszłość poprzez wzrost jakości i skuteczności nauczania przy pomocy metody WebQuest. Projekt ukierunkowany jest na rozwój kompetencji kluczowych, wzrost aspiracji edukacyjnych i zawodowych oraz zapobieganiu patologii. Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za: a)przygotowanie planu metodycznego i przedstawienie go do akceptacji koordynatorowi metodyczno-programowemu, b)przygotowanie, realizację dodatkowych zajęć dla uczniów, c)dokumentację zajęć dodatkowych dla uczniów (kart czasu pracy, dzienników zajęć, list obecności). d)prowadzenie zajęć zgodnie z wcześniej przygotowanym scenariuszem oraz harmonogramem, e)przedstawieniu do dnia 5 stycznia 2011 roku harmonogramu prowadzonych zajęć na okres 3 stycznia - 31 marca 2011 oraz do dnia 5 kwietnia harmonogramu prowadzonych zajęć na okres 1 kwietnia - 31 maja 2011 roku.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie : oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Należy udokumentować wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej po jednej usłudze związanej z posiadaniem doświadczenia w następujących zakresach : - wykonywania pracy zawodowej z dziećmi i młodzieżą, - wykonywania pracy zawodowej w placówkach oświatowych na terenie wiejskim. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie : a)wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowanie przy realizacji zamówienia co najmniej 1 osobą, która posiada wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym o kierunku pedagogika opiekuńczo - wychowawcza lub kurs kwalifikacyjny - kwalifikacje do pracy w placówkach opiekuńczo - wychowawczych dla pedagogów szkolnych. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie : a)wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, b)oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wypełniony druk oferta. 2. Wypełniony szczegółowy wykaz cen. 3. Oświadczenie, że zamówienie zostanie wykonane w terminie od 3 stycznia 2011r. do 31 maja 2011r. 4. Pełnomocnictwo względnie dokument z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wskazujące sposób i zakres umocowania wykonawców. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje zmianę umowy w przypadku a.Zaistnienia nowych okoliczności, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, uzasadniających zmiany terminów wykonywania usługi. b.Zaistnienia siły wyższej mającej wpływ na realizację umowy, (za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.godow.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy
ul. 1 Maja 53
44-340 Godów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy ul. 1 Maja 53 44-340 Godów Kancelaria Ogólna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prowadzenie zajęć pedagogicznych w Szkole Podstawowej im. Gustawa Morcinka w Krostoszowicach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Doradztwo psychologiczno-pedagogiczne dla uczniów Szkoły Podstawowej w Krostoszowicach o charakterze kompensacyjno-korekcyjnym,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Prowadzenie zajęć pedagogicznych w Szkole Podstawowej im. Janka Krasickiego w Godowie grupa 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Doradztwo psychologiczno-pedagogiczne dla uczniów Szkoła Podstawa w Godowie o charakterze kompensacyjno-korekcyjnym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Prowadzenie zajęć pedagogicznych (zajęcia logopedyczne) w Szkole Podstawowej im. Janka Krasickiego w Godowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Doradztwo psychologiczno-pedagogiczne dla uczniów Szkoła Podstawa w Godowie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Prowadzenie zajęć pedagogicznych w Zespole Szkolno-Przedszkolny w Skrbeńsku - Szkoła Podstawa im. K.I. Gałczyńskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Doradztwo psychologiczno-pedagogiczne dla uczniów Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Skrbeńsku - Szkoła Podstawa im. K.I. Gałczyńskiego - Zajęcia profilaktyczne (bezpieczny Internet, dopalacze, narkotyki, alkohol, bulimia i anoreksja, stop agresji, nikotyna)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Prowadzenie zajęć pedagogicznych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Łaziskach - Szkoła Podstawowa im. Mikołaja Kopernika.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Doradztwo psychologiczno-pedagogiczne dla uczniów Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Łaziskach - Szkoła Podstawa w Łaziskach o charakterze kompensacyjno-korekcyjnym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Prowadzenie zajęć pedagogicznych w Zespole Szkół w Gołkowicach - Szkoła Podstawowa im. Stanisława Staszica grupa 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Doradztwo psychologiczno-pedagogiczne dla uczniów Zespołu Szkół w Gołkowicach- Szkoła Podstawowa im. Stanisława Staszica - zajęcia o charakterze kompensacyjno - korekcyjnym (opanowanie podstawowych umiejętności z zakresu czytania, pisania, liczenia oraz wiary we własne siły).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Prowadzenie zajęć pedagogicznych w Zespole Szkół w Gołkowicach - Szkoła Podstawowa im. Stanisława Staszica grupa 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Doradztwo psychologiczno-pedagogiczne dla uczniów Zespołu Szkół w Gołkowicach - Szkoła Podstawowa im. Stanisława Staszica - zajęcia o charakterze kształtowania, modelowania, rozwijania zachowań prospołecznych, rozwijanie empatii, podnoszenie poczucia własnej wartości, doskonalenie umiejętności współżycia w grupie, rozwój ekspansji twórczej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Prowadzenie zajęć pedagogicznych w Zespole Szkół w Gołkowicach - Gimnazjum im. Porucznika Pilota Franciszka Surmy grupa 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Doradztwo psychologiczno-pedagogiczne dla uczniów Zespołu w Szkół Gołkowicach - Gimnazjum im. Porucznika Pilota Franciszka Surmy - zajęcia o charakterze doradztwa zawodowego; wspieranie uczniów w wyborze przyszłej szkoły, przeprowadzanie testów ujawniających preferencje zawodowe, ćwiczenia psychologiczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Prowadzenie zajęć pedagogicznych w Zespole Szkół w Gołkowicach - Gimnazjum im. Porucznika Pilota Franciszka Surmy grupa 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Doradztwo psychologiczno-pedagogiczne dla uczniów Zespołu w Szkół Gołkowicach - Gimnazjum im. Porucznika Pilota Franciszka Surmy - zajęcia o charakterze kompensacyjno - korekcyjnym dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się, wczesna diagnoza, radzenie sobie z niepowodzeniami w szkole, doskonalenie podstawowych umiejętności z czytania, pisania, mówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Prowadzenie zajęć pedagogicznych w Zespole Szkół w Skrzyszowie - Szkoła Podstawowa im. Karola Miarki grupa 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Doradztwo psychologiczno-pedagogiczne dla uczniów Zespołu w Szkół Skrzyszowie Szkoła Podstawowa im. Karola Miarki - socjoterapia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Prowadzenie zajęć pedagogicznych w Zespole Szkół w Skrzyszowie - Szkoła Podstawowa im. Karola Miarki grupa 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Doradztwo psychologiczno-pedagogiczne dla uczniów Zespołu w Szkół Skrzyszowie - Szkoła Podstawowa im. Karola Miarki - socjoterapia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Prowadzenie zajęć pedagogicznych w Zespole Szkół w Skrzyszowie - Szkoła Podstawowa im. Karola Miarki grupa 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Doradztwo psychologiczno-pedagogiczne dla uczniów Zespołu w Szkół Skrzyszowie - Szkoła Podstawowa im. Karola Miarki - socjoterapia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Prowadzenie zajęć pedagogicznych w Zespole Szkół w Skrzyszowie - Gimnazjum im. Powstańców Śląskich grupa 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Doradztwo psychologiczno-pedagogiczne dla uczniów Zespołu w Szkół Skrzyszowie - Gimnazjum im. Powstańców Śląskich - socjoterapia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Prowadzenie zajęć pedagogicznych w Zespole Szkół w Skrzyszowie - Gimnazjum im. Powstańców Śląskich grupa 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Doradztwo psychologiczno-pedagogiczne dla uczniów Zespołu w Szkół w Skrzyszowie - Gimnazjum - socjoterapia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Prowadzenie zajęć pedagogicznych w Zespole Szkół w Gołkowicach - Szkoła Podstawowa im. Stanisława Staszica grupa 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Doradztwo psychologiczno pedagogiczne dla uczniów w Zespole Szkół w Gołkowicach - Szkoła Podstawowa im. Stanisława Staszica, grupa 3, zajęcia korekcyjno kompensacyjne o charakterze terapeutycznym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Prowadzenie zajęć psychologicznych dla uczniów szkół z terenu gminy Godów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć psychologicznych dla uczniów szkół z terenu gminy Godów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników administracji publicznej - edycja 2025
- Zatrudnienie kadry merytorycznej oraz organizacja warsztatów w ramach projektu pn. "Wspieramy rodziny zastępcze - bo warto"
- "Dzienne formy usług opiekuńczych dla uczestników projektu "Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów".
- Organizacja 2 warsztatów serowarskich pn. ,,Przetwórstwo mleka w domu i zagrodzie" w ramach planu operacyjnego na rok 2025 w ramach Planu działania Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich KSOW+
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego: Spawanie metodą TIG z egzaminem zewnętrznym dla uczniów/uczennic ZST w Mikołowie i ZSEiU w Łaziskach Górnych
- Warsztaty wyjazdowe, edukacyjne z elementami integracji w ramach realizacji projektu pn. "Pozytywna przyszłość PLUS. [...].*
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.