Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-02-22
Łódź: Usługi przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych
instalacji przeciwpożarowych (ZNP/16/02)
Numer ogłoszenia: 39368 - 2016; data zamieszczenia: 22.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Port Lotniczy Łódź im. Władysława Reymonta sp. z o.o. , ul. gen. S. Maczka 35, 94-328 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 683 52 10, faks 42 683 52 06.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.airport.lodz.pl lub http://lotnisko.lodz.pl/pl/ogloszenia-i-przetargi.html
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zarządzanie lotniskami.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych instalacji przeciwpożarowych (ZNP/16/02).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych instalacji przeciwpożarowych, szczegółowo określone w SIWZ (w szczególności rozdz. III) i załącznikach do SIWZ. Zamówienie podzielone jest na 10 części: 1) Część 1 - usługi przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych systemu napowietrzania wraz z systemem zewnętrznym (system przewietrzania) w budynku Terminala Pasażerskiego. 2) Część 2 - usługi przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych dźwiękowego systemu ostrzegawczego (DSO) w budynku Terminala Pasażerskiego. 3) Część 3 - usługi przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych systemu detekcji tlenku węgla i gazu LPG w budynku Terminala Pasażerskiego. 4) Część 4 - usługi przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych systemu klap oddymiających i kurtyn dymowych w budynku Terminala Pasażerskiego. 5) Część 5 - usługi przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych systemu bram przeciwpożarowych w budynku Terminala Pasażerskiego. 6) Część 6 - usługi przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych systemu bram garażowych oraz rolet na przejściach granicznych w budynku Terminala Pasażerskiego. 7) Część 7 - usługi przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych gaśnic i hydrantów na terenie Portu Lotniczego Łódź im. Władysława Reymonta sp. z o.o. w Łodzi. 8) Część 8 - usługi przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych systemu instalacji tryskaczowej w budynku Terminala Pasażerskiego. 9) Część 9 - usługi przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych zbiorników wody do instalacji gaśniczych w budynku Terminala Pasażerskiego. 10) Część 10 - usługi przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych systemu sygnalizacji pożaru (SSP) w budynku Terminala Pasażerskiego..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00-5, 50.71.10.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium dla żadnej części zamówienia
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: 1) Dla części 1 - usługi przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych systemu napowietrzania wraz z systemem zewnętrznym (system przewietrzania) w budynku Terminala Pasażerskiego: W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał do najmniej 1 usługę przeglądu technicznego i/lub przeglądu technicznego i czynności konserwacyjnych systemu napowietrzania wraz z systemem zewnętrznym, a usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 2) Dla części 2 - usługi przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych dźwiękowego systemu ostrzegawczego (DSO) w budynku Terminala Pasażerskiego: W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał do najmniej 1 usługę przeglądu technicznego i/lub przeglądu technicznego i czynności konserwacyjnych dźwiękowego systemu ostrzegawczego (DSO) w jednym z obiektów, o których mowa w § 29 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 roku (Dz. U. z 2010 roku, nr 109, poz. 719), a usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 3) Dla części 3 - usługi przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych systemu detekcji tlenku węgla i gazu LPG w budynku Terminala Pasażerskiego: W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał do najmniej 1 usługę przeglądu technicznego i/lub przeglądu technicznego i czynności konserwacyjnych systemu detekcji tlenku węgla i gazu LPG, a usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 4) Dla części 4 - usługi przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych systemu klap oddymiających i kurtyn dymowych w budynku Terminala Pasażerskiego: W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał do najmniej 1 usługę przeglądu technicznego i/lub przeglądu technicznego i czynności konserwacyjnych systemu klap oddymiających i kurtyn dymowych, a usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 5) Dla części 5 - usługi przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych systemu bram przeciwpożarowych w budynku Terminala Pasażerskiego: W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał do najmniej 1 usługę przeglądu technicznego i/lub przeglądu technicznego i czynności konserwacyjnych systemu bram przeciwpożarowych, a usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 6) Dla części 6 - usługi przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych systemu bram garażowych oraz rolet na przejściach granicznych w budynku Terminala Pasażerskiego: W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał do najmniej 1 usługę przeglądu technicznego i/lub przeglądu technicznego i czynności konserwacyjnych systemu bram garażowych oraz rolet, a usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 7) Dla części 7 - usługi przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych gaśnic i hydrantów na terenie Portu Lotniczego Łódź im. Władysława Reymonta spółka z o.o. w Łodzi: W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał do najmniej 1 usługę przeglądu technicznego i/lub przeglądu technicznego i czynności konserwacyjnych gaśnic i hydrantów, a usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 8) Dla części 8 - usługi przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych systemu instalacji tryskaczowej w budynku Terminala Pasażerskiego: W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał do najmniej 1 usługę przeglądu technicznego i/lub przeglądu technicznego i czynności konserwacyjnych systemu instalacji tryskaczowej, a usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 9) Dla części 9 - usługi przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych zbiorników wody do instalacji gaśniczych w budynku Terminala Pasażerskiego: W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał do najmniej 1 usługę przeglądu technicznego i/lub przeglądu technicznego i czynności konserwacyjnych zbiorników wody do instalacji, a usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 10) Dla części 10 - usługi przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych systemu sygnalizacji pożaru (SSP) w budynku Terminala Pasażerskiego: W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał do najmniej 1 usługę przeglądu technicznego i/lub przeglądu technicznego i czynności konserwacyjnych systemu sygnalizacji pożaru (SSP) w jednym z obiektów wskazanych w § 28 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 roku (Dz.U. z 2010 roku, nr 109, poz. 719), a usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy - jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
V | przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy na zasadach określonych w SIWZ w postępowaniu ZNP/16/02
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.airport.lodz.pl lub http://lotnisko.lodz.pl/pl/ogloszenia-i-przetargi.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Port Lotniczy Łódź im. Władysława Reymonta sp. z o.o., Zespół ds. Zamówień Publicznych i Umów, ul. Gen. S. Maczka 35, 94-328 Łódź.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2016 godzina 12:00, miejsce: Port Lotniczy Łódź im. Władysława Reymonta sp. z o.o., Biuro Zarządu, ul. Gen. S. Maczka 35, 94-328 Łódź.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ilekroć mowa w niniejszym ogłoszeniu o specyfikacji lub o SIWZ należy przez to rozumieć Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w postępowaniu ZNP/16/02. Postępowanie zostanie przeprowadzone na podstawie Regulaminu udzielania zamówień, przyjętego Zarządzeniem Nr 20/2007 Prezesa Zarządu Portu Lotniczego Łódź im. Władysława Reymonta Sp. z o.o. z dnia 28 sierpnia 2007 r., wraz z ostatnią zmianą wynikającą z Uchwały Nr 2/2014 Zarządu Portu Lotniczego Łódź im. Władysława Reymonta Sp. z o.o. dnia 30 kwietnia 2014 r. oraz na podstawie postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i niniejszego ogłoszenia. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany niniejszego Ogłoszenia, o ile konieczność takiej zmiany będzie wynikała z niezgodności treści niniejszego Ogłoszenia z treścią SIWZ. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści niniejszego Ogłoszenia oraz możliwość zmiany treści SIWZ.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych systemu napowietrzania wraz z systemem zewnętrznym (system przewietrzania) w budynku Terminala Pasażerskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych systemu napowietrzania wraz z systemem zewnętrznym (system przewietrzania) w budynku Terminala Pasażerskiego: wykonanie usługi w ciągu 4 tygodni od dnia podpisania umowy w terminie ustalonym z Zamawiającym, dodatkowo udział w teście komunikowania się systemu z centralą SSP (jeden dzień wyznaczony przez Zamawiającego w ciągu 10 tygodni od dnia podpisania umowy). Szczegółowy opis i zakres zamówienia w części 1 określa SIWZ (w szczególności rozdz. III) oraz załączniki do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00-5, 50.70.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych dźwiękowego systemu ostrzegawczego (DSO) w budynku Terminala Pasażerskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych dźwiękowego systemu ostrzegawczego (DSO) w budynku Terminala Pasażerskiego: w ciągu 4 tygodni od dnia podpisania umowy w terminie ustalonym z Zamawiającym, dodatkowo udział w teście komunikowania się systemu z centralą SSP (jeden dzień wyznaczony przez Zamawiającego w ciągu 10 tygodni od dnia podpisania umowy). Szczegółowy opis i zakres zamówienia w części 2 określa SIWZ (w szczególności rozdz. III) oraz załączniki do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00-5, 50.71.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługi przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych systemu detekcji tlenku węgla i gazu LPG w budynku Terminala Pasażerskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych systemu detekcji tlenku węgla i gazu LPG w budynku Terminala Pasażerskiego: w ciągu 4 tygodni od dnia podpisania umowy w terminie ustalonym z Zamawiającym dodatkowo udział w teście komunikowania się systemu z centralą SSP (jeden dzień wyznaczony przez Zamawiającego w ciągu 10 tygodni od dnia podpisania umowy). Szczegółowy opis i zakres zamówienia w części 3 określa SIWZ (w szczególności rozdz. III) oraz załączniki do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00-5, 50.71.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługi przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych systemu klap oddymiających i kurtyn dymowych w budynku Terminala Pasażerskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych systemu klap oddymiających i kurtyn dymowych w budynku Terminala Pasażerskiego: 2 razy w czasie trwania umowy, pierwszy w ciągu 4 tygodni od dnia podpisania umowy w terminie ustalonym z Zamawiającym, drugi po upływie pół roku od zakończenia pierwszego, przy czym wykonanie drugiego przeglądu w terminie ustalonym z Zamawiającym. Przy pierwszym przeglądzie dodatkowo udział w teście komunikowania się systemu z centralą SSP (jeden dzień wyznaczony przez Zamawiającego w ciągu 10 tygodni od dnia podpisania umowy). Szczegółowy opis i zakres zamówienia w części 4 określa SIWZ (w szczególności rozdz. III) oraz załączniki do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00-5, 50.71.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Usługi przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych systemu bram przeciwpożarowych w budynku Terminala Pasażerskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych systemu bram przeciwpożarowych w budynku Terminala Pasażerskiego: 2 razy w czasie trwania umowy, w ciągu 4 tygodni od dnia podpisania umowy w terminie ustalonym z Zamawiającym, drugi po upływie pół roku od zakończenia pierwszego, przy czym wykonanie drugiego przeglądu w terminie ustalonym z Zamawiającym. Przy pierwszym przeglądzie dodatkowo udział w teście komunikowania się systemu z centralą SSP (jeden dzień wyznaczony przez Zamawiającego w ciągu 10 tygodni od dnia podpisania umowy). Szczegółowy opis i zakres zamówienia w części 5 określa SIWZ (w szczególności rozdz. III) oraz załączniki do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00-5, 50.71.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Usługi przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych systemu bram garażowych oraz rolet na przejściach granicznych w budynku Terminala Pasażerskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych systemu bram garażowych oraz rolet na przejściach granicznych w budynku Terminala Pasażerskiego: w ciągu 4 tygodni od dnia podpisania umowy w terminie ustalonym z Zamawiającym dodatkowo udział w teście komunikowania się systemu z centralą SSP (jeden dzień wyznaczony przez Zamawiającego w ciągu 10 tygodni od dnia podpisania umowy). Szczegółowy opis i zakres zamówienia w części 6 określa SIWZ (w szczególności rozdz. III) oraz załączniki do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00-5, 50.71.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Usługi przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych gaśnic i hydrantów na terenie Portu Lotniczego Łódź im. Władysława Reymonta sp. z o.o. w Łodzi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych gaśnic i hydrantów na terenie Portu Lotniczego Łódź im. Władysława Reymonta spółka z o.o. w Łodzi: w ciągu 4 tygodni od dnia podpisania umowy w terminie ustalonym z Zamawiającym. Szczegółowy opis i zakres zamówienia w części 7 określa SIWZ (w szczególności rozdz. III) oraz załączniki do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00-5, 50.71.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Usługi przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych systemu instalacji tryskaczowej w budynku Terminala Pasażerskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych systemu instalacji tryskaczowej w budynku Terminala Pasażerskiego: w ciągu 4 tygodni od dnia podpisania umowy w terminie ustalonym z Zamawiającym dodatkowo udział w teście komunikowania się systemu z centralą SSP (jeden dzień wyznaczony przez Zamawiającego w ciągu 10 tygodni od dnia podpisania umowy). Szczegółowy opis i zakres zamówienia w części 8 określa SIWZ (w szczególności rozdz. III) oraz załączniki do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00-5, 50.71.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Usługi przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych zbiorników wody do instalacji gaśniczych w budynku Terminala Pasażerskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych zbiorników wody do instalacji gaśniczych w budynku Terminala Pasażerskiego: w ciągu 4 tygodni od dnia podpisania umowy w terminie ustalonym z Zamawiającym. Szczegółowy opis i zakres zamówienia w części 9 określa SIWZ (w szczególności rozdz. III) oraz załączniki do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00-5, 50.71.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Usługi przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych systemu sygnalizacji pożaru (SSP) w budynku Terminala Pasażerskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych systemu sygnalizacji pożaru (SSP) w budynku Terminala Pasażerskiego: w ciągu 8 tygodni od dnia podpisania umowy w terminie ustalonym z Zamawiającym. Szczegółowy opis i zakres zamówienia w części 10 określa SIWZ (w szczególności rozdz. III) oraz załączniki do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00-5, 50.71.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- dostawa sprzętu komputerowego, peryferyjnego, akcesoriów i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska
- Budowa magazynu soli drogowej na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Sieradzu
- 203/TP/ZP/D/2024 - Dostawa aparatury medycznej dla potrzeb psychogeriatrii
- Zakup jednorocznej subskrypcji Genetec Advantage Renewal, dla Systemu Monitoringu Miejskiego w Łodzi (SMM)
- Usługa publikacji ogłoszeń, reklam, nekrologów dla Uniwersytetu Łódzkiego w prasie lokalnej (łódzkiej) w 2025 r.
- Dostawa ziaren i płatków, karmy dla psów i kotów, karmy dla ptaków, granulatów w 2025 r.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie napraw po przeglądowych instalacji, systemów oraz urządzeń branży ogólnobudowlanej zainstalowanych w obiekcie MCK Część II
- Konserwacja systemów alarmowych
- Usługi pogotowia technicznego oraz naprawy i konserwacji w zakresie robót elektrycznych i instalacyjnych (hydraulicznych) w lokalach i budynkach stanowiących własność gminy Miasto Sieradz
- Wykonywanie prac remont. w zakresie robót elektr. zw. z utrzym. zasobów w należ. stanie techniczn., świadczenie usł. pogotowia tech. w zakr. robót elektr. w zasob. adm. przez ZGN na terenie AN-5.
- Usługi w zakresie eksploatacji i konserwacji urządzeń i instalacji sanitarnych i ciepłowniczych w obiektach Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
- WYKONYWANIE USŁUG ELEKTRYCZNYCH ORAZ CAŁODOBOWEGO POGOTOWIA ELEKTROENERGETYCZNEGO W OBIEKTACH UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO W KATOWICACH
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.