Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-24
Grębocice: Przygotowanie i dostawa obiadów do Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Grębocicach
Numer ogłoszenia: 394402 - 2011; data zamieszczenia: 24.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Przedszkola , ul. Szkolna 2/2-3, 59-150 Grębocice, woj. dolnośląskie, tel. 0-76 8315067, faks 0-76 8315067.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zeas_grebocice.biposwiata.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i dostawa obiadów do Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Grębocicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1 Wyprodukowanie i dostawa gorących obiadów zgodnie z Zaleceniami i Normami Żywienia Instytutu Żywności i Żywienia w Warszawie składających się z drugiego dania i kompotu: a/ drugie danie około 350 g, w tym: - ziemniaki ,kasza, ryż lub makaron, ( zamiennie) - około150 g, - mięso, ryba (zamiennie) - około 100 g, - surówka lub jarzyny gotowane (zamiennie) - około 100 g. - naleśniki, pierogi, kopytka, kluski śląskie (zamiennie)-200 g. - sos z mięsem około 200 g w tym: mięso 100 g i sos 100 g. - jogurt, serek(zamiennie) - około 100 g. b/ kompot - 200 ml z produktów świeżych i wartościowych lub z owoców suszonych - Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. Z 2006r. nr 171 poz. 1225) łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy. Zamawiający nie dopuszcza powtarzalności posiłków w ciągu jednej dekady (10 dni). - Bezwzględnie należy przestrzegać norm na składniki pokarmowe i produkty spożywcze określone przez Instytut Żywienia i Żywności. Posiłki mają być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia dzieci i młodzieży - Wykonawca będzie przygotowywał posiłki w obiekcie dla którego posiada decyzję Inspektora Sanitarnego o dopuszczeniu obiektu do przygotowania posiłków dla potrzeb zbiorowego żywienia oraz dostarczał posiłki zachowując wymogi sanitarno-epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz weźmie odpowiedzialność za ich przestrzeganie. Posiłki do szkół Dostawca dowozi na swój koszt ( wraz z załadunkiem i rozładunkiem) - Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwem zgodnie z normami HACCP Zamawiający zastrzega sobie możliwość nieodebrania posiłków w przypadku , gdy są niezgodne z SIWZ oraz z umową. - Posiłki muszą być sporządzone i wydane zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego oraz wykonane ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy ważności. Wyklucza się mięso i przetwory z puszek konserwowych. 1.2 Żywienie dzieci odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w dni nauki szkolnej (ok. 183 dni nauki szkolnej zgodnie z kalendarzem szkolnym). Obiady będą dowożone do następujących szkół: a) Szkoła Podstawowa im. Janusza Kusocińskiego w Grębocicach ul. Szkolna 2 - około 31 obiadów dziennie b) Gimnazjum im. Jana Nowaka - Jeziorańskiego w Grębocicach ul. Szkolna 2 - około 14 obiadów dziennie W/w ilości zostały oszacowane na podstawie ilości posiłków wydawanych w roku szkolnym 2010/2011 i mogą ulec zmianie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. 1.3 Wytyczne dotyczące dostawy: a) posiłki należy dostarczać w ściśle określonych godzinach od 1030 do 1100 b) obiady muszą być zgodne z jadłospisem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ; w przypadku wycieczek szkolnych możliwa jest zamiana obiadu na prowiant suchy c) dostawca zapewnia termosy do przewozu posiłków gwarantujące utrzymanie odpowiedniej temperatury i jakości przewożonych potraw; d) do stołówek Szkoły Podstawowej i Gimnazjum dostawca zapewnia oddzielne termosy; e) dostawca zapewnia mycie, wyparzanie i odbiór termosów; f) dostawca zobowiązuje się do odbioru zlewek g) dostawca w swojej siedzibie dodatkowo przechowuje próbki posiłków do celów sanitarno-epidemiologicznych h) zamówienie ilości obiadów - telefoniczne z jednodniowym wyprzedzeniem do godz. 1400 Wykonawca nie może mieć w stosunku do zamawiającego żadnych roszczeń z powodu realizacji umowy w mniejszym zakresie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie nie mniej niż dwóch usług o podobnym zakresie, o wartości odpowiadającej wartości usługi stanowiącej przedmiot zamówienia oraz wykazie, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Posiada kuchnię dopuszczoną przez właściwego inspektora sanitarnehgo do przygotowania posiłku- na potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca złoży kopię dokumentu wystawionego przez właściwego inspektora sanitarnego. 2. Wykonawca wystawi świadczenie o dysponowaniu środkami transportu umożliwiającymi wykonanie zamówienia w formie wykazu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wystawi oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w formie wykazu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wystawi oświadczenie, ze jego firma jest stabilna finansowo w stopniu zapewniającym ciągłość realizacji zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy wraz z załącznikami tj. kalkulacja ceny oferty, oswiadczenia, zaświadczebua, referencje, decyzje, miesięczny jadłospis, wzór umowy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana przepisó prawnych pozostających w związku z przedmiotem zamówienia oraz zmian prawnych i organizacyjnych Wykonawcy: dopuszczalna jest zmiana nazwy, określenia, oznaczenia przedmiotu świadczenia Wykonawcy przy zachowaniu tożsamości świadczenia i jego jakości, dopuszczalna jest zmiana danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy ( np; zmiana siedziby, adresu, nazwy), dopuszczalna jest zmiana ilości zamawianych posiłków z uwagi na zmianę liczby ucznió korzystających z dożywiania. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zeasip_grebocice.biposwiata.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Ekonomiczno - Admonistracyjny Szkół i Przedszkola w Grębocicach ul. Szkolna 2/2-3 59-150 Grębocice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Zespół Ekonomiczno - Administracyjnt Szkół i Przedszkola ul. Szkolna 2/2-3 59-150 Grębocice- sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI GRĘBOCICE
- Remont drogi wewnętrznej dz. 29/2 obręb Proszówek gm. Grębocice w ramach zadania pn. "Proszówek droga dojazdowa do gruntów rolnych"
- Organizacja turnusu leczniczo - rehabilitacyjnego dla seniorów zamieszkujących na terenie Gminy Grębocice
- Termomodernizacja budynków komunalnych na terenie Gminy Grębocice - etap "Zmiana sposobu ogrzewania budynków wielorodzinnych w m. Trzęsów"
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn.: Rozbudowa drogi gminnej ul. Kolejowa
- Modernizacja boiska przy Szkole Podstawowej w Rzeczycy
więcej: przetargi GRĘBOCICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi restauracyjne na rzecz dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 6 im. Józefa Mackiewicza we Wrocławiu w roku szkolnym 2025/2026.
- Świadczenie usług cateringowych na rzecz Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie
- Usługa cateringowa dla uczestników Dziennego Domu Pomocy w Wołuszewie w Gminie Aleksandrów Kujawski
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby OKS Odra Opole S.A.
- Przygotowywanie w placówkach Zamawiającego i wydawanie gorących posiłków dla uczniów szkół podstawowych oraz oddziałów przedszkolnych na terenie gminy Białe Błota w roku szkolnym 2025/2026
- "Świadczenie usługi wyżywienia uczestników projektu uczestniczących w 3-dniowych zjazdach nad jeziorem Garczyn w roku 2025 "
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.