Ogłoszenie z dnia 2011-11-24
Kłodawa: PRZYGOTOWANIE I DOSTARCZENIE POSIŁKÓW DO PUNKTU PRZEDSZKOLNEGO
W MIEJSCOWOŚCI GÓRKI
Numer ogłoszenia: 394936 - 2011; data zamieszczenia: 24.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa w Górkach, Górki 18, 62-650 Kłodawa, woj. wielkopolskie, tel. 63 26 31 648, faks 63 26 31 648.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Oświaty.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZYGOTOWANIE I DOSTARCZENIE POSIŁKÓW DO PUNKTU PRZEDSZKOLNEGO W MIEJSCOWOŚCI GÓRKI.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Nazwa zamówienia:Przygotowanie i dostawa posiłków do punktu przedszkolnego w miejscowości Górki. a) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego przez okres 18 miesięcy, od 01 stycznia 2011r. do 31 sierpnia 2012r. (z wyłączeniem: miesiąca lipca 2011r. oraz miesiąca lipca 2012r.) w dniach roboczych, usług gastronomicznych, polegających na przygotowaniu, a następnie dostawie dwóch gotowych do spożycia posiłków - śniadanie i 2-daniowy obiad, stanowiących dożywianie 20 wychowanków (dzieci w wieku od 3 do 5 lat) w punkcie przedszkolnym w miejscowości Górki oraz odbiorze i utylizacji resztek po spożytych posiłkach. Szacunkowa liczba posiłków: 7.520. b) Dostawy konkretnej ilości posiłków następować będą na podstawie codziennych telefonicznych zamówień Zamawiającego według następujących zasad: - Zamawiający zamówi u Wykonawcy określoną ilość porcji posiłków przewidzianych do wydania do godziny 1400 każdego dnia poprzedzającego ich dostawę, - W sytuacjach szczególnych (zorganizowane wyjazdy wychowanków przedszkola), Zamawiający ma prawo zgłosić Wykonawcy inny sposób przygotowania posiłków - suchy prowiant, a Wykonawca jest zobowiązany do ich realizacji, po uzgodnieniu z Zamawiającym terminu i sposobu wykonania wymaganych dostaw. c) Dostawy posiłków będą dokonywane 2 razy dziennie: śniadania - w godzinach 830 - 845 , obiady - w godzinach 1200 - 1215. d) Przekazanie zawartości pojemników z żywnością oraz następnie przekazywanie pustych pojemników następować będzie w pomieszczeniu zlokalizowanym w siedzibie Zamawiającego przez osoby upoważnione ze strony Wykonawcy i Zamawiającego. e) Realizując dostawy Wykonawca zachowywać będzie segregację potraw, dostarczając je Zamawiającemu każdego dnia, w odpowiednich zbiorczych pojemnikach zapewniających przydatność potraw do spożycia, bezpośrednio po opróżnieniu pojemników i niezwłocznym podzieleniu potraw na porcje. f) Potrawy odpowiadać będą następującym zaleceniom: - Zamówienie obejmuje przygotowywanie posiłku dla wychowanków przedszkola. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia produkcji i dostawy posiłków z zachowaniem zasad systemu HACCP, czyli Zasad Dobrej Praktyki Higienicznej oraz Zasad Dobrej Praktyki Produkcyjnej. Miesięczny jadłospis powinien być urozmaicony, uwzględniający sezonowość surowców, a dzienny zestaw produktów winien gwarantować pełnowartościowe posiłki o odpowiedniej wartości energetycznej i odżywczej oraz wysokich walorach smakowych, - Produkcja posiłków powinna odbywać się z surowców świeżych, najwyższej jakości, posiadających dokumenty dopuszczające je do spożywania, z zachowaniem reżimów dietetycznych i sanitarnych, - Posiłki muszą uwzględniać zalecane normy energii i składników pokarmowych. g) W ramach zamówienia Wykonawca nieodpłatnie dokonywać będzie odbioru niespożytych resztek posiłków. W tym celu dostarczy Zamawiającemu odpowiedniej ilości i wielkości pojemniki. Odbiór resztek posiłków będzie odbywał się zgodnie z potrzebami i obowiązującymi przepisami, jednak nie rzadziej niż raz na dobę. Wymagania Zamawiającego stawiane Wykonawcy: - wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, - ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania zamówionych posiłków i nie może być obciążony żadnymi kosztami z tytułu niewykorzystania ilości zamówionych posiłków. Usługa realizowana jest w ramach projektu Bajkowa Kraina-promocja i organizacja punktu przedszkolnego, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.31.10.00 - Restauracyjne usługi kelnerskie dla ograniczonej grupy klientów 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Usługa realizowana jest w ramach projektu Bajkowa Kraina-promocja i organizacja punktu przedszkolnego, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GALAXY CATERING RESTAURACJA LUIZA PINKOWSKA, ul.Toruńska 196, 62-600 Koło, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70560,75 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 74448,00
Oferta z najniższą ceną: 74448,00 / Oferta z najwyższą ceną: 94000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postanowiono dokonać zamówienia w trybie zapytania o cenę, ponieważ przedmiot zamówienia jest usługą powszechnie dostępną, świadczoną przez dużą ilość podmiotów, o ustalonych standardach jakościowych, zatem spełniony został warunek zastosowania tego trybu, określony w art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku o zamówieniach publicznych (Dz. U. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) Powody zastosowania trybu zapytania o cenę: przedmiotem zamówienia były usługi powszechnie dostępne, jednocześnie o ustalonych standardach jakościowych- usługi znormalizowane, spełniające przeciętne wymagania stawiane dla danego asortymentu. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11. ust.8 w/ w ustawy. Zamawiający zaprosił do złożenia taką liczbę wykonawców świadczących w ramach prowadzonej działalności usługi, która zapewnia konkurencję i wybór najkorzystniejszej oferty.
INNE PRZETARGI KŁODAWA
- Dowóz i odwóz dzieci do szkół z terenu gminy Kłodawa w roku szkolnym 2024/2025.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola Nr 1 im. Jana Brzechwy w Kłodawie w roku 2025-różne produkty spożywcze
- Utrzymanie i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Kłodawa- II postępowanie
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Kłodawa
więcej: przetargi KŁODAWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 74 WE WROCŁAWIU
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Korytowie A w 2025 roku.
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Władysława Rdzanowskiego w Radziejowicach ul. Główna 2
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 9 im. Jana Kasprowicza w Zakopanem
- Przygotowywanie i dostawa gorących posiłków dla dzieci i uczniów placówek oświatowych z terenu Gminy Tłuchowo
- Przygotowanie i dostawa posiłków dla wychowanków Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Słabowidzących nr 8 w Warszawie
więcej: Restauracyjne usługi kelnerskie dla ograniczonej grupy klientów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.