Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-16
Zielona Góra: Przekazywanie świadczeń emerytalno-rentowych i świadczeń krótkoterminowych na indywidualne konta osobiste (ROR) świadczeniobiorców, prowadzone w różnych bankach, na podstawie zbiorczego przelewu
Numer ogłoszenia: 395096 - 2009; data zamieszczenia: 16.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Zielonej Górze , gen. Józefa Bema 44, 65-170 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4523100, faks 068 4523110.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przekazywanie świadczeń emerytalno-rentowych i świadczeń krótkoterminowych na indywidualne konta osobiste (ROR) świadczeniobiorców, prowadzone w różnych bankach, na podstawie zbiorczego przelewu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Usługa polegająca na przekazywaniu świadczeń emerytalno-rentowych i świadczeń krótkoterminowych na indywidualne konta osobiste (ROR) świadczeniobiorców, prowadzone w różnych bankach, na podstawie zbiorczego przelewu. Realizacja zamówienia powinna się odbywać w formie elektronicznej tj. w ramach połączeń internetowych lub za pomocą dyspozycji składających się ze zbioru zapisanego na magnetycznym nośniku informacji. Szacunkowa łączna ilość pojedynczych operacji w okresie 22 miesięcy wykonywania zamówienia wynosi ok. 112.200 szt. Średnia kwota jednej dyspozycji (świadczenia emerytalno-rentowego) wynosi 960 zł. Ilość i wartość są wartościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w zależności od liczby obsługiwanych świadczeniobiorców oraz waloryzacji kwot emerytur i rent. 2) Wymagania dotyczące realizacji zamówienia: a) Miejsce wykonywania usług - siedziba Wykonawcy, b) Wypłata świadczeń emerytalno-rentowych następować będzie w terminie: - do 10 dnia każdego miesiąca - termin 10, - do 20 dnia każdego miesiąca - termin 20, - wypłata świadczeń krótkoterminowych następować będzie w terminie dobrowolnego dnia roboczego miesiąca, w zależności od konieczności. c) Zamawiający będzie przekazywać dane (plik importowy w formacie Video Tel - standard NBP) do realizacji w poszczególnych terminach za pośrednictwem bezpiecznych połączeń internetowych lub pliku zapisanego na magnetycznym nośniku informacji, wraz z raportem dyspozycji płatniczych wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do umowy. Zamawiający zastrzega, że na magnetycznym nośniku informacji przekazywane będą również dane w przypadku awarii połączeń internetowych uniemożliwiających przekazanie plików za ich pośrednictwem. Wykonawca potwierdza przyjęcie pliku (fax, e-mail) wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do umowy. d) Wykonawca zobowiązuje się bezpłatnie udostępnić, konserwować i aktualizować oprogramowanie oraz niezbędne narzędzia służące do elektronicznego przekazywania zleceń wypłaty świadczeń oraz przeszkolić pracowników w siedzibie Zamawiającego. e) Wykonawca gwarantuje bezpieczny zapis przekazywanych zbiorów danych (zaszyfrowanie). f) Wykonawca zobowiązuje się do odbioru dokumentów (magnetyczny nośnik informacji, raport dyspozycji) z siedziby Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania tych dokumentów przesyłką kurierską, lecz koszt przesyłki ponosi Wykonawca. g) Wykonawca wyznaczy osoby, które w imieniu Wykonawcy będą odpowiedzialne za kontaktowanie się z Zamawiającym. h) Do kontaktowania się z Wykonawcą i przekazywania wszelkich danych zostaną wyznaczone osoby po stronie Zamawiającego. i) Zamawiający będzie przekazywać środki niezbędne do zabezpieczenia wypłaty świadczeń emerytalno-rentowych najpóźniej na 2 dni robocze przed terminem płatności, a na wypłatę świadczeń krótkoterminowych na 1 dzień roboczy przed terminem płatności. j) W celu realizacji zamówienia Zamawiający nie przewiduje założenia odrębnego rachunku u Wykonawcy. k) Wykonawca przekaże otrzymane środki na konta oszczędnościowo-rozliczeniowe świadczeniobiorców w tym samym dniu lub najpóźniej w następnym dniu roboczym po ich przyjęciu. l) Po dokonaniu transakcji księgowych przez Wykonawcę przekaże On niezwłocznie informację potwierdzającą przekazanie kwot na indywidualne konta bankowe świadczeniobiorców (fax, e-mail) wg załącznika nr 3 do umowy. m) W przypadku zwrotu przekazanych środków przez bank adresata z dyspozycji, Wykonawca niezwłocznie, nie później niż następnego dnia roboczego po ich otrzymaniu, prześle je na rachunek Zamawiającego. n) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za błędy wynikające z wykonania nieprawidłowych operacji księgowych do wysokości środków przekazanych na jego rachunek bankowy. o) W przypadku niedotrzymania terminów wypłat świadczeń, Wykonawca zobowiązany będzie do zapłacenia odsetek obliczonych od kwoty niezrealizowanych w terminie pojedynczych operacji, za każdy dzień opóźnienia, wg stopy procentowej odsetek ustawowych. p) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 101 poz. 926 z 2002r. z późn. zm.). q) Rozpatrywanie reklamacji, rozwiązywanie problemów wynikających z użytkowania ma następować nie później niż w ciągu dwóch godzin od chwili telefonicznego zgłoszenia chyba, że problem wystąpił z winy KRUS lub został spowodowany działaniem siły wyższej (opcjonalnie w zależności od sposobu przekazywania danych). 3)Wymagania jakie spełnia format pliku importowego Plik importowy spełnia wymagania opisane poniżej: 1. Plik z danymi do importu jest zapisany w formacie tekstowym. 2. Format pliku importowego złożony z 14 pól. 3. Każde zlecenie zajmuje jedną linię zakończoną znakami CRLF. 4. Poszczególne pola zlecenia są oddzielone jedną i tylko jedną spacją. 5. Pola tekstowe są objęte cudzysłowami. 6. Polskie znaki są kodowane w standardzie Windows 1250. 7.Domyślnym rozszerzeniem pliku jest .imp lub .txt Każda linia maksymalnie zawiera 14 pól: BBen, RBen, NrBen, REZ1, KW, BNad, RNad, NrNad, REF, WAL, NF, DNN, WL, REZ2.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 22.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy - Pzp tj.: 1) posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (warunek ten potwierdzą dokumentami wymienionymi w pkt VI ppkt 1,2); 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (warunek ten potwierdzą dokumentami wymienionymi w pkt VI ppkt 3,4,5 lub 6 i 7). Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia/nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia. Wykonawcy nie spełniający powyższych warunków zostaną przez zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania lub ich oferty zostaną odrzucone..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wymogi art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2,3 i 5, - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, tak w celu likwidacji jego majątku, jak również w celu zawarcia układu z wierzycielami - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenie albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy - PZP; dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6 i 7 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; wymagania dotyczące okresu ważności tego dokumentu określone w pkt 6 i 7 stosuje się odpowiednio. 9. W przypadku wystąpienia okoliczności o których mowa w art. 22 ust 1 pkt 2 ustawy Pzp, - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Ponadto oferta powinna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 10. Wypełniony - Formularz Oferty wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. 11. Zaakceptowany i podpisany przez Wykonawcę wzór umowy- załącznik nr 3 do SIWZ. 12. Oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza - pełnomocnictwa (upoważnienia) do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Oddział Regionalny Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Zielonej Górze
ul. Gen. Józefa Bema 44, 65-170 Zielona Góra, I p., pok.205 (sekretariat).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2009 godzina 11:00, miejsce: Oddział Regionalny Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Zielonej Górze ul. Gen. Józefa Bema 44, 65-170 Zielona Góra, I p., pok.205 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Dostawa zestawów molekularnych, pożywek mikrobiologicznych oraz szczepów wzorcowych IV
- Organizowanie, kierowanie i koordynowanie działań ratowniczych w obiekcie H2Ochla Kąpielisko Zielona Góra przy ul. Botanicznej w Zielonej Górze
- "Wymiana słomianego poszycia dachu w dwóch zabytkowych obiektach architektury drewnianej na terenie Muzeum Etnograficznego w Zielonej Górze - Ochli"
- "ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKI WYTCHNIENIOWEJ NA TERENIE MIASTA ZIELONA GÓRA"
- Konserwacja kanalizacji deszczowej wraz z elementami drogowych obiektów inżynierskich przy drogach wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Zielonej Górze - Rejon Dróg Wojewódzkich w Kłodawie
- Kompleksowa realizacja zadania pn. "Organizacja Lubuskiego Festiwalu Innowacji 2025".
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa bankowa budżetu Powiatu Płockiego
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Piława Górna i jej jednostek organizacyjnych w okresie od 01.06.2025r. do 31.05.2029r.
- BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU MIASTA PRZEMYŚLA I MIEJSKICH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH PRZEZ 36 MIESIĘCY LICZĄC OD 1 LIPCA 2025 R
- OBSŁUGA KASOWA PŁYWALNI "WODNE PIASKI" PRZY UL. PIASKOWEJ 1A W LEGIONOWIE
- Zapewnienie czystości pomieszczeń, terenu oraz autobusów w oddziałach spółki.
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.