To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-01-07
Zielona Góra: Przekazywanie świadczeń emerytalno-rentowych i świadczeń krótkoterminowych na indywidualne konta osobiste (ROR) świadczeniobiorców, prowadzone w różnych bankach, na podstawie zbiorczego przelewu
Numer ogłoszenia: 5114 - 2010; data zamieszczenia: 07.01.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 395096 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Zielonej Górze, gen. Józefa Bema 44, 65-170 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4523100, faks 068 4523110.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przekazywanie świadczeń emerytalno-rentowych i świadczeń krótkoterminowych na indywidualne konta osobiste (ROR) świadczeniobiorców, prowadzone w różnych bankach, na podstawie zbiorczego przelewu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Usługa polegająca na przekazywaniu świadczeń emerytalno-rentowych i świadczeń krótkoterminowych na indywidualne konta osobiste (ROR) świadczeniobiorców, prowadzone w różnych bankach, na podstawie zbiorczego przelewu. Realizacja zamówienia powinna się odbywać w formie elektronicznej tj. w ramach połączeń internetowych lub za pomocą dyspozycji składających się ze zbioru zapisanego na magnetycznym nośniku informacji. Szacunkowa łączna ilość pojedynczych operacji w okresie 22 miesięcy wykonywania zamówienia wynosi ok. 112.200 szt. Średnia kwota jednej dyspozycji (świadczenia emerytalno-rentowego) wynosi 960 zł. Ilość i wartość są wartościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w zależności od liczby obsługiwanych świadczeniobiorców oraz waloryzacji kwot emerytur i rent. 2) Wymagania dotyczące realizacji zamówienia: a) Miejsce wykonywania usług - siedziba Wykonawcy, b) Wypłata świadczeń emerytalno-rentowych następować będzie w terminie: - do 10 dnia każdego miesiąca - termin 10, - do 20 dnia każdego miesiąca - termin 20, - wypłata świadczeń krótkoterminowych następować będzie w terminie dobrowolnego dnia roboczego miesiąca, w zależności od konieczności. c) Zamawiający będzie przekazywać dane (plik importowy w formacie Video Tel - standard NBP) do realizacji w poszczególnych terminach za pośrednictwem bezpiecznych połączeń internetowych lub pliku zapisanego na magnetycznym nośniku informacji, wraz z raportem dyspozycji płatniczych wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do umowy. Zamawiający zastrzega, że na magnetycznym nośniku informacji przekazywane będą również dane w przypadku awarii połączeń internetowych uniemożliwiających przekazanie plików za ich pośrednictwem. Wykonawca potwierdza przyjęcie pliku (fax, e-mail) wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do umowy. d) Wykonawca zobowiązuje się bezpłatnie udostępnić, konserwować i aktualizować oprogramowanie oraz niezbędne narzędzia służące do elektronicznego przekazywania zleceń wypłaty świadczeń oraz przeszkolić pracowników w siedzibie Zamawiającego. e) Wykonawca gwarantuje bezpieczny zapis przekazywanych zbiorów danych (zaszyfrowanie). f) Wykonawca zobowiązuje się do odbioru dokumentów (magnetyczny nośnik informacji, raport dyspozycji) z siedziby Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania tych dokumentów przesyłką kurierską, lecz koszt przesyłki ponosi Wykonawca. g) Wykonawca wyznaczy osoby, które w imieniu Wykonawcy będą odpowiedzialne za kontaktowanie się z Zamawiającym. h) Do kontaktowania się z Wykonawcą i przekazywania wszelkich danych zostaną wyznaczone osoby po stronie Zamawiającego. i) Zamawiający będzie przekazywać środki niezbędne do zabezpieczenia wypłaty świadczeń emerytalno-rentowych najpóźniej na 2 dni robocze przed terminem płatności, a na wypłatę świadczeń krótkoterminowych na 1 dzień roboczy przed terminem płatności. j) W celu realizacji zamówienia Zamawiający nie przewiduje założenia odrębnego rachunku u Wykonawcy. k) Wykonawca przekaże otrzymane środki na konta oszczędnościowo-rozliczeniowe świadczeniobiorców w tym samym dniu lub najpóźniej w następnym dniu roboczym po ich przyjęciu. l) Po dokonaniu transakcji księgowych przez Wykonawcę przekaże On niezwłocznie informację potwierdzającą przekazanie kwot na indywidualne konta bankowe świadczeniobiorców (fax, e-mail) wg załącznika nr 3 do umowy. m) W przypadku zwrotu przekazanych środków przez bank adresata z dyspozycji, Wykonawca niezwłocznie, nie później niż następnego dnia roboczego po ich otrzymaniu, prześle je na rachunek Zamawiającego. n) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za błędy wynikające z wykonania nieprawidłowych operacji księgowych do wysokości środków przekazanych na jego rachunek bankowy. o) W przypadku niedotrzymania terminów wypłat świadczeń, Wykonawca zobowiązany będzie do zapłacenia odsetek obliczonych od kwoty niezrealizowanych w terminie pojedynczych operacji, za każdy dzień opóźnienia, wg stopy procentowej odsetek ustawowych. p) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 101 poz. 926 z 2002r. z późn. zm.). q) Rozpatrywanie reklamacji, rozwiązywanie problemów wynikających z użytkowania ma następować nie później niż w ciągu dwóch godzin od chwili telefonicznego zgłoszenia chyba, że problem wystąpił z winy KRUS lub został spowodowany działaniem siły wyższej (opcjonalnie w zależności od sposobu przekazywania danych). 3)Wymagania jakie spełnia format pliku importowego Plik importowy spełnia wymagania opisane poniżej: 1. Plik z danymi do importu jest zapisany w formacie tekstowym. 2. Format pliku importowego złożony z 14 pól. 3. Każde zlecenie zajmuje jedną linię zakończoną znakami CRLF. 4. Poszczególne pola zlecenia są oddzielone jedną i tylko jedną spacją. 5. Pola tekstowe są objęte cudzysłowami. 6. Polskie znaki są kodowane w standardzie Windows 1250. 7. Domyślnym rozszerzeniem pliku jest .imp lub .txt. Każda linia maksymalnie zawiera 14 pól: BBen, RBen, NrBen, REZ1, KW, BNad, RNad, NrNad, REF, WAL, NF, DNN, WL, REZ2.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 21318.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Raiffeisen Bank Polska Spółka Akcyjna, ul. Piękna 20, 00-549 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 21318,00 (za 1 przelew 0,19 zł)
- Oferta z najniższą ceną: j.w. oferta z najwyższą ceną: 31416,00 (za 1 przelew 0,28 zł)
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- NZ.261.20.2025 Sukcesywne dostawy jednorazowego sprzętu medycznego
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów wysokokalorycznych o kodzie 19 12 12 pochodzących z Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
- Usługa opracowania kompleksowego systemu tworzenia i rozwijania startupów w sposób zorganizowany i powtarzalny II
- Konserwacja i czyszczenie rowów przy drogach wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Zielonej Górze: ZAD 1-RDW Kożuchów ZAD 2-OD Kłodawa oraz OD Drezdenko ZAD 3-OD Sulęcin oraz OD Ośno Lubuskie
- Usługa wsparcia technicznego oprogramowania Veeam - abonament na 3 lata
- DOSTAWA SZKŁA I AKCESORIÓW LABORATORYJNYCH
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bankowa obsługa budżetu Powiatu Zduńskowolskiego oraz jednostek organizacyjnych powiatu
- Dostawa podestu ruchomego - przegubowego w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Koninie
- OBSŁUGA BANKOWA POWIATU ŚREDZKIEGO w latach 2025-2029
- Zapewnienie czystości pomieszczeń, terenu oraz autobusów w oddziałach spółki.
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.