To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-08
Ogłoszenie nr 39547 - 2017 z dnia 2017-03-08 r.
Koło: BUDOWA PODZIEMNEGO SYSTEMU NAWADNIAJĄCEGO PŁYTĘ GŁÓWNĄ BOISKA DO PIŁKI NOŻNEJ NA STADIONIE MOSIR W KOLE - W RAMACH MODERNIZACJI INFRASTRUKTURY SPORTOWEJ MIEJSKIEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W KOLE
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 15664-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Koło, krajowy numer identyfikacyjny
31162088000000, ul.
ul. Stary Rynek
1,
62600
Koło, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
063 2610252, 2610230, faks
632 722 984, e-mail
zamowienia.publiczne@kolo.pl
Adres strony internetowej (URL): www.kolo.pl; www.bip.kolo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
BUDOWA PODZIEMNEGO SYSTEMU NAWADNIAJĄCEGO PŁYTĘ GŁÓWNĄ BOISKA DO PIŁKI NOŻNEJ NA STADIONIE MOSIR W KOLE - W RAMACH MODERNIZACJI INFRASTRUKTURY SPORTOWEJ MIEJSKIEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W KOLE
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.3.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa instalacji systemu automatycznego nawadniania boiska piłkarskiego Stadionu Miejskiego w Kole przy ul. Sportowej 12. Celem budowy systemu jest zapewnienie odpowiedniego uwilgotnienia podłoża w okresach suchych. 2. Zakres inwestycji obejmuje: a) włączenie do wodociągu, b) zakup, dostawa i montaż komory technicznej, c) zainstalowanie układu do podwyższania ciśnienia z wodomierzem w komorze technicznej, d) wytyczenie w terenie rurociągów, zraszaczy wynurzanych, e) wykonanie wykopów pod rurociągi, f) wykonanie sieci głównego rurociągu rozprowadzającego, g) wykonanie sieci rurociągów zasilających zraszacze, h) podłączenie i wyregulowanie zraszaczy, i) zainstalowanie urządzeń do automatycznego sterowania wraz z okablowaniem sterowniczym. 3. Podstawowe dane charakteryzujące inwestycję a) Powierzchnia przewidziana do nawadniania z zastosowaniem zraszaczy: 10 981 m2 b) Instalacja rozprowadzająca: ? rurociąg o90 PE100 PN10 - 100 mb; ? przyłącze wodociągowe - 1 kpl; ? układ do podwyższania ciśnienia - 1 kpl; c) Instalacja zraszająca: ? rurociąg o63 PE100 PN10 - 650 mb; ? zraszacz RB EAGLE 950 z dyszą - 16 kpl; ? zraszacz RB EAGLE 900 z dyszą - 7 kpl; d) Automatyczne sterowanie: ? sterownik RB ESP-LXME rozbudowany do 24 sekcji - 1 kpl; ? czujnik opadu deszczu RSD Bex - 1 kpl; ? przewód YDY 4x4 mm2 - 10 mb; ? przewód YKY 2x1,0mm2 - 20 mb; ? przewód YKY 5x1,5mm2 - 1120 mb; ? przewód YKSY 7x1,5 mm2 - 110 mb; ? przewód YSTY 30x1,5mm - 20 mb; 4. Źródło wody do nawodnień. Źródłem wody do projektowanego systemu nawadniania będzie istniejący rurociąg o600. W nowo zamontowanej komorze technicznej zainstalowany zostanie wodomierz, układ do podwyższania ciśnienia z pompą np. Grundfos CRE 15-3 o wydajności maksymalnej 23,5 m3/h, w celu uzyskania wymaganej wydajności źródła wody wraz z osprzętem. Przyłącze wodociągowe zostanie wyposażone w następujące elementy: ? zasuwę z kołnierzem i kielichem dla rur PE DN 80/90, ? trójnik kołnierzowy DN 80, ? teleskopową obudowę RD 1.35-1.8 m. ? skrzynkę uliczną do zasuw, ? płytę podkładową. 5. Zasilanie elektryczne. Do podłączenia zaprojektowanego systemu zasilania w energię elektryczną systemu nawadniającego wykorzystane zostanie istniejące przyłącze elektryczne. Inwestycja nie obejmuje doprowadzenia zasilania elektrycznego. 6. Roboty należy prowadzić w taki sposób aby zminimalizować ryzyko uszkodzenia płyty boiska oraz drenażu odwadniającego płytę boiska. Wszelkie uszkodzenia, które będą wynikiem prowadzenia robót, Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia we własnym zakresie. Zgodnie z przedmiarem robót przed przystąpieniem do mechanicznego wykonania robót ziemnych (rowki pod instalację) , należy w śladzie rowków równo wyciąć darń murawy o szerokości 30 cm i grubości 15 cm oraz odłożyć na rozłożoną wzdłuż wykopu folię. Urobek wydobyty wykopów pod rurociągi również należy odłożyć na folię. Prace związane z budową instalacji wodociągowej prowadzone mają być w wykopie wąsko przestrzennym. Szczegółowy zakres prac określają: opis techniczny, przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Rodzaj prac, które Wykonawca obowiązany jest wykonać w ramach zamówienia, określają przedmiary robót stanowiące załączniki do niniejszego postępowania. Ilość jednostek przedmiarowych (podane w przedmiarach) mają charakter wyłącznie orientacyjny, zaś Wykonawca obowiązany jest wykonać roboty danego rodzaju w takiej ilości, w jakiej to okaże się rzeczywiście konieczne dla wykonania zamierzenia, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, wytycznymi inspektora nadzoru inwestorskiego, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz obowiązującymi przepisami i normami. Przedmiary robót mają dla Wykonawcy charakter wyłącznie pomocniczy. Uwaga: Przedmiot postępowania obejmuje również uporządkowanie terenu, w tym przywrócenie stanu pierwotnego muraw boisk piłkarskich. 7. Wykonawca zobowiązany jest: a) utrzymywać na placu budowy porządek, a w szczególności należycie składować i usuwać wszelkie zbędne materiały, odpady, śmieci oraz urządzenia prowizoryczne; b) zapewnić we własnym zakresie i na swój koszt pojemnik na odpady budowlane (miejsce ustawienia pojemnika wskaże Zamawiający) oraz obsługę związaną z wywozem odpadów budowlanych; c) zorganizować i zabezpieczyć, a po zakończeniu robót zdemontować zaplecze budowy, jak i również ponosić koszty jego utrzymania oraz konserwacji wszystkich urządzeń, na zorganizowanym przez siebie placu budowy; d) odtworzyć stan pierwotny fragmentów dróg, nawierzchni, urządzeń lub instalacji, w tym przywrócenie stanu pierwotnego muraw boisk piłkarskich; e) dokonać montażu urządzeń do nawadniania. 8. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na okres min. 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego - bezusterkowego z wyłączeniem urządzeń i materiałów objętych gwarancją producenta. 9. Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji za wady fizyczne, zmniejszające wartość użytkową, techniczną, estetyczną wykonanych robót i wbudowanych urządzeń. 10. Wykonawca zobowiązany będzie w okresie gwarancji do realizacji corocznych bezpłatnych przeglądów gwarancyjnych zapewniających bezusterkową eksploatację obiektu. Ponadto w 60 miesiącu gwarancji dokona przeglądu wykonanych robót - funkcjonowania instalacji nawadniania boisk piłkarskich, który polegać będzie na jego ocenie oraz związanych z nim usunięciem ewentualnych wad zaistniałych w okresie gwarancyjnym, zakończonym protokołem, podpisanym przez obie strony. 11. Zamawiający zapewni Wykonawcy odpłatnie pobór wody i energii elektrycznej ze wskazanych ujęć. 12. Zgodnie z art. 29.3 a ustawy PZP zamawiający wymaga zatrudnienia przy realizacji zadania pracowników fizycznych/robotników, których czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały opisane w pkt. 2 ppkt. a), c) do i) niniejszego opisu przedmiotu zamówienia oraz dokumentacji projektowej, na podstawie umów o pracę. Wymóg ten dotyczy wykonawcy i ewentualnych podwykonawców łącznie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia oraz żądania przedstawienia przez wykonawcę dowodów na zatrudnienie osób na podstawie umów o pracę przez cały okres realizacji zamówienia. 13. W zakresie dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w pkt. 12, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia zamawiającemu w terminie 3 dni od daty zawarcia umowy wykazu osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia, ze wskazaniem stanowisk, czynności jakie będą wykonywać wraz z oświadczeniem, że wymienione w wykazie osoby są zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę co najmniej na okres realizacji umowy. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian w wykazie osób Wykonawca powiadomi Zamawiającego o zmianie i dostarczy poprawiony wykaz wraz z oświadczeniem najpóźniej w dniu rozpoczęcia pracy przez nowego pracownika. 14. W ceku kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp zamawiający żąda od Wykonawcy prowadzenia listy obecności wszystkich pracowników zatrudnionych przy realizacji umowy przebywających na terenie robót, znajdującej się i podpisywanej przez pracowników na terenie robót, którą zobowiązany jest udostępnić Zamawiającemu na każde jego żądanie. 15. Za niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na umowę o pracę, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę w wysokości 3.000 zł za każdy stwierdzony przypadek. 16. Wykonawca odpowiadać będzie za wszelkie błędy i szkody powstałe w wyniku działania podwykonawcy oraz odpowiedzialny jest za prawidłowość, terminowość i jakość robót budowlanych świadczonych przez podwykonawców. 17. Przedmiot zamówienia określono w oparciu o Wspólny Słownik Zamówień (CPV) jako: 1) 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 2) 45232120-9 - Roboty nawadniające 3) 45232121-6 - Rurociągi nawadniające 4) 77320000-9 - Usługi utrzymania terenów sportowych 5) 77300000-3 - Usługi ogrodnicze 18. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia i obowiązki stron zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45212200-8
Dodatkowe kody CPV:
45232120-9,
45232121-6,
77320000-9,
77300000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT145568.02 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert10 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 89875.04 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KOŁA
- Kompleksowe utrzymanie czystości i higieny w obiekcie Krytej Pływalni w Kole
- KOMPLEKSOWE SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ BIUROWYCH W BUDYNKACH A I B STAROSTWA POWIATOWEGO W KOLE PRZY ULICY SIENKIEWICZA 21/23 ORAZ SIENKIEWICZA 27
- WYŁAPYWANIE BEZDOMNYCH ZWIERZĄT Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ KOŁO ORAZ ZAPEWNIENIE IM OPIEKI W SCHRONISKU LUB W PUNKCIE CZASOWEGO PRZETRZYMYWANIA ZWIERZĄT
- Kompleksowe utrzymanie czystości i higieny w obiekcie Krytej Pływalni w Kole
więcej: przetargi w Kole »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.