Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-27
Szczecin: Wykonywanie w roku 2008 wycen nieruchomości zgodnie ze specyfiką zadań Wydziału Gospodarki Nieruchomościami
Numer ogłoszenia: 39553 - 2008; data zamieszczenia: 27.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Szczecin - Wydział Gospodarki Nieruchomościami, Pl. Armii Krajowej 1, 70-456 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4245528, fax 091 4245548.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.szczecin.pl/UMSzczecinBIP/chapter_11710.asp?soid=028DA107A0254CB9997574CE8DF09EAB
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie w roku 2008 wycen nieruchomości zgodnie ze specyfiką zadań Wydziału Gospodarki Nieruchomościami.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie operatów szacunkowych wycen wartości nieruchomości stanowiących własność Gminy Miasto Szczecin oraz Skarbu Państwa: lokali (mieszkalnych, użytkowych, garaży, budynkow jednorodzinnych) dla celu ich zbycia na rzecz najemców; zabudowanych i niezabudowanych nieruchomości gruntowych, m.in. dla celów: zbycia (sprzedaż/oddanie w użytkowanie wieczyste/zamiana/aport), ustalenia wysokości opłaty za nowy termin zagospodarowania nieruchomości, ustalenia wysokości opłat adiacenckich i planistycznych oraz określenie wartości służebnosci gruntowych prawa przechodu i przejazdu. Do wykonania 1042 operaty.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości Kod CPV wg słownika 2008: 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 33.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.04.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5)spełniają następujące warunki dodatkowe: a)dysponują minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego; b) wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 100 operatów szacunkowych wyceny wartości nieruchomości.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenie wykonawcy według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ: a)o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1,2,3 ustawy, (w przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną); b)o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, (w przypadku składania oferty wspólnej w.w. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną), 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną), 3)wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, (w przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób i podmiotów), 4)dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa w ppkt 3) posiadają wymagane uprawnienia tj. świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości (zgodnie z art. 192 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami - tekst jednolity: Dz.U. 04.261.2603). 5)wykaz prac podobnych wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, (w przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz; warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie). Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1)ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 SIWZ; (w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument), 2)odpowiednie pełnomocnictwa - tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie drugie SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 SIWZ); 3)oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); (w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.szczecin.pl/UMSzczecinBIP/chapter_11710.asp?soid=028DA107A0254CB9997574CE8DF09EAB
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Szczecin, Wydział Gospodarki Nieruchomościami, pl. Armii Krajowej 1, 70-456 Szczecin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Szczecin, Wydział Gospodarki Nieruchomościami, pok.222, p. Alicja Gierszyn, pl. Armii Krajowej 1, 70-456 Szczecin, woj. zachodniopomorskie.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE I.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oszacowanie wartości i wykonanie operatow szacunkowych wycen wartości rynkowej 34 garaży z zasobu Gminy Miasto Szczecin..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oszacowanie wartości i wykonanie operatów szacunkowych wycen wartości rynkowej 200 lokali mieszkalnych z zasobu Gminy Miasto Szczecin, zlokalizowanych w rejonach 1, 11 i 12..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: ZADANIE XII.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oszacowanie wartości i wykonanie 43 operatów szacunkowych wycen wartości gruntów przygotowywanych do zbycia z przeznaczeniem na rzecz prawnych posiadaczy przyległych nieruchomości, celem poprawy warunków zagospodarowania tych nieruchomości..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: ZADANIE XIII.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oszacowanie wartości 10 służebności gruntowych prawa przejazdu i przechodu przez nieruchomości położone w Szczecinie..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: ZADANIE XIX.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oszacowanie wartości i wykonanie 7 operatów szcunkowych wycen wartości nieruchomości dla celu wypłaty odszkodowania na podstawie art.98 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: ZADANIE XXIV.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oszacowanie wartości i wykonanie 9 operatów szacunkowych wycen wartości nieruchomości gruntowych dla celu ustalenia wieczystym użytkownikom nowych terminów ich zagospodarowania..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawa produktów leczniczych do 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie.
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego (skaner 3D) dla Politechniki Morskiej w Szczecinie w ramach projektu "Wind & Energy - kształcimy zgodnie z potrzebami gospodarki i rynku pracy"
- REMONT W BUDYNKU NR 5, BIELKOWO
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie przeglądów, konserwacji i napraw pojazdów eksploatowanych w GDDKiA Oddział w Szczecinie wraz z Rejonem Szczecin z podziałem na 2 części
- TP-9/25 Wyposażenie w meble niemedyczne dla poszczególnych komórek organizacyjnych w Zachodniopomorskim Centrum Onkologii
- Dostawa regałów magazynowych oraz wyposażenia medycznego ruchomego dla USK-2 PUM w Szczecinie.
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębu Wola Rębkowska gm. Garwolin.
- Wykonanie prac geodezyjnych cześć 2
- Wykonanie projektów do budowy i przebudowy dróg gminnych
- "Sporządzenie map z projektem podziału nieruchomości"
- Budowa w ciągu drogi powiatowej nr 1726G drogi dla pieszych i rowerów będąca częścią podstawowej sieci tras rowerowych w MOF Bytowa oraz Subregionalnej trasy rowerowej EURO VELO R20
- Opracowanie dokumentacji dla zadania: "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 878 w zakresie budowy skrzyżowania typu rondo z drogą krajową Nr 74 w m. Janów Lubelski"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.