eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jas³oAdministrowanie cmentarzami komunalnymi w Ja¶le

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2014-12-03

Jas³o: Administrowanie cmentarzami komunalnymi w Ja¶le
Numer og³oszenia: 396320 - 2014; data zamieszczenia: 03.12.2014
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Jas³o , ul. Rynek 12, 38-200 Jas³o, woj. podkarpackie, tel. 13 4486311, faks 13 4486360.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.jaslo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Administrowanie cmentarzami komunalnymi w Ja¶le.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest w szczególno¶ci: 3.1.1. Administrowanie cmentarzem komunalnym przy ul. Mickiewicza w Ja¶le, obejmuj±cym dzia³kê ewidencyjn± nr 600, Obrêb nr 16 - Kaczorowy o pow. 11,7569 ha wraz z infrastruktur± komunaln±, t.j.: - budynkiem Administratora Cmentarzy Komunalnych w Ja¶le, w sk³ad którego wchodz±: lokal biurowy Administratora, lokal mieszkalny, lokal u¿ytkowy, gara¿ i magazyn, - Domem Przedpogrzebowym wraz z wyposa¿eniem, - sektorami grzebalnymi, - drogami dojazdowymi i wewnêtrznymi, alejkami i parkingami. 3.1.2. Administrowanie cmentarzem komunalnym przy ul. Zielonej w Ja¶le obejmuj±cym dzia³ki ewidencyjne nr 2432/2, 2432/3 i 2432/4 Obrêb nr 8-Centrum o ³±cznej pow. 2,7000 ha wraz z infrastruktur± komunaln±, t.j.: - budynkiem socjalnym, - Domem Przedpogrzebowym do wystawiania trumien ze zw³okami oraz do odprawiania ceremonii pogrzebowych, - sektorami grzebalnymi, - drogami dojazdowymi i wewnêtrznymi oraz alejkami. 3.1.3. Administrowanie cmentarzem komunalnym przy ul. Gajowej w Ja¶le obejmuj±cym dzia³ki nr 272/3 i 273/5 Obrêb nr 14 - Nieg³owice o ³±cznej pow. 1,4837 ha wraz z infrastruktur± komunaln±, t.j.: - barakiem przeno¶nym, - sektorami grzebalnymi, - drogami dojazdowymi i wewnêtrznymi, alejkami i parkingiem. 3.2. Do podstawowych obowi±zków administratora cmentarzy komunalnych w Ja¶le nale¿y w szczególno¶ci: 1. prowadzenie ksi±g cmentarnych i dokumentacji cmentarzy w zakresie okre¶lonym w Rozporz±dzeniu Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji z dnia 1 sierpnia 2001 r. w sprawie sposobu prowadzenia ewidencji grobów (Dz. U. z dnia 31 sierpnia 2001 r. , poz. 1013), 2. pobieranie i odprowadzanie na rachunek Miasta Jas³a jednorazowych op³at za miejsce na cmentarzu wg stawek okre¶lonych uchwa³± Rady Miejskiej Jas³a w sprawie zasad korzystania z cmentarzy komunalnych w Ja¶le, które na dzieñ zawarcia umowy okre¶la Za³±cznik Nr 1 do umowy, 3. wskazywanie i udostêpnianie miejsc pochówku (groby, miejsca pod groby zgodnie z planami sektorów grzebalnych), 4. zapewnienie wykopania i zasypania grobu ziemnego, 5. zapewnienie wykonania pochówku w grobie murowanym, 6. zapewnienie wykonania ekshumacji, 7. nadzór nad budow± i remontami grobów, 8. wydawanie zezwoleñ na budowê oraz remonty grobów murowanych zgodnie z zatwierdzonym planem zagospodarowania cmentarzy, z wyj±tkiem wydawania zezwoleñ: - na adaptacjê grobu ziemnego na grób murowany, które wydaje Burmistrz Miasta Jas³a, - na prowadzenie robót budowlanych (przy grobach objêtych ochron± konserwatora zabytków) na cmentarzu komunalnym przy ul. Zielonej w Ja¶le oraz na podejmowanie innych dzia³añ prowadz±cych do naruszenia substancji cmentarza lub zmiany jego wygl±du, na które zezwolenie wydaje wojewódzki konserwator zabytków, 9. wynajem kaplicy - pomieszczenia do odbywania ceremonii pogrzebowych przy ul. Mickiewicza, 10. wynajem budynku do odbywania ceremonii pogrzebowych przy ul. Zielonej, 11. przyjmowanie zw³ok i przetrzymanie ich do czasu pochówku, 12. pobieranie i odprowadzanie na rachunek Miasta Jas³a op³at za us³ugi cmentarne wymienione w ppkt od 3 do 11, wg stawek ustanowionych przez Burmistrza Miasta Jas³a, które na dzieñ zawarcia umowy okre¶la Za³±cznik Nr 2 do umowy, 13. utrzymanie w nale¿ytym stanie technicznym, sanitarnym i porz±dkowym: - domu przedpogrzebowego wraz z kaplic± - pomieszczeniem do odprawiania ceremonii pogrzebowych - przy ul. Mickiewicza, - budynku do odprawiania ceremonii pogrzebowych przy ul. Zielonej, - budynku socjalnego przy ul. Zielonej, - budynku Administratora Cmentarzy Komunalnych w Ja¶le, - baraku przeno¶nego przy ul. Gajowej oraz pokrywanie kosztów z tym zwi±zanych, a w szczególno¶ci: a. zapewnienie odpowiedniego o¶wietlenia i ogrzewania budynków, dostawy do budynków energii elektrycznej, wody i odprowadzania ¶cieków, b. pokrywanie kosztów ogrzewania, energii elektrycznej, wody i odprowadzania ¶cieków z wy³±czeniem kosztów ogrzewania, energii elektrycznej, wody i odprowadzanie ¶cieków dotycz±cych lokalu mieszkalnego i lokalu u¿ytkowego w budynku Administratora Cmentarzy Komunalnych przy ul. Mickiewicza w Ja¶le, które pokrywaj± najemcy tych lokali wg wskazañ odrêbnych liczników lub w czê¶ci proporcjonalnej do zajmowanej powierzchni w stosunku do powierzchni ca³kowitej budynku, c. wykonywanie i pokrywanie kosztów: bie¿±cych remontów, napraw oraz konserwacji budynków i ich wyposa¿enia w zakresie obci±¿aj±cym wynajmuj±cego, 14. utrzymanie w nale¿ytym stanie technicznym, porz±dkowym i sanitarnym powierzchni cmentarzy w szczególno¶ci: dróg dojazdowych i wewnêtrznych oraz alejek, parkingów, terenów zieleni przez wykonywanie ciêæ sanitarno-pielêgnacyjnych drzew i krzewów, wycinanie chwastów, wykaszanie trawy co najmniej jeden raz w miesi±cu w okresie wegetacyjnym oraz usuwanie opad³ych li¶ci, 15. w³a¶ciwa konserwacja bram i ogrodzeñ oraz pokrywanie kosztów z tym zwi±zanych, 16. zapewnienie o¶wietlenia cmentarzy w godzinach ich otwarcia, 17. utrzymanie w nale¿ytym stanie i konserwacja urz±dzeñ o¶wietlenia cmentarzy oraz pokrywanie kosztów ich konserwacji, 18. zapewnienie prawid³owego dzia³ania zdrojów ulicznych, pokrywanie kosztów ich konserwacji oraz dostarczania wody i odprowadzania ¶cieków, 19. zapewnienie odpowiedniej ilo¶ci kontenerów na odpady oraz wywóz odpadów, nieczysto¶ci sta³ych i p³ynnych oraz pokrywanie kosztów zwi±zanych z wywozem odpadów i nieczysto¶ci, 20. zapewnienie funkcjonowania ustêpów publicznych na cmentarzach przy ul. Zielonej i ul. Mickiewicza oraz pokrywanie kosztów z tym zwi±zanych, w tym dodatkowo w dniach od 31.10.2015 r. do dnia 2.11.2015 r. ustawienie 1 kabiny sanitarnej na cmentarzu przy ul. Mickiewicza i 1 kabiny na cmentarzu przy ul. Gajowej, 21. utrzymanie zimowe dróg dojazdowych i wewnêtrznych, alejek, parkingów, chodników, a w szczególno¶ci od¶nie¿anie i usuwanie ¶lisko¶ci oraz pokrywanie kosztów z tym zwi±zanych, 22. utrzymanie w nale¿ytym stanie technicznym i estetycznym tablic og³oszeniowych umieszczonych na obiektach cmentarnych oraz pokrywanie kosztów z tym zwi±zanych, 23. usuwanie skutków aktów wandalizmu na terenie przejêtym w administrowanie, 24. zapewnienie w siedzibie Administratora ca³odobowej dyspozycyjno¶ci w ¶wiadczeniu czynno¶ci zwi±zanych z przyjmowaniem zw³ok i przetrzymania ich dodo czasu pochówku, 25. zapewnienie dyspozycyjno¶ci w ¶wiadczeniu czynno¶ci okre¶lonych umow± w siedzibie Administratora we wszystkie dni tygodnia w godzinach otwarcia cmentarza, a w budynku socjalnym na cmentarzu komunalnym przy ul. Zielonej w Ja¶le w dni robocze w godzinach od 8.00 do 16.00. 3.3. Czynno¶ci, o których mowa w punkcie 3.2. ppkty 1, 7, 8 powinny byæ wykonywane przez osobê posiadaj±c± uprawnienia w zakresie zarz±dzania nieruchomo¶ciami. 3.4. Z tytu³u administrowania cmentarzami komunalnymi w Ja¶le wykonawca otrzyma wynagrodzenie miesiêczne stanowi±ce, okre¶lon± w procentach w Formularzu Oferty (za³±cznik Nr 1 do SIWZ), czê¶æ rzeczywistych miesiêcznych przychodów pomniejszonych o podatek VAT z op³at pobieranych za us³ugi cmentarne, okre¶lone w pkt 3.2 ppkt 12 SIWZ..

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 98.37.11.10 - Us³ugi cmentarne 98.37.11.11 - Us³ugi utrzymania cmentarzy .

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Ka¿dy wykonawca zobowi±zany jest do wniesienia wadium w wysoko¶ci 4 000 z³ (s³ownie: cztery tysi±ce z³otych);

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie stawia specjalnych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Wykonawcy musz± wykazaæ, ¿e wykonali lub wykonuj± w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 us³ugê, polegaj±c± na administrowaniu lub zarz±dzaniu cmentarzami komunalnymi na podstawie umowy i zgodnie z ustaw± z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmar³ych oraz aktów wykonawczych wydanych na podstawie tej ustawy

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie stawia specjalnych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie stawia specjalnych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Wykonawcy musz± wykazaæ, ¿e s± ubezpieczeni od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, minimalna suma gwarancyjna ubezpieczenia 100.000,00 z³.

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw lub us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;
  • okre¶lenie dostaw lub us³ug, których dotyczy obowi±zek wskazania przez wykonawcê w wykazie lub z³o¿enia po¶wiadczeñ, w tym informacja o dostawach lub us³ugach niewykonanych lub wykonanych nienale¿ycie
    co najmniej 1 us³ugê, polegaj±c± na administrowaniu lub zarz±dzaniu cmentarzami komunalnymi na podstawie umowy i zgodnie z ustaw± z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmar³ych oraz aktów wykonawczych wydanych na podstawie tej ustawy;
  • op³acon± polisê, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin p³atno¶ci faktury - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

1) Umowa zostanie zawarta w terminach okre¶lonych w art. 94 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych, na warunkach okre¶lonych w projekcie umowy (za³. Nr 5 do SIWZ). 2) Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany. 3) Warunki zmian postanowieñ zawartej umowy : a) wyst±pienie konieczno¶ci ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy z powodu wyst±pienia warunków atmosferycznych lub ich skutków uniemo¿liwiaj±cych realizacjê przedmiotu umowy, w ca³o¶ci lub czê¶ci, b) wstrzymanie funkcjonowania cmentarzy przez uprawnione organy, z przyczyn nie wynikaj±cych z winy Stron umowy, c) dzia³anie si³y wy¿szej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://um_jaslo.bip.gov.pl/
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miasta w Ja¶le, 38-200 Jas³o, ul. Rynek 12, pok. nr 203.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 12.12.2014 godzina 09:00, miejsce: Urz±d Miasta w Ja¶le, 38-200 Jas³o, ul. Rynek 12, pok. nr 19 /Kancelaria/..

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.