eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BlizanówPrzygotowywanie i dostarczanie posiłków do Szkół Podstawowych i Gimnazjów z terenu gminy Blizanów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-03

Blizanów: Przygotowywanie i dostarczanie posiłków do Szkół Podstawowych i Gimnazjów z terenu gminy Blizanów
Numer ogłoszenia: 396402 - 2014; data zamieszczenia: 03.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Blizanowie , 62-814 Blizanów, woj. wielkopolskie, tel. 62 75 11 033, faks 62 75 11 033.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Organizacja Samorządu Terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowywanie i dostarczanie posiłków do Szkół Podstawowych i Gimnazjów z terenu gminy Blizanów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i dostarczanie posiłków do niżej wymienionych szkół z terenu gminy Blizanów: 1 Zespół Szkół w Blizanowie: Szkoła Podstawowa w Blizanowie 33 Gimnazjum w Blizanowie 20 2 Zespół Szkół w Piotrowie z Filią w Jastrzębnikach z wyłączeniem Przedszkoli w Piotrowie i w Jastrzębnikach Szkoła Podstawowa w Piotrowie 21 Gimnazjum w Piotrowie 9 Filialna Szkoła Podstawowa w Jastrzębnikach 2 3Zespół Szkół w Jankowie Pierwszym z Filią w Brudzewie z wyłączeniem Przedszkola w Jankowie Szkoła Podstawowa w Jankowie Pierwszym 24 Gimnazjum w Jankowie Pierwszym 14 Szkoła Filialna w Brudzewie 4 4Szkoła Podstawowa w Lipem 10 5Szkoła Podstawowa w Rychnowie 9 Szacunkowa ilość planowanych dziennie posiłków146 * rozpoczęcie: dnia 07.01.2015 r. * zakończenie: dnia 13.02.2015 r. (okres ferii zimowych od 16.02.2015 r. do 27.02.2015r) * rozpoczęcie: dnia 02.03.2015 r. * zakończenie: dnia 01.04.2015 r. * rozpoczęcie: dnia 08.04.2015 r. * zakończenie: dnia 19.06.2015r. ( okres wakacji od 27.06.2015r. do 31.08.2015r ) * rozpoczęcie : dnia 02.09.2015r. * zakończenie :dnia 18.12.2015r . w formie: a) obiadów - zup regeneracyjnych, drugich dań, napoju oraz dodatku do obiadu na przemian w kolejne dni nauki szkolnej w myśl schematu: *Poniedziałek: obiad drugo daniowy mięsny (np. kotlet schabowy - wieprzowy bądź drobiowy (120g) + np. ziemniaki, ryż, kasza, makaron itp. (200g) + surówka wieloskładnikowa (150g) + napój (200ml) + owoc *Wtorek: zupa z wkładką (300ml) + pieczywo (80g) + naleśniki (250g) + napój (200ml) + owoc *Środa: obiad drugo daniowy mięsny( np. udko z kurczaka (120g) + kopytka z sosem (200g) + jarzyny gotowane (150g) + napój (200ml) + owoc *Czwartek: zupa z wkładką(300ml) + pieczywo (80g) + pierogi (250g) + napój (200ml) + jogurt owocowy (150g) *Piątek: obiad drugo daniowy (np. ryba (120g) + ziemniaki (200g) + surówka wieloskładnikowa (150g) + napój (200ml) + owoc Każdego dnia do posiłku ma być podany napój + dodatek (na przemiennie owoc /jogurt). Dodatkiem do obiadu mogą być: owoce, jogurty. Danie mięsne musi występować w co najmniej czterech rodzajach nie powtarzających się w przeciągu dwóch tygodni (do dań mięsnych nie zalicza się wątróbki, kaszanki, bigosu). W menu muszą występować co najmniej cztery rodzaje zup nie powtarzających się w przeciągu dwóch tygodni, natomiast pieczywo (bułka bądź chleb) mają być podawane przemiennie w danym tygodniu. Do posiłków drugo daniowych mają być podawane przemiennie w danym tygodniu surówki i jarzyny gotowane. 2. Gramatura gorącego posiłku obiadowego: * zupa - min. 300ml * ziemniaki, kasza, ryż, makaron, kopytka itp. - min. 200g * surówka, jarzyny gotowane - min. 150g * naleśniki, pierogi, placki ziemniaczane - min. 250g * mięso lub ryba - min. 120g * pieczywo - min. 80g Gorący posiłek musi odpowiadać normom odżywczym odpowiadającym w tzw. punktach zbiorowego żywienia, tj. posiłki powinny być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, sporządzone z pełnowartościowych, świeżych artykułów spożywczych, posiadających aktualne terminy ważności, według wymogów sztuki kulinarnej i sanitarnej (zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia z 25 sierpnia 2006r.( Dz. U. z 2010 r., Nr 136, poz. 914 ze zm.). Zamawiający wymaga urozmaicenia produktów i potraw tak, by gwarantowały one dostarczenie organizmowi niezbędnych składników odżywczych i zapobiegały monotonii żywienia. Zamawiający oczekuje, iż Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodne z zalecanym modelem żywienia o charakterze pro zdrowotnym poprzez: * stosowanie tłuszczów roślinnych, * ograniczone stosowanie tłuszczów zwierzęcych, * umiarkowane stosowanie mięsa czerwonego, * stosowanie mięsa drobiowego, * stosowanie ryb, * umiarkowane stosowanie jaj, cukru, soli, * duży udział warzyw i owoców w posiłkach, w tym także roślin strączkowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania badań sprawdzających kaloryczność zamawianego posiłku. W przypadku stwierdzenia, że posiłek nie spełnia parametrów określonych w zamówieniu zamawiający kosztami obciąży Wykonawcę. Wykonawca przygotowywać będzie posiłki o kaloryczności nie mniejszej niż 600 kcal z przewagą: * węglowodanów - 75g, * tłuszczu - 18g, * białka - 17g, * witamin z grupy C, B1 i B2 - 17,5g * żelaza - 13,3g * wapnia - 0,15g 3. Ilość posiłków określona w pkt. 1 uzależniona jest od ilości dożywianych dzieci w szkołach. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia dożywianych uczniów. Zaoferowana cena za przygotowanie i dostarczenie posiłku o którym mowa w pkt. 1 nie może ulec zmianie przez cały okres realizacji zamówienia. 4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć gorące posiłki własnym transportem na własny koszt w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw. Wykonawca ponosi koszty załadunku i rozładunku wszystkich dostaw posiłku W pozostałym zakresie posiłki winny być dostarczone w sposób zachowujący przestrzeganie odpowiednich warunków sanitarno - epidemiologicznych w zakresie personelu i warunków produkcji oraz bierze odpowiedzialność za ich przestrzeganie. 5. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia posiłków do szkół, wraz z naczyniami oraz sztućcami jednorazowego użytku. Wykonawca zobowiązany jest do wydania posiłków uczniom oraz do sprzątnięcia zużytych naczyń. 6.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu oraz do szkoły wykazu proponowanych posiłków stanowiących przedmiot umowy - jadłospisu z co najmniej 10 - dniowym wyprzedzeniem. 7. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć posiłki w ściśle ustalonych godzinach oraz dniach nauki szkolnej w terminie uzgodnionym z Dyrektorem placówki. 8. Wykonawca w ramach świadczonych usług zobowiązany jest do ścisłej współpracy z Dyrektorami szkół i Kierownikiem Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Blizanowie Drugim. 9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykupienia u Wykonawcy posiłków przez dzieci, które nie są objęte programem dożywiania, za cenę określoną przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. 10. Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV): 55.52.31.00-3 Usługi w zakresie posiłków, 55.52.40.00-9 Usługi dostarczania posiłków do szkół. 11. Termin realizacji zamówienia (wymagany) - Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania przedmiotu zamówienia w terminach: * rozpoczęcie: dnia 07.01.2015 r. * zakończenie: dnia 13.02.2015 r. (okres ferii zimowych od 16.02.2015 r. do 27.02.2015r) * rozpoczęcie: dnia 02.03.2015 r. * zakończenie: dnia 01.04.2015 r. * rozpoczęcie: dnia 08.04.2015 r. * zakończenie: dnia 19.06.2015r. ( okres wakacji od 27.06.2015r. do 31.08.2015r ) * rozpoczęcie : dnia 02.09.2015r. * zakończenie :dnia 18.12.2015r.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów o którym w pkt 7 idW na zasadzie spełnienia - nie spełnienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (dostarczył) w okresie ostatnich 3 lat, licząc wstecz od daty składania ofert, co najmniej 3 dostawy porównywalne do przedmiotu zamówienia, tzn. przygotowywanie i dostarczenie posiłków do szkół 5% doświadczenia Minimum trzy dostawy - 0 pkt Od czterech do pięciu dostaw - 3 pkt Od sześciu i więcej - 5 pkt

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca może polegać na potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu: 1) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do zrealizowania części zamówienia, zawierające zakres czynności które te podmioty zobowiązują się wykonać - w przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów; 2) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, zawierające także wysokość środków finansowych które mogą zostać przez ten podmiot udostępnione - w przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu: 1) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do zrealizowania części zamówienia, zawierające zakres czynności które te podmioty zobowiązują się wykonać - w przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów; 2) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, zawierające także wysokość środków finansowych które mogą zostać przez ten podmiot udostępnione - w przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej, finansowej oraz prawidłowo zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: - polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku braku takiego ubezpieczenia wykonawca winien przy składaniu ofert złożyć oświadczenie, że w przypadku wybrania jego oferty, dokona przedmiotowego ubezpieczenia przed rozpoczęciem świadczenia usług dla zamawiającego; - polisę OC deliktową - ze szczególnym uwzględnieniem ryzyka zatrucia pokarmowego; - polisę kontraktową.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Decyzję właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w zakresie spełnienia przez Wykonawcę wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji posiłków i obrotu oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej artykułów żywnościowych. Decyzję lub opinie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w zakresie spełnienia przez określony środek transportu wymagań do zapewnienia higieny przy przewozie środków spożywczych.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

nie dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Doświadczenie - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z przepisami ustawy Pzp umowy w sprawie niniejszego zamówienia: a) zostanie zawarta jako umowa o usługę; b) mają do niej zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego oraz przepisy właściwe dla przedmiotu umowy, jeżeli przepisy ustawy Pzp nie stanowią inaczej; c) zostanie zawarta w formie pisemnej; d) jest jawna i podlega udostępnieniu na zasadach określonych w przepisach o dostępie do informacji publicznej; e) zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie; f) jest zawarta na okres wskazany w SIWZ; 14.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 14.3. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, w uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 14.4. Zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności; a) wstrzymanie usług przez Zamawiającego; b) konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji; 14.5. Przyczyny zewnętrzne mające wpływ na termin realizacji przedmiotu umowy niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy. 14.6. Zmiana wynagrodzenia w przypadku zmiany urzędowej stawki VAT (wprowadzone właściwymi aktami prawnymi). Nie dotyczy to jednak należności uiszczonej za materiały, sprzęt lub robociznę przed zmianą stawek lub cen. 14.7. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzających uregulowania płatności wobec podwykonawców); b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami, inne zmiany organizacyjne. O wszelkich zmianach uznanych za organizacyjne strona zobowiązana jest poinformować drugą stronę pisemnie. 14.8. Zmiana zapisów umowy, może być inicjowana przez Zamawiającego i Wykonawcę z zachowaniem formy pisemnej. Żądanie zmiany zapisów umowy winno zostać udokumentowane właściwym uzasadnieniem.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wokiss.pl/blizanow/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Blizanowie, Blizanów Drugi 5A..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Blizanowie, Blizanów Drugi 5A..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.