eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiechniceZakup i dostawa sprzętu elektronicznego i zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem dla 4 bibliotek jako część zadaniaRemont i wyposażenie 4 bibliotek z terenu Gminy Siechnice dofinansowanego w ramach PROGRAMU WIELOLETNIEGO KULTURA + Priorytet Biblioteka + Infrastruktura bibliotek

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-03

Siechnice: Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego i zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem dla 4 bibliotek jako część zadania: Remont i wyposażenie 4 bibliotek z terenu Gminy Siechnice dofinansowanego w ramach PROGRAMU WIELOLETNIEGO KULTURA + Priorytet Biblioteka + Infrastruktura bibliotek
Numer ogłoszenia: 396500 - 2014; data zamieszczenia: 03.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 362130 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Siechnic, ul. Jana Pawła II 12, 55-011 Siechnice, woj. dolnośląskie, tel. 71 391 91 01, faks 71 786 09 07.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego i zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem dla 4 bibliotek jako część zadania: Remont i wyposażenie 4 bibliotek z terenu Gminy Siechnice dofinansowanego w ramach PROGRAMU WIELOLETNIEGO KULTURA + Priorytet Biblioteka + Infrastruktura bibliotek.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia przewidzianym do realizacji jest wyposażenie czterech bibliotek zgodnie z załączonymi wykazami (CPV 30000000-9; 30200000-1; 3800000-5; 48000000-8) na terenie Gminy Siechnice w miejscowościach: Kotowice, Siechnice, Święta Katarzyna i Żerniki Wrocławskie, dofinansowanego w ramach PROGRAMU WIELOLETNIEGO KULTURA + Priorytet Biblioteka + Infrastruktura bibliotek. Przedmiotowe postępowania nie obejmuje remontu bibliotek, który jest przedmiotem odrębnego postępowania.Remont bibliotek jest przedmiotem odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia.Zamówienie składa się z czterech Zadań:a)Zadanie 1 dostawa sprzętu elektronicznego i zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem dla biblioteki w Kotowicach zgodnie z wykazem folder: Załącznik 1A;b)Zadanie 2 dostawa sprzętu elektronicznego i zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem dla biblioteki w Siechnicach zgodnie z wykazem folder: Załącznik 1A;c)Zadanie 3 dostawa sprzętu elektronicznego i zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem dla biblioteki w Święta Katarzyna zgodnie z wykazem folder Załącznik 1A Wykaz - Święta Katarzyna d) Zadanie 4 dostawa sprzętu elektronicznego i zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem dla biblioteki w Żernikach Wrocławskich zgodnie z wykazem folder Załącznik 1A Wykaz - Żerniki Wrocławskie;Termin zakończenia robót budowlanych:a)Biblioteka Kotowice: 31.10.2014 r.b)Biblioteka Siechnice: 15.12.2014 r. Wykonawca przedmiotowego zadania musi uwzględnić współpracę z Wykonawcą robót budowlanych.Dostawy odbędą się do poszczególnych bibliotek na terenie Gminy zgodnie z załączonymi wykazami.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w Załączniku 1 A zawierający wykazy i opisy sprzętu, komputerów i oprogramowania stanowiący integralną częścią niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający będzie wymagał złożenia faktur na każde zadanie oddzielnie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 49683,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 44970,00

  • Oferta z najniższą ceną: 44970,00 / Oferta z najwyższą ceną: 44970,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.