Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-25
Garbów: W ramach projektu pn.: Rozbudowa systemu gospodarki ściekowej w gminie Garbów poprzez remont oczyszczalni ścieków w Garbowie oraz budowę przydomowych oczyszczalni ścieków w miejscowościach Gutanów i Wola Przybysławska zamówienie obejmuje : remont i przebudowę oczyszczalni ścieków w miejscowości Garbów.
Numer ogłoszenia: 396612 - 2011; data zamieszczenia: 25.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Garbów , Garbów 28, 21-080 Garbów, woj. lubelskie, tel. 081 5018063, faks 081 5018070.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.garbow.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: W ramach projektu pn.: Rozbudowa systemu gospodarki ściekowej w gminie Garbów poprzez remont oczyszczalni ścieków w Garbowie oraz budowę przydomowych oczyszczalni ścieków w miejscowościach Gutanów i Wola Przybysławska zamówienie obejmuje : remont i przebudowę oczyszczalni ścieków w miejscowości Garbów..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie robót w zakresie Remontu i przebudowy oczyszczalni ścieków w miejscowości Garbów . 1.Zakres planowanych robót w zakresie branży technologicznej: W ramach przebudowy istniejącej oczyszczalni ścieków przewiduje się wykonanie następujących prac: zainstalowanie brakującego wyposażenia technologicznego w niepracującym bloku HYDROEKO składającego się z: - kraty łukowej - kompletnego wyposażenia osadnika Imhoffa obejmującego koryta przepływowe, deflektor, rurociąg spustowy osadu przefermentowanego - kompletnego wyposażenia pompowni ścieków recyrkulowanych obejmującego: dwie pompy zatapialne wraz z osprzętem i orurowaniem, rurociąg tłoczny ścieków na zraszacz obrotowy - wypełnienia złoża spłukiwanego, zraszacza obrotowego i rurociągu odpływowego ze złoża do osadnika wtórnego - kompletnego wyposażenia osadnika wtórnego obejmującego koryto dopływowe i odpływowe, deflektor, cztery rurociągi spustowe osadu wtórnego z lejów wraz z zasuwami oraz rurociąg odprowadzający recyrkulat do pompowni - kompletnego wyposażenia dwóch komór filtra powolnego obejmującego wypełnienie piaskiem i żwirem oraz rurociągi rozprowadzające i odbierające ścieki oczyszczone wraz z kompletem zasuw demontaż istniejącego wyposażenia technologicznego i montaż oraz zainstalowanie nowych urządzeń w pracującym bloku HYDROEKO identycznych jak wyżej opisane wymiana istniejącej kraty rzadkiej na kratę widłową zainstalowanie czerpadła piasku w komorze piaskownika szczelinowego zainstalowanie urządzeń do pomiaru ilości ścieków w istniejącym korycie pomiarowym wymiana zużytego i montaż nowego przykrycia osadnika Imhoffa i filtra powolnego w obu blokach wymiana szaf sterowniczych w rozdzielni elektrycznej niezbędne naprawy powierzchni betonowych 2.Zakres planowanych robót w zakresie branży elektrycznej: Uruchomienie drugiego bloku technologicznego na terenie oczyszczalni ścieków wymaga między innymi wymiany: - zainstalowanych uprzednio energetycznych linii zasilających z uwagi na niespełnienie kryteriów w zakresie rezystancji izolacji kabli, - wyposażenia szafy sterującej i zasilającej , Ponadto przewiduje się wykonanie następujących prac : - zamontowanie urządzeń do pomiaru ilości przepływu ścieków, - zamontowanie agregatu prądotwórczego , umożliwiającego ciągłą pracę urządzeń technologicznych, - wyposażenie oczyszczalni ścieków w system powiadamiania GSM o występujących awariach urządzeń. Uwaga : Roboty prowadzone będą w trakcie normalnej pracy oczyszczalni co wymagać będzie zachowania właściwej kolejności robót pozwalającej na ograniczenie do minimum zakłóceń pracy obiektu. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje dokumentacja składająca się z projektu budowlanego , specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiaru robót. W stosunku do wszystkich elementów przedmiotu zamówienia opisanych przez wskazanie znaków towarowych patentów lub pochodzenia dopuszcza się elementy równoważne o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających opisanym w dokumentacji..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.25.21.00 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków 45.25.22.00 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium 10 000 PLN.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie przez Wykonawcę warunku wiedzy i doświadczenia w zakresie budowy , przebudowy i remontu oczyszczalni ścieków. Uznaje się , że Wykonawca spełnia warunek wiedzy i doświadczenia jeśli udokumentuje wykonanie w okresie ostatnich 5 lat , przed upływem terminu składania ofert , a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy , w tym okresie wykonanie co najmniej dwóch robót budowlanych porównywalnych z zakresem zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż 400.000,00 zł każda słownie: czterysta tysięcy złotych .
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna : Dysponowanie kierownikiem budowy z odpowiednimi uprawnieniami branży sanitarnej i elektrycznej .
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału. 2. Pełnomocnictwo do rezprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia., ewentualnie umowa o wspóldziałaniu , z której będzie wynikać przedmiotowe Pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w ppostępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno byćzałaczone w formie orginału lub notarialnie poświadczonej kopii.Pełnomocnictwo do podpisania oferty ( orginał lub kopia potwierdzona za zgoność z orginałem przez notariusza względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą , o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.garbow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Garbów , Garbów 28, 21-080 Garbów, pokój nr. 4 ..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Garbów, Garbów 28, 21-080 Garbów , sekretariat pokój nr 11..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PROW na lta 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja łazienek w budynku internatu Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii nr 8 przy ul. Podmokłej 4 w Warszawie w podziale na części
- Wykonanie robót budowlanych przy budynku I Liceum Ogólnokształcącego im Króla Władysława Jagiełły w Dębicy polegające na montażu instalacji sygnalizacji pożarowej i oświetlenia awaryjno-ewakuacyjnego
- Budowa zbiorników retencyjnych w obrębach Oszkinie, Puńsk, Krejwiany, Gmina Puńsk, Powiat Sejneński, Województwo Podlaskie
- roboty dekarskie w Terenowej Stacji Doświadczalnej IOR-PIB w Białymstoku
- Remont świetlicy wiejskiej w Rudzienku, Gmina Kołbiel
- Termomodernizacja bud. nr 49, 50, 51, 52, 169 na terenie kompl. wojsk. przy ul. Dworcowej 6A, 86-134 Grupa.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.