Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-15
Katowice: PN 1/13 USŁUGI POCZTOWE
Numer ogłoszenia: 39707 - 2013; data zamieszczenia: 15.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Apelacyjna w Katowicach , ul. Wita Stwosza 31, 40-042 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2531000, faks 032 2531150.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.prokuratura.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PN 1/13 USŁUGI POCZTOWE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Prokuratury Apelacyjnej w Katowicach usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania do adresatów przesyłek pocztowych i paczek oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego zamówień uzupełniających w wysokości nie większej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00 - Usługi pocztowe 64.11.20.00 - Usługi pocztowe dotyczące listów 64.11.30.00 - Usługi pocztowe dotyczące paczek .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca złoży aktualny wpis lub zaświadczenie o wpisie do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej oraz oświadczenie, o którym mowa w części I SIWZ punkt VI.3 zgodnie z zasadą: spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca przedstawi oświadczenie, o którym mowa w części I SIWZ punkt VI.3 oraz wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem upływu terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, obejmujący wykonywanie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania do adresatów przesyłek pocztowych i paczek w obrocie krajowym i zagranicznym oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych dla dwóch podmiotów o wartości minimum 150 000 zł brutto każda, z podaniem ich wartości, nazw podmiotów na rzecz których zostały wykonane, okresu i miejsca ich wykonania wraz z załączeniem dowodów (np. poświadczenia w formie listu referencyjnego), że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Poświadczenie w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełniania powyższego warunku nastąpi w oparciu o powyższe dokumenty zgodnie z zasadą: spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawcy złożą oświadczenie, o którym mowa w części I SIWZ punkt VI.3. Ocena warunku nastąpi zgodnie z zasadą: spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawcy złożą oświadczenie o którym mowa w części I SIWZ punkt VI.3. Ocena spełniania warunku nastąpi zgodnie z zasadą: spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca przedstawi opłaconą polisę OC lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia wraz z dowodem jej opłacenia. Ocena spełniania warunku nastąpi zgodnie z zasadą: spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Istotne postanowienia umowy /część II SIWZ/ parafowane na każdej stronie przez osobę/y/ podpisującą/e/ ofertę. Stosowne pełnomocnictwa potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę w przypadku, gdy członkowie zarządu jako mocodawcy wyznaczają pracownika do wykonania czynności w ich imieniu o ile uprawnienia nie wynikają z przedstawionych dokumentów rejestrowych lub innych przepisów prawa. Zgodnie z Art. 26 ust. 2d uPzp Wykonawca wraz z ofertą składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub informację, że do grupy kapitałowej nie należy. Ocena spełniania warunków nastąpi w parciu o przedstawione dokumenty zgodnie z zasadą: spełnia/nie spełnia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy wyłącznie za zgodą obu stron, z zachowaniem formy pisemnej w postaci aneksu do umowy, w następujących przypadkach: a) Zmiany cen jednostkowych za poszczególne rodzaje przesyłek w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) w zakresie usług pocztowych, b) Zmiany zapisów umowy, które staną się niezgodne z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa w wyniku wchodzących w życie nowelizacji tych przepisów
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prokuratura.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Wita Stwosza 31, 40-042 Katowice piętro IX pok. 935 lub 933.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2013 godzina 09:00, miejsce: Osobiście lub pocztą kurierską w siedzibie P.A. w pokoju 935 lub 933 p.IX. Pocztą decyduje data wpływu do biura podawczego PA.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Modernizacja pomieszczeń II piętra budynku "A" na potrzeby Działu Produkcji Odczynników Serologicznych Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Katowicach".
- Dostawa leków Zad. 1 - Zad. 6.
- USŁUGA REZERWACJI, ZAKUPU I DOSTAWY BILETÓW LOTNICZYCH DLA NOSPR
- "Odnowienie boiska przy szkole na ul. Deszczowej 14 w ramach Budżetu Obywatelskiego".
- Wykonywanie badań potwierdzających obecność wirusów, określających stężenie wirusa B19V, badań potwierdzających obecność RNA HAV w osoczu oraz badań kwalifikacyjnych odczynników serologicznych.
- Dostawa urządzeń komputerowych do nowych pracowni w ramach projektu ,,Specjaliści przyszłości to MY" w Zespole Szkół Zawodowych nr 3 im. Adama Kocura w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych i ich ewentualnych zwrotów na rzecz MOPR w Białymstoku.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym przez operatora pocztowego na rzecz KPRP, CO KPRP, BBN.
- Świadczenie na rzecz Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Katowicach usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
- Świadczenie usług pocztowych dla Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Warszawie
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej w Kętrzynie
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze
więcej: Usługi pocztowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.