eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stargard Szczeciński › Wymiana pokrycia dachowego z renowacją drewnianych elementów zewnętrznych - Drugi etap.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-11-25

Stargard Szczeciński: Wymiana pokrycia dachowego z renowacją drewnianych elementów zewnętrznych - Drugi etap.
Numer ogłoszenia: 397090 - 2011; data zamieszczenia: 25.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 318974 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Stargardzie Szczecińskim, ul. Czarnieckiego 34, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5770426, faks 091 5782885 w. 13.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana pokrycia dachowego z renowacją drewnianych elementów zewnętrznych - Drugi etap..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : wykonanie zakresu rzeczowego robót polegających na wymianie pokrycia dachowego z renowacją drewnianych elementów zewnętrznych - drugi etap, w szczególności następujące roboty przy zastosowaniu materiałów dostarczonych przez Wykonawcę: 1) prace rozbiórkowe: a. rozbiórka pokrycia dachowego, b. demontaż łat, c. rozbiórka obróbki blacharskiej, d. demontaż istniejących elementów pionowych wieńczących kalenicę, e. demontaż instalacji odgromowej, f. wymiana elementów konstrukcji dachowej (do 10%); 2) prace budowlane: a. prace konserwacyjne - zabezpieczenie więźby dachowej przeciwpożarowo i przeciw degradacji biologicznej, b. wymiana uszkodzonych części krokwi przyokapowej (do 5 sztuk), c. położenie folii o wysokiej paroprzepuszczalności, d. obłacenie dachu - łaty i kontrłaty, e. położenie dachówki karpiówki klasycznej z zakończeniem łukowym w koronkę podwójną (kolor dachówki - czerwona naturalna spiekana), f. wykonanie nowej obróbki z blachy powlekanej w kolorze dachówki; 3) prace konserwacyjno-remontowe a. oczyszczenie i zabezpieczenie antykorozyjne oraz pomalowanie dwukrotne elementów pionowych ozdobnych, b. oczyszczenie części okapowej krokwi z warstw farby i zabezpieczenie środkami przeciwpożaro-wymi oraz ochrony biologicznej wraz z malowaniem w kolorze naturalnego drewna - kolorystyka według zaleceń konserwatora zabytków; 4) prace montażowe a. montaż dachówek wentylacyjnych, w ilościach zgodnych z zaleceniami producenta oraz z kominkiem wentylacyjnym jako wentylacją wyprowadzonych pionów kanalizacyjnych, b. montaż stopni kominiarskich wraz z ławą, c. montaż systemu odwodnienia połaci dachowej z blachy tytan cynk - rury spustowe o 60 mm i 100 mm, rynny o 80 mm i 110 mm; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w dokumentacji stanowiącej załączniki nr od 9 do 11 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45.26.14.10 - Izolowanie dachu 45.26.12.11 - Kładzenie płytek dachowych 45.26.12.13 - Kładzenie dachów metalowych 45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Ogólnobudowlany Edward Koziński, Słoneczna 12, 73-130 Dobrzany, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23170,73 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 31726,99

  • Oferta z najniższą ceną: 31726,99 / Oferta z najwyższą ceną: 31726,99

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.