eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźŚwiadczenie usług medycznych dla Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-06

Łódź: Świadczenie usług medycznych dla Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi
Numer ogłoszenia: 397224 - 2010; data zamieszczenia: 06.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera , ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8, 91-348 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6314871, faks 042 6314872.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imp.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług medycznych dla Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1 Świadczenie opieki lekarskiej podczas dyżurów w Oddziale Toksykologii Kliniki Chorób Zawodowych i Toksykologii w Instytucie Medycyny Pracy w Łodzi. Zakres obowiązków, odpowiedzialności i uprawnień lekarza zatrudnionego na podstawie umowy cywilno - prawnej, realizującego świadczenie z zakresu opieki lekarskiej określony został we wzorze umowy, stanowiącej załącznik nr 4 SIWZ. Realizacja świadczeń wynosić będzie: a) 17 godzin 25 min. w godzinach 14.35 - 8.00 od poniedziałku do czwartku - opieka nad pacjentem zatrutym, b) 18 godzin 25 min. w godzinach 14.35 - 9.00 piątki - opieka nad pacjentem zatrutym, c) 24 godziny w soboty, niedziele i święta w godzinach: 9.00 - 9.00 - opieka nad pacjentem zatrutym. Proponowany wymiar czasu pracy dla jednej osoby (liczba dyżurów x wymiar czasu pracy x liczba miesięcy): - 4 dyżury medyczne x 17 h 25 min x 1 miesiąc= 65 h 40 min w miesiącu (jeżeli dyżur przypada w piątek liczba godzin zwiększa się do 18 godzin 25 minut). - 2 dyżury medyczne x 24 godz. X 1 miesiąc = 48 godzin w miesiącu. W sytuacjach nagłych (zwolnienia lekarskie, urlopy, hospitalizacja większej liczby pacjentów z powodu masowego zatrucia) możliwość zwiększenia liczby dyżurów - po uzgodnieniu z Kierownikiem Oddziału Toksykologii. Okres trwania umowy - 12 miesięcy. Wymagania dla Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1 ukończony staż podyplomowy 2 preferowane specjalizacje: - toksykologia kliniczna, - medycyna ratunkowa, - anestezjologia i intensywna terapia, - choroby wewnętrzne, Preferowane osoby posiadające doświadczenie w prowadzeniu pacjentów leczonych w oddziałach intensywnej opieki medycznej. Przedmiot zamówienia obejmuje: - Świadczenie usług medycznych w Oddziale Toksykologii Kliniki Chorób Zawodowych i Toksykologii, Zamawiający zawrze umowę z 4 Wykonawcami podającymi najniższą cenę. W przypadku podania w minimum dwóch ofertach takich samych cen, preferowany będzie Wykonawca, który udokumentuje najdłuższe doświadczenie w prowadzeniu pacjentów leczonych na oddziałach Intensywnej Opieki Medycznej. Oferta zawierająca cenę (wartość brutto) za 1 godzinę świadczonej usługi medycznej nie może być wyższa niż 60,00 zł. Podana cena zawiera wszelkie koszty wykonania usługi. Zadanie nr 2 SIWZ Świadczenie usług na wykonywanie zabiegów pozaustrojowego podtrzymywania funkcji wątroby. Przedmiotem zamówienia jest odpłatne wykonywanie przez Wykonawcę usług medycznych w zakresie dializy wątrobowej MARS. Wymagane jest, aby wszystkie podmioty, z którymi Zamawiający podpisze umowy na wykonywanie usług medycznych poddały się kontroli Narodowego Funduszu Zdrowia w zakresie spełniania wymagań związanych z realizacją usług oraz spełniało te wymagania, Pacjenci, u których istnieje potrzeba wykonania zabiegu w zakresie dializy wątrobowej, dowożeni będą na badania transportem medycznym Zamawiającego, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym w przypadku odległości pracowni Wykonawcy od siedziby Zamawiającego nie dłuższej niż 15 km. Jeżeli pracownia Wykonawcy znajduje się w odległości dłuższej niż 15 km od siedziby Zamawiającego, wówczas transport medyczny (w obie strony) zapewnia Wykonawca na koszt własny, Wyniki - opis badania (dializy wątrobowe) odbierane będą przez pracownika Zamawiającego, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym, a w przypadku odległości pracowni Wykonawcy od siedziby Zamawiającego dłuższej niż 15 km wyniki badań dostarczane będą przez Wykonawcę, Ze względu na specyfikę pracy Oddziału Toksykologii i codzienny 24 godzinny tzw. ostry dyżur pracownie wykonujące badania w zakresie dializy wątrobowej muszą świadczyć swoje usługi przez całą dobę. Wykonawca podpisze umowę stanowiącą załącznik nr 5 SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.11.00-4, 85.11.19.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. oświadczenie z art. 22 ust. 1 - załącznik nr 2 2. oświadczenie o posiadaniu dyplomu lekarza nauk medycznych o specjalnościach wymienionych w rozdz. III SIWZ (dotyczy zadania 1) 3. oświadczenie o posiadaniu prawa wykonywania zawodu (dotyczy zadania 1) 4. kserokopia dowodu osobistego (dotyczy zadania 1)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Oświadczenie wykonawcy z art. 22 ust. 1 - załącznik nr 2 2. Oświadczenie o posiadaniu dyplomu lekarza nauk medycznych o specjalnościach wymienionych w rozdz. III SIWZ (dotyczy zadania 1)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy z art. 22 ust. 1 - załącznik nr 2

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy z art. 22 ust. 1 - załącznik nr 2

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy z art. 22 ust. 1 - załącznik nr 2

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. oświadczenie o posiadaniu dyplomu lekarza nauk medycznych o specjalnościach wymienionych w rozdz. III SIWZ (dotyczy zadania 1) 2. oświadczenie o posiadaniu prawa wykonywania zawodu (dotyczy zadania 1) 3. kserokopia dowodu osobistego (dotyczy zadania 1)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przewiduje się możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty: 1) W przypadku aktualizacji danych Wykonawcy poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy itp., 2) W przypadku zmiany terminów realizacji usługi z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, w szczególności w przypadku okoliczności wystąpienia siły wyższej lub z powodu działania osób trzecich, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować. 3) W przypadku zmiany ustawy o podatku od towarów i usług (VAT) cena usług ulega zmianie z dniem wejścia w życie tej ustawy, bez konieczności aneksowania umowy, tzn., cena usługi wynosić będzie odpowiednio: wynikająca z treści umowy cena usługi netto powiększona o aktualnie obowiązującą stawkę VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imp.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: magdag@imp.lodz.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2010 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj. Instytut Medycyny Pracy w Łodzi, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus Nr 8 w pokoju 81 - Kancelaria Główna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie opieki lekarskiej podczas dyżurów w Oddziale Toksykologii Kliniki Chorób Zawodowych i Toksykologii w Instytucie Medycyny Pracy w Łodzi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres obowiązków, odpowiedzialności i uprawnień lekarza zatrudnionego na podstawie umowy cywilno - prawnej, realizującego świadczenie z zakresu opieki lekarskiej określony został we wzorze umowy, stanowiącej załącznik nr 4 SIWZ. Proponowany wymiar czasu pracy dla jednej osoby (liczba dyżurów x wymiar czasu pracy x liczba miesięcy): - 4 dyżury medyczne x 17 h 25 min x 1 miesiąc= 65 h 40 min w miesiącu (jeżeli dyżur przypada w piątek liczba godzin zwiększa się do 18 godzin 25 minut). - 2 dyżury medyczne x 24 godz. X 1 miesiąc = 48 godzin w miesiącu. W sytuacjach nagłych (zwolnienia lekarskie, urlopy, hospitalizacja większej liczby pacjentów z powodu masowego zatrucia) możliwość zwiększenia liczby dyżurów - po uzgodnieniu z Kierownikiem Oddziału Toksykologii..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.11.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie w prowadzeniu pacjentów leczonych na oddziałach Intensywnej Opieki Medycznej - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług na wykonywanie zabiegów pozaustrojowego podtrzymywania funkcji wątroby. Przedmiotem zamówienia jest odpłatne wykonywanie przez Wykonawcę usług medycznych w zakresie dializy wątrobowej MARS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ze względu na specyfikę pracy Oddziału Toksykologii i codzienny 24 godzinny tzw. ostry dyżur pracownie wykonujące badania w zakresie dializy wątrobowej muszą świadczyć swoje usługi przez całą dobę..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.11.19.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.