Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-12-06
Kępice: Przygotowanie i dowóz gorącego posiłku dla dzieci z SP Warcino, ZS Biesowice, ZS Barcino, ZS Korzybie oraz dla dzieci nie objętych obowiązkiem szkolnym, osób starszych, chorych i niepełnosprawnych, w okresie od 3 stycznia 2011r. do 23 grudnia 2011r..
Numer ogłoszenia: 397702 - 2010; data zamieszczenia: 06.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Niepodległości 6, 77-230 Kępice, woj. pomorskie, tel. 059 8576359, faks 059 8576359.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.opskepice.eu/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i dowóz gorącego posiłku dla dzieci z SP Warcino, ZS Biesowice, ZS Barcino, ZS Korzybie oraz dla dzieci nie objętych obowiązkiem szkolnym, osób starszych, chorych i niepełnosprawnych, w okresie od 3 stycznia 2011r. do 23 grudnia 2011r...
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.3.1.Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczenie do szkół w roku 2011 obiadów dla uczniów w szkołach: Szkoła Podstawowa w Warcinie, w Zespołach Szkół w: Barcinie, Biesowicach, Korzybiu oraz dla dzieci nie objętych obowiązkiem szkolnym, osób starszych, chorych i niepełnosprawnych z terenu gminy Kępice. 1.3.2. Posiłki muszą posiadać wartość energetyczną zgodną normą żywienia (wymagana kaloryczność każdego posiłku przeznaczonego dla dzieci szkolnych to 900 kcal), muszą być sporządzone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego. 1.3.3. Posiłek ma być jednodaniowy, dwa razy w tygodniu zupa z wkładką i pieczywo, zaś trzy razy w tygodniu drugie danie. Posiłki powinny uwzględniać powszechnie uznane preferencje pokarmowe dzieci. Jedna porcja zupy powinna mieć objętość 300 ml i powinna zawierać wkładkę w postaci mięsa + bułka lub chleb ( ok. 40 gram). Drugie danie: ziemniaki lub zamiennik (makaron lub ryż) - 200 gram, mięso- 80 gram i surówka- 60 gram, napój w postaci kompotu lub soku- 200 ml. 1.3.4. Zamawiający nie dopuszcza, ażeby w ciągu dwóch tygodni (10 dni) wystąpiła powtarzalność tego samego rodzaju posiłku. 1.3.5. Posiłki oferent dostarczać będzie własnym transportem, na własny koszt, w przenośnych termosach z utrzymaniem odpowiedniej temperatury posiłków. Wykonawca ponosi koszty załadunku i rozładunku wszystkich dostaw posiłków. O czystość termosów zadba dostawca posiłków. 1.3.6. Szacunkowa liczba osób objętych dożywianiem to ok. 250 (liczba ta w trakcie roku 2011 może ulec zmianie - zmniejszeniu lub zwiększeniu ). W przypadku zmiany liczby posiłków, usługodawca będzie obowiązany do uwzględnienia w tym zakresie zgłaszanych na bieżąco potrzeb zarówno mających wpływ na zwiększenie jak i na zmniejszenie liczby posiłków. 1.3.7. Usługodawca jest zobowiązany do przedłożenia zamawiającemu jadłospisu najpóźniej w piątek na kolejny tydzień na 5 dni przygotowywania posiłków. 1.8. Posiłki winne być dostarczone do poszczególnych szkół wyłącznie w dni, w których odbywa się nauka w szkołach najpóźniej do godz.13.00. 1.3.9. Zamawiający może wcześniej rozwiązać umowę w przypadku, gdy nie będzie posiadał wystarczających środków na uiszczenie należności na zamawiane posiłki, powiadamiając o tym wykonawcę z miesięcznym wyprzedzeniem. 1.3.10. Wykonawca w ramach świadczonych usług zobowiązany jest do współpracy z dyrektorem szkoły i kierownikiem OPS..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: 1) przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia 2) niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; 3) ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: 1) przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia 2) niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; 3) ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: 1) przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia 2) niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; 3) ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
kalkulacja tygodniowa posiłków
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 0.70
- 2 - Jakość - 0.30
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.opskepice.eu/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Niepodległości 6 77-230 Kępice pokój nr 121..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Niepodległości 6 77-230 Kępice pokój nr 121..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 15 WE WROCŁAWIU
- Usługi restauracyjne na rzecz dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 6 im. Józefa Mackiewicza we Wrocławiu w roku szkolnym 2025/2026.
- Przygotowywanie w placówkach Zamawiającego i wydawanie gorących posiłków dla uczniów szkół podstawowych oraz oddziałów przedszkolnych na terenie gminy Białe Błota w roku szkolnym 2025/2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.