Ogłoszenie z dnia 2013-03-15
Puck: Prowadzenie zajęć rozwijających kompetencje kluczowe w ramach projektu pn: Modernizacja kształcenia zawodowego drogą do sukcesu uczniów ZSP w Pucku, który będzie dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
Zad. 1 Dodatkowe zajęcia rozwijające kompetencje zawodowe dla uczniów klas I i II ZSZ oraz uczniów klas I i II Technikum.
Zad.2 Dodatkowe zajęcia rozwij
Numer ogłoszenia: 39775 - 2013; data zamieszczenia: 15.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Pucku , Ul. Kolejowa 7, 84-100 Puck, woj. pomorskie, tel. 58 673 20 51, faks 58 673 27 02.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Pucku.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zajęć rozwijających kompetencje kluczowe w ramach projektu pn: Modernizacja kształcenia zawodowego drogą do sukcesu uczniów ZSP w Pucku, który będzie dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. Zad. 1 Dodatkowe zajęcia rozwijające kompetencje zawodowe dla uczniów klas I i II ZSZ oraz uczniów klas I i II Technikum. Zad.2 Dodatkowe zajęcia rozwij.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres obowiązków prowadzącego zajęcia Dodatkowe zajęcia rozwijające kompetencje zawodowe dla uczniów klas I i II ZSZ oraz uczniów klas I i II Technikum Zadanie nr 1 Zadaniem Wykonawcy jest prowadzenie zajęć dla grupy 8 10 Beneficjentów Ostatecznych w siedzibie ZSP w Pucku czas trwania zajęć 15 tygodni x 4 godz. 60 godz. Uczestnicy zajęć powinni rozwijać swoje zainteresowania zawodowe, uzyskać dodatkowe kompetencje zawodowe wzmacniające zdolność Beneficjentów Ostatecznych do przyszłego zatrudnienia. Udział w zajęciach powinien doprowadzić do zwiększenia elastyczności i mobilności zawodowej uczniów oraz wpłynąć na świadomość inicjatywność i przedsiębiorczość jak również na postawy społeczne i obywatelskie. Wykonawca jest zobowiązany do Udziału w rekrutacji uczestników realizowanych zajęć zgodnie z kryteriami rekrutacji zawartymi w regulaminie rekrutacji zebranie kompletu dokumentów, ustalenie listy rankingowej w porozumieniu z Koordynatorem projektu i Asystentem koordynatora Zebrania od Beneficjentów Ostatecznych - opiekunów prawnych oświadczeń związanych z udziałem w projekcie. Realizowania zadania w czasie wolnym i ewidencjonowanie go na kartach pracy. Opracowania szczegółowego programu zajęć w oparciu o diagnozę potrzeb Beneficjentów Ostatecznych . Prowadzenia dokumentacji zajęć dziennik zajęć, listy obecności Beneficjentów Ostatecznych . Opracowywanie i gromadzenie materiałów dydaktycznych na potrzeby zajęć z zachowaniem praw autorskich. Systematycznego monitorowania obecności na zajęciach. Przekazywania administratorowi strony projektu informacji o wszystkich wydarzeniach związanych z realizacją Projektu w terminie 3 dni po ich zakończeniu. Udziału w okresowych spotkaniach monitorujących zwoływanych przez koordynatora projektu raz w miesiącu. Utworzenie konspektu zajęć, które będą obserwowane przez osoby uprawnione Koordynator projektu lub Asystenta koordynatora i przekazanie go obserwującemu na 5 dni przed planowaną obserwacją zajęć. Prezentacji dorobku i oceny osiągnięć Beneficjentów Ostatecznych po zakończeniu zadania. Stworzenia końcowego sprawozdania merytorycznego raportu z zadania realizowanego w ramach Projektu. Przeprowadzenia okresowych i końcowych ankiet ewaluacyjnych wśród uczestniczących w zajęciach oraz dokonanie analizy tej ankiety i przekazanie wniosków do ankiety zbiorczej. Dokonywania innych czynności wskazanych przez Koordynatora projektu i Asystenta Koordynatora. Zakres obowiązków nauczyciela prowadzącego zajęcia Dodatkowe zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe dla uczniów ZSZ oraz Technikum Zadanie nr 2 Zadaniem Wykonawcy jest prowadzenie koła dziennikarskiego w roku 2013 dla grupy 8-10 Beneficjentów Ostatecznych w siedzibie ZSP w Pucku czas trwania zajęć 30 tygodni x 2 godz. 60 godz. Uczestnicy koła powinni rozwijać swoje zainteresowania, umiejętności kluczowe świadomość i ekspresję kulturalną, inicjatywność i przedsiębiorczość oraz postawy społeczne i obywatelskie. Prowadzący zajęcia jest zobowiązany do Udziału w rekrutacji uczestników realizowanych zajęć zgodnie z kryteriami rekrutacji zawartymi w regulaminie rekrutacji zebranie kompletu dokumentów, ustalenie listy rankingowej w porozumieniu z Koordynatorem projektu i Asystentem koordynatora Zebrania od Beneficjentów Ostatecznych -opiekunów prawnych oświadczeń związanych z udziałem w projekcie. Realizowania zadania w czasie wolnym i ewidencjonowanie go na kartach pracy. Opracowania szczegółowego programu zajęć w oparciu o diagnozę potrzeb Beneficjentów Ostatecznych. Prowadzenia dokumentacji zajęć dziennik zajęć, listy obecności Beneficjentów Ostatecznych. Opracowywanie i gromadzenie materiałów dydaktycznych na potrzeby zajęć z zachowaniem praw autorskich. Systematycznego monitorowania obecności na zajęciach. Przekazywania administratorowi strony projektu informacji o wszystkich wydarzeniach związanych z realizacją Projektu w terminie 3 dni po ich zakończeniu. Udziału w okresowych spotkaniach monitorujących zwoływanych przez koordynatora projektu raz w miesiącu. Utworzenie konspektu zajęć, które będą obserwowane przez osoby uprawnione Koordynator projektu lub Asystenta koordynatora)przekazanie go obserwującemu na 5 dni przed planowana obserwacją zajęć. Prezentacji dorobku i oceny osiągnięć Beneficjentów Ostatecznych po zakończeniu zadania. Stworzenie końcowego sprawozdania merytorycznego raportu z zadania realizowanego w ramach Projektu. Przeprowadzenia okresowych i końcowych ankiet ewaluacyjnych wśród uczestniczących w zajęciach oraz dokonanie analizy tej ankiety i przekazanie wniosków do ankiety zbiorczej. Dokonywania innych czynności wskazanych przez Koordynatora projektu i Asystenta Koordynatora.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.21.00.00 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Dotyczy wszystkich zadań. Dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy zgodnie z zasadą spełnia/ nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Dotyczy wszystkich zadań. Dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy zgodnie z zasadą spełnia/ nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Dotyczy wszystkich zadań. Dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy zgodnie z zasadą spełnia/ nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Dotyczy wszystkich zadań. Dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy zgodnie z zasadą spełnia/ nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Dotyczy wszystkich zadań. Dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy zgodnie z zasadą spełnia/ nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 2 pkt. 5 do oferty należy dołączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej albo informacje o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - wg wzoru jak w załączniku do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wzór umowy zawiera załącznik do SIWZ. 2. Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 3. Do umowy mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego, jeżeli przepisy ustawy Pzp nie stanowią inaczej. 4. Umowa jest jawna i podlega udostępnieniu na zasadach określonych w przepisach o dostępie do informacji publicznej. 5. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ i ze zobowiązaniem Wykonawcy zawartym w ofercie. 6. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wyłoniona w niniejszym postępowaniu będzie uchylał się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania. 7. Wszelkie zmiany i uzupełnienia Umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 8. Wykonawca wnioskujący o zmianę Umowy, przedłoży Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do Umowy. 9. Istotne zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, mogą dotyczyć: 1) któregokolwiek z terminów Umowy, lub 2) warunków i terminów płatności wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy, lub 3) przedstawionych w ofercie Wykonawcy (złożonej przez Wykonawcę, który nie jest jednocześnie osobą prowadzącą zajęcia) osób prowadzących zajęcia - z zastrzeżeniem, że Zamawiający nie dopuszcza zmiany na inną osobę, niespełniającą wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ, Zmiany, o których mowa w ust. 9, mogą nastąpić jedynie w następujących przypadkach - w zakresie, o którym mowa w ust. 9 - w przypadku wystąpienia siły wyższej, tj. zdarzeń, które - łącznie spełniają trzy przesłanki: mają charakter zewnętrzny, są niemożliwe do przewidzenia i - są niemożliwe do zapobieżenia, przykładowo: wojny lub katastrofy naturalnej, - w zakresie, o którym mowa w ust. 9 pkt 1 - w przypadku przedłużenia terminu zakończenia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, - w zakresie, o którym mowa w ust. 9 pkt 2 - w przypadku zmian w trakcie wykonywania Umowy powszechnie obowiązujących przepisów prawa - z zastrzeżeniem, że cena oferty brutto ustalona jest na cały okres obowiązywania Umowy i nie podlega podwyższeniu nawet w sytuacji zmiany przepisów dotyczących zmiany stawki podatku VAT, - w zakresie, o którym mowa w ust. 9 pkt 3 - jeżeli osoba prowadząca zajęcia nie może prowadzić zajęć z powodu udokumentowanych przez Wykonawcę zdarzeń losowych (miedzy innymi choroby, śmierci, nieplanowanej zmiany miejsca pobytu/zamieszkania/pracy osoby prowadzącej zajęcia) lub udokumentowanego ustania podstawy prawnej do dysponowania przez Wykonawcę osobami prowadzącymi zajęcia (między innymi na skutek wypowiedzenia lub rozwiązania na mocy porozumienia stron umowy łączącej Wykonawcę i osobę prowadzącą zajęcia).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zsppuck.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Pucku ul. Kolejowa 7 84-100 Puck.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2013 godzina 15:30, miejsce: Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Pucku ul. Kolejowa 7 84-100 Puck - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Europejski Fundusz Społeczny, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PUCKA
- Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem", z podziałem na 8 części z opcją
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Przebudowa drogi powiatowej nr 1508G na odcinku od ul. Topolowej do ul. Leśnej w miejscowości Domatowo.
- Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" -zajęcia rehabilitacyjne, z podziałem na 6 części z opcją
- Utworzenie i prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, zwanym dalej PSZOK dla mieszkańców Gminy Puck wraz z zagospodarowaniem zgromadzonych odpadów.
- Pozyskanie, transport wraz z rozplantowaniem piasku w miejscowości Swarzewo wraz z pracami towarzyszącymi w celu ochrony brzegu morskiego.
- Remont nawierzchni dróg gruntowych na terenie Gminy Puck w podziale na 3 części.
więcej: przetargi w Pucku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników administracji publicznej - edycja 2025
- Zatrudnienie kadry merytorycznej oraz organizacja warsztatów w ramach projektu pn. "Wspieramy rodziny zastępcze - bo warto"
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia dwóch edycji ogólnopolskiego turnieju oraz dwóch konferencji w ramach Branżowego Centrum Umiejętności w Radzyniu Podlaskim w dziedzinie elektryki.
- "Dzienne formy usług opiekuńczych dla uczestników projektu "Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów".
- Organizacja 2 warsztatów serowarskich pn. ,,Przetwórstwo mleka w domu i zagrodzie" w ramach planu operacyjnego na rok 2025 w ramach Planu działania Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich KSOW+
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego: Spawanie metodą TIG z egzaminem zewnętrznym dla uczniów/uczennic ZST w Mikołowie i ZSEiU w Łaziskach Górnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.