Ogłoszenie z dnia 2011-11-25
Tarnobrzeg: Usługi w zakresie profilaktycznej ochrony zdrowia pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Tarnobrzegu, osób bezrobotnych oraz poszukujących pracy
Numer ogłoszenia: 397992 - 2011; data zamieszczenia: 25.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu , ul. 1 Maja 4, 39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 015 8230030, faks 015 8230166.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.puptarnobrzeg.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie profilaktycznej ochrony zdrowia pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Tarnobrzegu, osób bezrobotnych oraz poszukujących pracy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług lekarskich w zakresie badań profilaktycznych na rzecz: a) pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Tarnobrzegu - badania wstępne, okresowe, kontrolne oraz inne badania zlecone przez Zamawiającego. b) osób bezrobotnych oraz poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnobrzegu, w celu stwierdzenia ich przydatności do wykonywania określonych czynności zawodowych albo kierunku szkolenia wymaganych przepisami Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity - Dz. U. z 2008 r., Nr 69, poz. 415 z późn. zm.), oraz Ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych ( tekst jednolity: Dz. U. z 2010r. Nr 214 p. 1407 ze zm. ) mających na celu: stwierdzenie wobec braku przeciwwskazań zdrowotnych zdolności bezrobotnego lub poszukującego pracy do wykonywania pracy, odbywania stażu, przygotowania zawodowego dorosłych oraz wykonywania prac społecznie użytecznych, stwierdzenie wobec braku przeciwwskazań zdrowotnych zdolności bezrobotnego lub poszukującego pracy do uczestnictwa w szkoleniu i wykonywania pracy w danym zawodzie, określenie szczególnych predyspozycji psychofizycznych wymaganych do wykonywania zawodu i umożliwiających wydanie opinii o przydatności zawodowej do pracy i zawodu albo kierunku szkolenia, cwszelkie inne badania zlecone przez lekarza medycyny pracy wobec osób o których mowa w pkt. 1a, 1b. 2. Badania lekarskie dotyczyć będą różnych zawodów ( stanowisk pracy) . 3. Przewidywana szacunkowa liczba osób skierowanych na badania w okresie od 01.01.2012 roku do 31.12.2012 roku w ramach przedmiotowego zamówienia wynosi: Lp. Rodzaj usługi badania Przewidywana liczba osób skierowanych na badanie w okresie umowy 1 Orzeczenie lekarskie 770 2 Morfologia 625 3 Mocz 626 4 OB 625 5 Glukoza 158 6 Cholesterol 5 7 Badanie RTG- klatki piersiowej 146 8 Badanie RTG- rąk 10 9 Badanie RTG- stawów łokciowych 10 10 Badanie specjalistyczne - okulista 280 11 Badanie specjalistyczne - laryngolog 67 12 Badanie specjalistyczne - neurolog 41 13 Książeczka zdrowia 169 14 Wymazy 70 15 Test sprawnościowy 10 16 Badanie psychologiczne 147 17 Próba oziębienia 10 18 Palestezjometria 10 4. Zamawiający zastrzega sobie , że liczba osób skierowanych na badania może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu . 5. Badania lekarskie przeprowadzane będą na podstawie skierowania, które Zamawiający wyda indywidualnie dla każdego bezrobotnego, poszukującego pracy i pracownika Urzędu. 6. Wykonawca zapewni wykonanie badań lekarskich skierowanym osobom codziennie, co najmniej od poniedziałku do piątku, w godzinach co najmniej od 7.30 do 15.30. 7. Wykonanie badań lekarskich powinno nastąpić niezwłocznie tj. w dniu zgłoszenia się skierowanej przez Zamawiającego osoby, a w przypadku konieczności wykonania badań specjalistycznych w najkrótszym umożliwiającym wykonanie badań terminie. 8. Ze względu na miejsce siedziby Zamawiającego oraz specyfikę jego działalności miejsce przeprowadzenia badań lekarskich musi odbywać się na terenie miasta Tarnobrzega. 9. Zamawiający wymaga zapewnienia ciągłości przeprowadzania badań w okresie trwania umowy. 10. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części zamówienia Podwykonawcom. W formularzu ofertowym (stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ) Wykonawca poda wykaz części zamówienia, których wykonanie powierzy Podwykonawcom lub oświadczy, że całość zamówienia wykona samodzielnie 11. Szczegółowe wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 7 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00 - Usługi medyczne 85.12.12.00 - Specjalistyczne usługi medyczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi posiadać wpis do rejestru Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wojewódzkim Ośrodku Medycyny Pracy zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (tekst jednolity - Dz. U. z 2004 r., Nr 125, poz. 1317).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym znajdującym się na terenie miasta Tarnobrzega, tj. bazą lokalową gwarantującą pełen zakres usług medycznych, będących przedmiotem niniejszego zamówienia. Pomieszczenia muszą odpowiadać wymogom pod względem fachowym i sanitarnym określonym w Rozporządzeniu Min. Zdrowia z dnia 2 lutego 2011 r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia opieki zdrowotnej ( Dz. U. z 2011 r. Nr 31, poz. 158).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek ZUS.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) Gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. 2) Gdy przy zachowaniu zakresu przedmiotu zamówienia nastąpi obniżenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 3) W przypadku zmiany godzin pracy Wykonawcy lub Zamawiającego, strony mogą ustalić nowe godziny świadczenia usług. 4) Gdy istnieje możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań, niż te istniejące w chwili podpisania umowy, jeżeli zaproponowane przez Wykonawcę rozwiązania spełniają co najmniej te wymagania, które Zamawiający określił w SIWZ, a ich zastosowanie nie wiąże się ze zmianą wynagrodzenia. 5) Gdy nastąpi zmiana podwykonawcy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, pod warunkiem że spełnia on wymagania określone przez Zamawiającego. 6) Gdy nastąpi zmiana danych Zamawiającego lub Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puptarnobrzeg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu
ul.1 Maja 4
39-400 Tarnobrzeg
pok. 605.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu ul.1 Maja 4 39-400 Tarnobrzeg pok. 310 Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TARNOBRZEGA
- "Modernizacja pomieszczeń Starostwa Powiatowego - system oddymiania, oświetlenie awaryjne" - etap II
- Zakup i dostaw leku onkologicznego na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
- Rewitalizacja alei parkowych w zabytkowym zespole parkowo - pałacowym w Grębowie
- Modernizacja dróg powiatowych nr 1129R, 1114R, 1089R, 1121R
- Modern. pomieszczeń CKZ w ramach proj. pn.: "Poprawa jakości nauczania w ZS w Gorzycach poprzez dostosowanie pomieszczeń i doposażenie CKZ pod potrzeby Motoryzacji - Reg. Intel. Spec. Woj. Podkarp."
więcej: przetargi w Tarnobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- UDZIELANIE ŚWIADCZEŃ ZDROWOTNYCH W ZAKRESIE CZYNNOŚCI PIELĘGNIARSKICH W RAMACH KONTRAKTU Z NFZ
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla pracowników i kandydatów do pracy oraz opieki medycznej dla pracowników WFOŚiGW w Gdańsku w terminie 24 miesięcy od podpisania umowy
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w roku 2025 na terenie gminy Sulechów
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w Centrum Patomorfologii i Centrum Kardiologii Klinicznej.
- Świadczenie usług psychoterapeuty
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie okulistyki w Poliklinice w Siedlcach.
więcej: Usługi medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.