eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZawiercieAdaptacja budynku byłego internatu na potrzeby Szkoły Specjalnej wraz z modernizacją istniejącej stołówki do wymagań HACCP w Zawierciu ul. Rataja 29 a .

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-18

Zawiercie: Adaptacja budynku byłego internatu na potrzeby Szkoły Specjalnej wraz z modernizacją istniejącej stołówki do wymagań HACCP w Zawierciu ul. Rataja 29 a .
Numer ogłoszenia: 398210 - 2009; data zamieszczenia: 18.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Zawierciu , ul. Macieja Rataja 29a, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6710254.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoeas.com.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja budynku byłego internatu na potrzeby Szkoły Specjalnej wraz z modernizacją istniejącej stołówki do wymagań HACCP w Zawierciu ul. Rataja 29 a ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Całość zamówienia składa się z dwóch zadań: ZADANIE I. -współfinansowane przez Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w Ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 , Powierzchnia zabudowy : - istniejącej : 1004 m2 - dobudowy - 6 m2 Kubatura : - część istniejąca - 14 381 m2 - część dobudowy - 84 m2 Wysokość budynku 12,67 m Zadanie I obejmuje następujący zakres : 1.1. Adaptację ( przebudowę ) budynku dla potrzeb Szkoły Specjalnej Adaptacja budynku wymaga wykonania następujących robót budowlanych w czynnej szkole specjalnej i dostosowanie jej do potrzeb osób niepełnosprawnych : wykonanie robot wyburzeniowych wykonanie robot murowych wykonanie robót tynkarskich i okładzinowych wykonanie (wymiana )stolarki okiennej i drzwiowej wykonanie( wymiana) posadzek i pochylni wykonanie docieplenia ścian piwnic, szybu windy i stropu nad piwnicą wykonanie balustrad, żaluzji i klap oddymiających wykonanie (wymiana)instalacji co i cwu wykonanie(wymiana) instalacji wod-kan. wykonanie instalacji hydrantowej wykonanie(wymiana) instalacji elektrycznej wykonanie instalacji wentylacyjnej zakup i montaż wyposażenia kuchni wykonanie robót malarskich Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową ( załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 1 i 2 do SIWZ) Uwaga Należy zapewnić ciągłość użytkowania budynku szkoły w trakcie wykonywania robót budowlanych, w ciągu roku szkolnego. 1.2. Zagospodarowanie terenu Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ). Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową ( załącznik nr 3 do SIWZ) oraz SST ( załącznik nr 1 i 2 do SIWZ). 1.3. Ogrodzenie terenu. Zabudowa nowej bramy przesuwnej przy wjeździe. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej ( załącznik nr 3 do SIWZ) oraz SST ( załącznik nr 1 i 2 do SIWZ). 1.4. Oświetlenie terenu Oświetlenie terenu wzdłuż drogi dojazdowej i pożarowej oraz parkingu przy wjeździe. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz SST ( załącznik nr1 i 2 do SIWZ). 1.5. Chodniki Ciągi komunikacyjne i powierzchnia przeznaczona pod kontener (na odpadki stałe) - kostka brukowa betonowa gr. 6cm, na podbudowie z piasku i kruszywa, zamknięta obrzeżem betonowym. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz SST ( zał. nr1 i 2 do SIWZ). 1.6. Drogi i parkingi Przebudowa istniejącej drogi wewnętrznej wraz z projektowanymi miejscami parkingowymi, projektowana droga z miejscami postojowymi i placem manewrowym - droga ppoż. Droga ppoż. i parkingi z kostki brukowej betonowej o grub. 8 cm, naw. placu manewrowego z kostki brukowej ażurowej. Pow. nawierzchni z kostki brukowej - 782 m2, pow. nawierzchni z kostki ażurowej - 420 m2. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz SST ( zał. nr 1 i 2 do SIWZ). 1.7. Zieleń Powierzchnia terenów zielonych - 2060 m2. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz SST ( zał. nr 1 i 2 do SIWZ). ZADANIE II - finansowane wyłącznie ze środków własnych Zadanie II obejmuje następujący zakres prac: 2.2 Uzbrojenie terenu i przyłącza 2.2.1 Kanalizacja deszczowa - sieć kanalizacji deszczowej Sieć kanalizacji deszczowej ma odprowadzać wody deszczowe z dachu budynku I drogi wewnętrznej oraz parkingów. Sieć kanalizacji deszczowej z rur kielichowych kanalizacyjnych PVC typu S(SN8) SDR 34. łączna długość - 266 m. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej ( załącznik nr 3 do SIWZ) oraz SST ( załącznik nr 1 i 2 do SIWZ). 2.2.2. Kanalizacja sanitarna - przebudowa przyłącza Przyłącze ma odprowadzać ścieki socjalno-bytowe z pom. socjalnych i technologiczne z kuchni. Przyłącze z rur kielichowych z PVC klasy S o średnicy 200 i 160 - o łącznej długości 98 m. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej ( załącznik nr 3 do SIWZ) oraz SST ( załącznik nr 1 i 2 do SIWZ). 2.2.3. Wodociąg rozdzielczy i przyłącze do Zespołu Szkół im. Grzegorzewskiej Wodociąg rozdzielczy z rur z PE SDR 17 PE 100 o średnicy 280x16,5 zasilający budynek Zespołu Szkół Specjalnych w wodę do celów socjalno-bytowych, i sieć p. pożarową wokół budynku - o długości 295 m i przyłącze o długości 98 m. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej ( załącznik nr 3 do SIWZ) oraz SST ( załącznik nr 1 i 2 do SIWZ)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.30 - Roboty budowlane w zakresie szkół specjalnych 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 80 000 zł (słownie złotych: osiemdziesiąt tysięcy złotych). 2.Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj ; do dnia 07.01.2010 r . 3.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert tj; do dnia 09.12.2009 r do godz. 10:00. 5. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank BOŚ o/Katowice Nr 09 1540 1128 2001 7144 7124 0007 6. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Zawierciu ul. M. Rataja 29a, w pok. nr 3 lub dołączyć do oferty w osobnej kopercie . 8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 1.1.Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad : 1) udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na: budowie, przebudowie budynków o podobnym stopniu skomplikowania i porównywalnych parametrach (z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców). budowie sieci technicznych - kanalizacji sanitarnej, deszczowej, wodociągowej o porównywalnych parametrach(z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców). (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie o udzielenie zamówienia w.w. warunek mogą spełniać łącznie ) 2) dysponowaniem w celu wykonania zamówienia przynajmniej po 1 osobie posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w : a) specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń b) specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń c) specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń d) specjalności telekomunikacyjnej w ograniczonym zakresie e) specjalności drogowej w ograniczonym zakresie (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie o udzielenie zamówienia w.w. warunek mogą spełniać łącznie ) 3) ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności . 4) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych i lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie o udzielenie zamówienia w.w. warunek mogą spełniać łącznie ) 1.2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 1.3 . Zamawiający wezwie w trybie art.26 ust.3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 6 oraz Załącznik Nr 7 do SIWZ. .1 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w.w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę ) 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w.w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę ) 3) Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w.w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę ) 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy: 1) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na: -budowie, przebudowie budynków o podobnym stopniu skomplikowania i porównywalnych parametrach,- za spełnienie warunku uważać się będzie wykonanie co najmniej 1 roboty - budowie sieci technicznych-kanalizacji sanitarnej, deszczowej, wodociągowej o porównywalnych parametrach, za spełnienie warunku uważać się będzie wykonanie co najmniej 1 roboty polegającej na budowie kanalizacji sanitarnej lub deszczowej oraz 1 roboty polegającej na budowie wodociągu z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje) Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ. , (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie udzielenie zamówienia w.w warunek mogą oni spełniać łącznie ) 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach: 1) konstrukcyjno-budowlanej, 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 4) drogowej oraz zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby i posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie udzielenie zamówienia w.w warunek mogą oni spełniać łącznie ) Za spełnienie warunku uważać się będzie wykazanie po 1 osobie w odpowiedniej specjalności W przypadku gdy wykonawca wskaże osoby , będące w dyspozycji innych podmiotów , do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia 3.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty dołączyć należy: 1) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN. (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w.w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę ) 2) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych i/lub zdolność kredytową wykonawcy, w wysokości minimum 10% oferowanej ceny, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie udzielenie zamówienia w.w warunek mogą oni spełniać łącznie ) 4. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z §2 i §4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm. )..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoeas.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ w formie elektroniczn.bezpłatnie w siedzibie Zamawiającego pok. Nr 7 w godz. od 7-15 drogą elektron. sekretariat@zoeas.com.pl , w formie papier. w wysok.500 zł (koszt powielenia dokumentacji).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w budynku Zamawiającego, ul. M. Rataja 29 a pokój nr. 7 , w terminie do dnia 09.12.009 roku, godz. 10:00 ..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w Ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 Priorytet VIII Infrastruktura edukacyjna , Działanie 8.2 Infrastruktura Placówek Oświaty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.