Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-18
Świdnik: Remont pomieszczeń biurowych oraz utworzenie Centrum Aktywizacji Zawodowej w budynku przy Al.Lotników Polskich 1 w Świdniku na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Świdniku
Numer ogłoszenia: 398354 - 2009; data zamieszczenia: 18.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Świdniku , ul. Wyszyńskiego 12, 21-040 Świdnik, woj. lubelskie, tel. 081 4685300, faks 081 4685333.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.swidnik.ibip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń biurowych oraz utworzenie Centrum Aktywizacji Zawodowej w budynku przy Al.Lotników Polskich 1 w Świdniku na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Świdniku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych budowlanych w budynku przy Al.Lotników Polskich 1 na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Świdniku. Zakres prac obejmuje: a) wykonanie ścianek działowych b) wymiana stolarki drzwiowej i okiennej c) wymiana okładziny z płytek ścian i podłóg e) naprawa tynków f) malowanie ścian g) wymiana podkładów betonowych h) wymiana izolacji podłóg i) wymiana muszli ustępowych., umywalek , podejść i rurociągów j) wymiana grzejników k) wymiana instalacji wod-kan l) wykonanie wentylacji m) wymiana instalacji elektrycznych i opraw oświetleniowych n) wykonanie zabezpieczeń i instalacji alarmowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w SIWZ, w załączniku nr 7 - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Kod ustalone ze Wspólnego Słownika Zamówień / Nazwa 45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45311000-0 Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych 45331000-8 Instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowania powietrza 45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45421141-4 Instalowanie ścianek działowych 45431000-7 Kładzenie płytek 45432000-4 Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian 45442000-7 Nakładanie powierzchni kryjących 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.42.11.41 - Instalowanie przegród 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.43.10.00 - Kładzenie płytek .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 5000 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, Ocena spełniania w/w warunków wymaganych zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie 12 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie któregokolwiek z powyższych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, o których niżej mowa mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy. Za osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy uznaje się osoby upoważnione do reprezentowania przedsiębiorcy, wskazane we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej bądź w stosownym pełnomocnictwie, które należy załączyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Jeżeli złożone kserokopie dokumentów będą nieczytelne lub będą budzić wątpliwości co do jej prawdziwości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. W przypadku, gdy załączone do oferty dokumenty zostały sporządzone w języku obcym (w tym dokumenty składane przez wykonawcę zagranicznego) niezbędne jest przedstawienie ich tłumaczenia na język polski poświadczone przez wykonawcę 11.1. Wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: Nr doku-mentu Nazwa dokumentu I. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu D 1Oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: D 2Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert D 3Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert D 4Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia D 5Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Wykonawca musi wykazać, że wykonał roboty budowlane co najmniej: - 1 zamówienie o wartości minimum 500.000 zł lub, - 2 zamówienia o wartości minimum 250.000 zł każde, D 6Dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w punkcie poprzednim zostały wykonane należycie. D 7Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami (dla każdego uprawnienia oddzielnie lub łącznie): a) z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi - branża budowlana, b) z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi - branża sanitarna c) z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi - branża elektryczna, Oferent musi zaznaczyć w wykazie, którymi osobami dysponuje, a którymi będzie dysponował Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych przez Zamawiającego uprawnień przez te osoby wraz z odpowiednimi zaświadczeniami o wpisie do okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. D 8Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa punkt powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. II. Inne oświadczenia i dokumenty, których złożenie jest wymagane od wszystkich wykonawców D 9Dokument potwierdzający wniesienie wadium D 10W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy D 11W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy 11.2. Wykonawcy zagraniczni: Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z §2 i §4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.swidnik.ibip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy ,21-040 Świdnik, ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 12 pok.11.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2009 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ,21-040 Świdnik, ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 12 pok.11.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNIKA
- Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko-Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej nr 3 i Szkole Podstawowej nr 5 w Świdniku
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2103 L (ul. Krępiecka) w miejscowości Świdnik i Krępiec na odcinku od km 0+438,59 do km 1+433,19
- Realizacja szkoleń specjalistycznych podnoszących kwalifikacje uczniów i nauczycieli objętych wsparciem w projekcie Powiat Świdnicki - kształcenie zawodowe na miarę XXI wieku. Edycja 2
więcej: przetargi w Świdniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa obiektu wystawowo-administracyjnego wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby Muzeum Marii Konopnickiej, na działkach nr 1297, 1298 Żarnowiec 133, Jedlicze 38-460
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie istniejącego węzła cieplnego w budynku Muzeum Archeologicznego w Poznaniu przy ul. Wodnej 27
- Modernizacja Pracowni Histopatologii w Szpitalu Wojewódzkim im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach wyposażenie Oddziału dofinansowanego ze środków KPO i Budżetu Województwa Podlaskiego
- Wymiana stolarki okiennej w budynku Zespołu Szkół Chemiczno - Medycznych i Ogólnokształcących w Tarnowskich Górach. Etap 4. Stolarka drewniana i PCV w piwnicy
- Budowa budynku sportowego ze schodami terenowymi, murami oporowymi w ramach zadania "Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Szczereżu"
- Wykonanie robót budowlanych - przebudowa węzła cieplnego z wymianą instalacji centralnego ogrzewania w bud SP 258 ul. Brechta 8 Warszawa, w ram. zad: Termomodernizacja bud. SP nr 258 ul. Brechta 8.
więcej: Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.