Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-18
Łódź: Dostawa sprzętu komputerowego do laboratorium komputerowego matematyki Centrum Nauczania Matematyki i Fizyki Politechniki Łódzkiej
Numer ogłoszenia: 398418 - 2009; data zamieszczenia: 18.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Nauczania Matematyki i Fizyki Politechniki Łódzkiej , Al. Politechniki 11, 90-924 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6313614, 6313619, faks 042 6313614.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zp.p.lodz.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego do laboratorium komputerowego matematyki Centrum Nauczania Matematyki i Fizyki Politechniki Łódzkiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: W CZĘŚCI PIERWSZEJ ZAMÓWIENIA: 2 szt. serwerów z procesorem CORE 2 QUAD Q9650 3.0 GHz i płyta główną ASUS P5Q-E Intel P45; 16 szt. Stacji roboczych roboczych z procesorem CORE QUAD Q 8400 2.66GHz i płytą główną ASUS P5Q-E Intel P45 i z monitorami nie gorszymi niż LG LCD 22 cale W2243S-PF i z podstawowym oprogramowaniem Windows 7 Pro PL na 16 stanowisk; oraz Oprogramowanie Deep Freeze 32 szt. Licencji na 1 rok W CZĘŚCI DRUGIEJ ZAMÓWIENIA: 1 szt. Tablica Interaktywna nie gorsza niż CLASUS 9000B.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.40.00 - Stacje robocze 48.82.00.00 - Serwery 30.23.03.00 - 30.23.03.00 48.19.00.00 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego 39.16.21.10 - Sprzęt dydaktyczny 48.62.00.00 - Systemy operacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Politechniki Łódzkiej Centrum Nauczania Matematyki i Fizyki Bank Pekao S.A. II o/Łódź Numer rachunku 25 1240 3028 1111 0000 2822 2228 z adnotacją: Wadium dla Centrum Nauczania Mat i Fiz - CMF/ZP/02/2009III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli Ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania Zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie Zamówienia. W tym zakresie wykonawca powinien spełniać następujące szczegółowe warunki: 1) wykaże się niezbędnym doświadczeniem, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania lub w okresie prowadzenia działalności, jeżeli okres ten jest krótszy, należycie wykonał co najmniej 2 dostawy tożsame z przedmiotem Zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 60.000,00 zł (słownie złotych: sześćdziesiąt tysięcy) brutto każda. Przez dostawy tożsame z przedmiotem Zamówienia Zamawiający rozumie dostawy sprzętu komputerowego lub sprzętu komputerowego wraz z licencjami na oprogramowanie; lub dostawy tablic interaktywnych z oprogramowaniem do nich. 2) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia, tj. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100.000,00 zł (słownie złotych: sto tysięcy). Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców Warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń metodą spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu Warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy oraz oświadczenie o nie podleganiu wykluczenia na podstawie art. 24 Ustawy- załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na co najmniej 100.000,00 zł (słownie złotych: sto tysięcy), wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie Zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot Zamówienia, tj. nie mniejszych niż 60.000,00 zł (słownie złotych: sześćdziesiąt tysięcy) brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - wg załącznika nr 5 do SIWZ. Dokumenty, o których mowa w pkt.. 2 - 8 należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) podpisującą ofertę, natomiast dokument, o którym mowa w pkt.. 1 w formie oryginału. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie Zamówienia: 1) oświadczenie wymienione w pkt.. 1 składane jest przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia lub przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub reprezentowania w postępowaniu i podpisania umowy, 2) dokumenty wymienione w pkt. 2 - 6 składa każdy z Wykonawców, 3) dokumenty wymienione w pkt. 7 i 8 muszą potwierdzać spełnienie Warunków Szczegółowych łącznie przez Wykonawców składających wspólnie ofertę. A. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) pkt. 2-4 i 6, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) pkt. 5 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy. B. Dokumenty, o których mowa w pkt. A ppkt. 1) lit. a) i c) oraz w ppkt. 2), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie Zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w ppkt. 1) lit. b), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie Zamówienia albo składania ofert. C. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. A, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z zachowaniem terminów określonych w pkt. B. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub wzbudzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zp.p.lodz.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Łódzka,
Centrum Nauczania Matematyki Fizyki, (skrót nazwy: PŁ CMF)
90-924 Łódź, al. Politechniki 11 pok. 507
(godz. Przyjmowania interesantów 8:10 - 15:00)
tel/fax (0-42) 631-36-14.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2009 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie PŁ CMF 90-924 Łódź, Al. Politechniki 11 pok 507.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- "Dostawa wyposażenia gastronomicznego" w ramach projektu "Młodzi z pasją"
- Zimowe utrzymanie jezdni w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Piotrkowie Trybunalskim.
- Dostawa poleasingowego urządzenia wielofunkcyjnego, sprzętu RTV i AGD oraz audio-wideo dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Dostawa koszul i bluz jednorazowych dla USK nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi
- Kursy na prawo jazdy i zawodowe dla wychowanków rodzin zastępczych w projekcie "#Rodzina"
- Świadczenie usług doradczych w ramach projektu Rozbudowa Regionalnego Systemu Informacji Przestrzennej Województwa Łódzkiego (RRSIP WŁ)
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Cyberbezpieczny Samorząd - wzmocnienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Powiecie Sochaczewskim
- Część 1 "Dostawa 2 szt. serwerów z systemami operacyjnymi i wirtualizacyjnymi, licencjami dostępowymi wraz z wdrożeniem" Część 2 "Dostawa macierzy"' Część 3 " Dostawa zasilacza UPS "
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń sieciowych i oprogramowania w ramach projektu "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Gminie Hrubieszów"
- Zakup, dostawa i wdrożenie infrastruktury sieciowej, serwerowej, systemów bezpieczeństwa IT oraz usług związanych z cyberbezpieczeństwem w ramach projektu pn.: ,,Cyberbezpieczny Samorząd-UG w Lubiewie
- Dostawa i wdrożenie elementów systemu do monitorowania incydentów związanych z cyberbezpieczeństwem Uniwersytetu Radomskiego im. Kazimierza Pułaskiego
- "Poprawa cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Krzymowie oraz w jednostkach podległych"
więcej: Stacje robocze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.