To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-11-28
Katowice: ZAKUP KAMER CYFROWYCH 7 SZT
Numer ogłoszenia: 398544 - 2011; data zamieszczenia: 28.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 259626 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3592048, faks 032 3592048.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP KAMER CYFROWYCH 7 SZT.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kamer w ilosci 7 szt., zwanych dalej kamerami, których parametry techniczne zawarte zostały w załączniku nr 2A, 2B, 2C do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
Oferowane kamery mają być fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji.
Zakres zamówienia obejmuje dostawę kamer do siedziby Zamawiającego, tj. ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, Dział Logistyki, pok. 420.
Zamawiający dopuszczał możliwości składania ofert częściowych, zgodnie z poniższym podziałem:
Nr 1) część A - Kamera profesjonalna (kamkorder) 1szt. / zgodnie z załącznikiem nr 2A do SIWZ
Nr 2) część B - Kamera cyfrowa 3 szt. / zgodnie z załącznikiem nr 2B do SIWZ
Nr 3) część C - Kamera przemysłowa IP 3 szt. / zgodnie z załącznikiem nr 2C do SIWZ
Zamawiający dopuszczał składanie ofert równoważnych.
Zamawiający wymagał, aby oferowane kamery posiadały deklarację zgodności z normą CE. Wykonawca zobowiązany był do złożenia stosownego oświadczenia wraz z ofertą.
Zamawiający nie dopuszczał możliwości składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszczał możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców.
SIWZ wraz z załącznikami dostępna była na stronie: http://www.us.edu.pl/zamowienia-publiczne/1/d/1..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.16.00 - Kamery cyfrowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: część A - Kamera profesjonalna (kamkorder) 1szt. / zgodnie z załącznikiem nr 2A do SIWZ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BEIKS B i K Machulski Spółka Jawna, ul. Pogodna 3, 23-204 Kraśnik, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16482,00
Oferta z najniższą ceną: 16482,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18942,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: część B - Kamera cyfrowa 3 szt. / zgodnie z załącznikiem nr 2B do SIWZ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29 C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8256,35 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13653,00
Oferta z najniższą ceną: 13653,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13653,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: część C - Kamera przemysłowa IP 3 szt. / zgodnie z załącznikiem nr 2C do SIWZ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29 C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6097,56 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5904,00
Oferta z najniższą ceną: 5904,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5904,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Imielin 325/1, 325/2, 346, Górki 418, 420/1, 420/2, Murcki 712/1, 713/1, Janów 101/1
- Zakup wraz z montażem silników z gwarancją 24 miesięczną do samochodów służbowych ze stanu śląskiej Policji
- Remont 9 szt. bębnów nienapędowych do przenośników taśmowych prod. PIOMA OE1250x1600 i OE658x1400 dla PGG S.A. Oddział KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Modernizacja nawierzchni części alejki głównej w ROD im. Tadeusza Kościuszki stanowiącej łącznik pomiędzy ulicami Barbary, Kilińskiego, Zajączka
- Usługa wynajmu mikrobusów osobowych wraz z kierowcą w celu przewozu osób dla potrzeb Uczelni - wyjazdy krajowe
- Obsługa prawna dla 32 jednostek KMP/KPP garnizonu śląskiego Policji.
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.