eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiedlceUtrzymanie szaletów miejskich

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-29

Siedlce: Utrzymanie szaletów miejskich
Numer ogłoszenia: 39858 - 2013; data zamieszczenia: 29.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 2494 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Siedlce, Skwer Niepodległości 2, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6430785, faks 025 6430718.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie szaletów miejskich.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi związane z Utrzymaniem szaletów miejskich. ZAKRES ZAMÓWIENIA: I. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie szaletów miejskich znajdujących się: 1. W budynku przy ul. Armii Krajowej 11. 2. Toalet wolnostojących zlokalizowanych w następujących miejscach: 1 przy ul. Józefa Piłsudskiego Plac im. gen. Władysława Sikorskiego - 1 szt. 2 przy ul. Józefa Piłsudskiego 74 - 1 szt. 3 przy ul. Biskupa Ignacego Świrskiego 32 - 1 szt. 4) teren rekreacyjny nad zalewem - 3 szt. toalet: toaleta zlokalizowana przy żaglówce, toaleta zlokalizowana na wysokości pomostu, toaleta zlokalizowana przy boisku do koszykówki od strony osiedla Romanówka. II. Termin realizacji zamówienia: 1. Utrzymanie szaletu przy ul. Armii Krajowej 11 - od dnia 1 lutego 2013 r. do dnia 31 grudnia 2015 r. 2. Utrzymanie toalet wolnostojących na terenie miasta Siedlce: 1 ul. Piłsudskiego 74 - od dnia 1 lutego 2013 r. do dnia 31 grudnia 2015 r. 2 ul. Piłsudskiego (Plac im. gen. Władysława Sikorskiego) -od dnia 1 lutego 2013 r. dnia 31 grudnia 2015 r. 3 ul. Biskupa Ignacego Świrskiego 32 - od dnia 1 lutego 2013 r. do dnia 31 grudnia 2015 r. 3. Utrzymanie toalet wolnostojących na terenie nad Zalewem: 1 toaleta zlokalizowana przy żaglówce: sezonowo - od 15 kwietnia do 15 października w latach 2013-2015, w tym część prysznicowa czynna będzie od dnia 1 czerwca do 15 września w latach 2013-2015, 2 toaleta zlokalizowana na wysokości pomostu - sezonowo - od 15 kwietnia do 15 października w latach 2013-2015, 3 toaleta zlokalizowana przy boisku do koszykówki (od strony osiedla Romanówka) - sezonowo od 15 kwietnia do 15 października w latach 2013-2015. III. Szczegółowe warunki wykonania zadania: 1 Szalet przy ul. Armii Krajowej 11 - godz. otwarcia od 7.00 do 20.00. 2 Toalety wolnostojące - czynne całą dobę. Szalety będą czynne codziennie również w niedziele i święta. Zamawiający dopuszcza zamknięcie szaletów w dniach: 1 stycznia Nowy Rok, pierwszy dzień Świąt Wielkanocnych, 25 grudnia pierwszy dzień Świąt Bożego Narodzenia. Za korzystanie z szaletów Wykonawca nie będzie pobierał opłat. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1. Utrzymanie szaletu miejskiego znajdującego się przy ul. Armii Krajowej 11 w następującym zakresie: 1 zapewnienie pełnej etatowej obsługi w godzinach otwarcia szaletu gwarantującej sprawne działanie szaletu wszystkie koszty związane z zatrudnieniem obsługi w szalecie ponosi Wykonawca, 2 bieżące utrzymywanie szaletu w dobrym stanie sanitarno - porządkowym wraz z przeprowadzaniem okresowej dezynfekcji i deratyzacji, 3 utrzymanie w stałej czystości oraz w dobrym stanie technicznym wszystkich urządzeń znajdujących się w szalecie kabin wc, pisuarów, umywalek, 4 bieżące utrzymanie czystości w szalecie w zakresie: mycia okien z częstotliwością - według potrzeb, ale nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu, mycia szyb w drzwiach wejściowych i drzwiach wewnętrznych z częstotliwością określoną według potrzeb, ale nie rzadziej niż jeden raz dziennie, mycia luster - co najmniej jeden raz dziennie, czyszczenie kratek wentylacyjnych - z częstotliwością według potrzeb, 5 uzupełnianie na bieżąco środków czystości i środków higienicznych w szaletach, tj. papieru toaletowego, ręczników papierowych, mydła, środków zapachowych, środków do mycia i dezynfekcji w szalecie, 6 drobnych napraw w przypadku uszkodzenia urządzeń sanitarnych i hydraulicznych naprawa spłuczek, naprawa kranów, naprawa suszarek do suszenia rąk, 7 bieżąca konserwacja i naprawa urządzeń w szalecie, to jest: wymiana żarówek, zamków, zasuwek, klamek, 8 pozbywanie się odpadów komunalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami, 9 zabezpieczenie przed uszkodzeniami urządzeń pomiarowych, tj. wodomierze, liczniki energii elektrycznej, 10 bieżąca konserwacja instalacji elektrycznej w szalecie, 11 bieżąca konserwacja i naprawa podświetlanego szyldu znajdującego się nad wejściem do szaletu przy ul. Armii Krajowej 11 utrzymanie w czystości, wymiana żarówek, 12 pokrywanie kosztów związanych z utrzymaniem szaletów w zakresie opłat za centralne ogrzewanie - rozliczenie ze Spółdzielnią Kominiarzy, opłat za wywóz nieczystości z szaletu oraz kosztów za zakup środków czystości, dezynfekujących, ręczników papierowych, papieru toaletowego, mydła, środków zapachowych, 13 posiadanie oraz udostępnianie podczas kontroli szaletu książki kontroli sanitarnej, 14 prowadzenie książki obiektu budowlanego dla szaletu oraz przeprowadzanie przeglądów obiektu zgodnie z przepisami w tym zakresie 15 zgłaszanie wykonania prac remontowych, koniecznych do wykonania, a nie zawartych w zakresie umowy na utrzymanie szaletu i toalet wolnostojących. 16 utrzymanie porządku wokół szaletu, zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, m.in. bieżące utrzymanie porządku na schodach prowadzących do szaletu zamiatanie, sprzątanie nieczystości, odgarnianie śniegu, w okresie opadów śniegu posypywanie piaskiem schodów i terenu prowadzącego do szaletu oraz na bieżąco w razie konieczności likwidowanie piasku. 2. Utrzymanie toalet wolnostojących w następującym zakresie: 1 bieżące utrzymanie czystości wewnątrz toalet, to jest co najmniej jeden raz dziennie czyszczenie sedesu, pisuaru i umywalki, 2 bieżące utrzymanie czystości ścian wewnętrznych - mycie z częstotliwością określoną według potrzeb, ale nie rzadziej niż w jeden raz w tygodniu, 3 bieżące utrzymanie czystości podłogi w toaletach - mycie z częstotliwością określoną według potrzeb, ale nie rzadziej niż jeden raz dziennie, 4 utrzymanie czystości mycie z zewnątrz powierzchni toalety, 5 uzupełnianie na bieżąco mydła, papieru toaletowego, ręczników papierowych, kostek zapachowych, 6 drobnych napraw w przypadku uszkodzenia urządzeń sanitarnych i hydraulicznych naprawa spłuczek, naprawa kranów, 7 pozbywanie się odpadów komunalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami, 8 zabezpieczenie przed uszkodzeniami urządzeń pomiarowych, tj. wodomierze, liczniki energii elektrycznej. Toalety posiadają kasety wrzutowe na monety 1 zł. Przeciętnie w ciągu jednego roku kalendarzowego wpływy z tytułu korzystania z toalet posiadających kasety wrzutowe wynoszą ok. 7500 zł. dotyczy to toalet czynnych przez cały rok, jak również toalet czynnych sezonowo - w tym prysznica. Wpływy stanowią dochód Wykonawcy. Wymiana kaset wrzutowych w przypadku ich całkowitego zniszczenia należy do Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawiania w formie pisemnej na koniec każdego miesiąca kalendarzowego zestawienia wpływów ilości złotówek w poszczególnych toaletach.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Usługowa M.A.D. SERVICE Mirosław Droń, ul. Bolesława Chrobrego 4/56, 08-110 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 151333,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 152938,80

  • Oferta z najniższą ceną: 152938,80 / Oferta z najwyższą ceną: 589170,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.