To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-11-28
Stare Babice: ZIMOWE UTRZYMANIE CHODNIKÓW, PRZYSTANKÓW AUTOBUSOWYCH I PARKINGÓW W SEZONIE 2011/2012
Numer ogłoszenia: 398788 - 2011; data zamieszczenia: 28.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 278577 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stare Babice, Rynek 32, 05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie, tel. 0-22 722 95 36, faks 0-22 722 95 36.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZIMOWE UTRZYMANIE CHODNIKÓW, PRZYSTANKÓW AUTOBUSOWYCH I PARKINGÓW W SEZONIE 2011/2012.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie chodników i przystanków autobusowych w sezonie 2011-2012 w zakresie odśnieżania, zwalczania śliskości zimowej mieszanką piaskową solną. 2. Zasady zimowego utrzymania chodników i przystanków autobusowych (odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej) zaliczonych do kategorii 1 - opis stanu utrzymania chodników: 1) Utrzymanie chodników i przystanków autobusowych - 1 kategoria. a) ciąg pieszy odśnieżony na całej szerokości, b) ciąg pieszy posypany na całej szerokości. 2) Dopuszczalne odstępstwa od opisu stanu utrzymania ciągów pieszych (po ustaniu odpadów śniegu) - 1 kolejność zimowego utrzymania: a) śnieg luźny - do 5 godzin, b) języki śnieżne - występuje, c) zaspy - występują do 5 godzin, 3) Dopuszczalne odstępstwa od opisu stanu utrzymania ciągów pieszych (od stwierdzenia występowania zjawisk) - 1 kolejność zimowego utrzymania: a) gołoledź - do 5 godzin, b) śliskość pośniegowa - do 5 godzin, c) lodowica - do 5 godzin, 4) Opis stanu utrzymania przystanków autobusowych - 1 kolejności zimowego utrzymania: a) przystanek autobusowy odśnieżony na całej szerokości i długości; b) przystanek autobusowy posypany na całej szerokości i długości; 5) Lokalizacja chodników i przystanków zaliczonych do 1 kolejności zimowego utrzymania: a) chodnik i przystanki autobusowe ul. Rynek w Starych Babicach - obustronnie; b) ciąg pieszy pomiędzy kościołem a szkołą podstawową w Starych Babicach (dojście do szkoły podstawowej); c) chodnik wzdłuż ul. Polnej (od ul. Sikorskiego do szkoły podstawowej w Starych Babicach) - obustronnie; d) ciąg pieszy pomiędzy ul. Sienkiewicza a ul. Berberysową w Kwirynowie (na wysokości marketu MARCPOL); e) chodnik wzdłuż ul. Sienkiewicza (na odcinku od ul. Warszawskiej do ul. Rynek); f) chodnik i przystanki autobusowe wzdłuż ul. Szkolnej i Akacjowej we wsi Koczargi Stare (od ul. Warszawskiej do ul. Klonowej); g) chodnik i przystanki autobusowe wzdłuż ul. Warszawskiej przy szkole podstawowej w Borzęcinie Dużym (na odcinku od ul. Kosmowskiej do ul. Poprzecznej we wsi Borzęcin Duży); h) przystanki na ul. Trakt Królewski we wsi Wojcieszyn, Wierzbin, Zalesie i Borzęcin Duży , na ul. Klonowej we wsi Koczargi Stare, na ul. Lutosławskiego, Szymanowskiego, Ciećwierza, Ekologicznej w Klaudynie, na ul. Spacerowej, Kwiatowej w Mariewie, na ul Kosmowskiej w Borzęcinie Dużym i Małym, wzdłuż ul Warszawskiej na całej długości od Borzęcina do Blizne Łaszczyńskiego i) chodnik wzdłuż ul. Pocztowej i ul. Kresowej w Starych Babicach; j) chodnik od ul Sienkiewicza do Al. Dębów w Starych Babicach 3. Zasady prowadzenia akcji zimowego utrzymania chodników i przystanków autobusowych (odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej) zaliczonych do kategorii 2 - opis stanu utrzymania chodników - 2 kolejności zimowego utrzymania: 1) Utrzymanie chodników i przystanków autobusowych - 2 kategoria. a) ciąg pieszy odśnieżony na całej szerokości, b) prowadzi się interwencyjne usuwanie gołoledzi, c) chodnik posypany po odśnieżaniu w miejscach wyznaczonych przez pracownika Zamawiającego; 2) Dopuszczalne odstępstwa od opisu stanu utrzymania ciągów pieszych (po ustaniu odpadów śniegu) - 2 kolejność zimowego utrzymania: a) śnieg luźny - występuje do 10 godzin, b) zaspy - występują do 15 godzin, 3) Dopuszczalne odstępstwa od opisu stanu utrzymania ciągów pieszych (od stwierdzenia występowania zjawisk) - 2 kolejność zimowego utrzymania w miejscach wyznaczonych - wszystkie rodzaje śliskości po odśnieżaniu; 4) Opis stanu utrzymania przystanków autobusowych - 2 kolejności zimowego utrzymania: a) przystanek autobusowy odśnieżony na całej szerokości i długości; b) przystanek autobusowy posypany na całej szerokości i długości; 5) Lokalizacja chodników i przystanków zaliczonych do 2 kolejności zimowego utrzymania: a) chodnik i przystanki autobusowe na całej długości ul. Hubala - Dobrzańskiego (na odcinku od ul. Sikorskiego do ul. Łaszczyńskiego); b) chodnik i przystanki autobusowe wzdłuż ul. Łaszczyńskiego, ul. Granicznej i ul. Przejazd we wsi Blizne Łaszczyńskiego - obustronnie; c) chodnik wzdłuż ul. Kościuszki w Blizne Jasińskiego - obustronnie; d) osiedle Kwirynów - ul. Graniczna, ul. Irysowa, ul. Modrzewiowa, ul. Konwaliowa, ul. Berberysowa, chodnik pomiędzy ul. Graniczną a ul. Polną - obustronnie; e) chodnik i przystanki autobusowe wzdłuż ul. Sienkiewicza w Starych Babicach (na odcinku od ul. Rynek do ul. Izabelińskiej); f) chodnik wzdłuż ul. Gen. Kutrzeby we wsi Stare Babice; g) chodnik wzdłuż ul. Południowej we wsi Zielonki Parcele; h) chodnik i przystanki autobusowe wzdłuż ul. Okulickiego i ul. Sikorskiego, na całej długości; i) chodnik i przystanki autobusowe wzdłuż ul. Mościckiego we wsi Lipków; j) chodnik i przystanki wzdłuż ul. Ogrodniczej we wsi Babice Nowe; k) chodnik od ul Ogrodniczej do ul Warszawskiej we wsi Babice Nowe: 4. Zasady prowadzenia akcji zimowego utrzymania chodników i przystanków autobusowych (odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej) zaliczonych do kategorii 3 - opis stanu utrzymania chodników: 1) Utrzymanie chodników i przystanków autobusowych - 3 kategoria. a) ciąg pieszy odśnieżony na całej szerokości, b) prowadzi się interwencyjne usuwanie gołoledzi, c) chodnik posypany po odśnieżaniu w miejscach wyznaczonych przez pracownika Zamawiającego. 2) Dopuszczalne odstępstwa od opisu stanu utrzymania ciągów pieszych (po ustaniu opadów śniegu) - 3 kolejność zimowego utrzymania: a) śnieg luźny - do 24 godzin, b) zaspy - występują do 24 godzin, 3) Dopuszczalne odstępstwa od opisu stanu utrzymania ciągów pieszych (od stwierdzenia występowania zjawisk) - 3 kolejność zimowego utrzymania w miejscach wyznaczonych - wszystkie rodzaje śliskości po odśnieżaniu; 4) Opis stanu utrzymania przystanków autobusowych - 3 kolejności zimowego utrzymania: a) przystanek autobusowy odśnieżony na całej szerokości i długości; b) przystanek autobusowy posypany na całej szerokości i długości; 5) Lokalizacja chodników i przystanków zaliczonych do 3 kolejności zimowego utrzymania - ul. Warszawska na całej długości gminy; 5. Utrzymanie zimowe parkingów: 1) Odśnieżanie miejsc trudnodostępnych (parkingi) - opis stanu utrzymania parkingów: a) parking odśnieżony na całej szerokości i długości, b) parking posypany mieszanką piaskową po odśnieżaniu, na całej szerokości i długości; c) prowadzi się interwencyjne usuwanie gołoledzi, 2) Lokalizacja parkingów: a) parking przy ul. Rynek 32 w Starych Babicach, przy Urzędzie Gminy; b) parking przy ul. Rynek 21 w Starych Babicach, przy Urzędzie Gminy; c) parking przed kościołem w Starych Babicach; d) parking przy ul. Polnej w Starych Babicach, przy szkole podstawowej; e) parking przy ul. Pocztowej w Starych Babicach; f) parking przy ul. Kościuszki w Blizne Jasińskiego, przy przedszkolu; g) parking przy ul. Akacjowej w Koczargach Starych, przy gimnazjum; h) parking przy ul. Poprzecznej w Borzęcinie Dużym, przed szkołą podstawową; 3) Wykonawca musi rozpoczynać odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej na parkingach po wykonaniu prac na chodnikach zaliczonych do pierwszej kolejności utrzymania zimowego, lecz nie później niż 3 godziny od momentu pogorszenia się warunków atmosferycznych (tj. opadu śniegu, wystąpienie śliskości na parkingach itp.) i w chwili, gdy opady się ustabilizują. 4) Do odśnieżania parkingów należy używać szczotek mechanicznych i odśnieżarek prowadzonych ręcznie. Celowe jest dodatkowe oczyszczanie z resztek śniegu szczotkami mechanicznymi. Niedopuszczalne jest odkładanie śniegu z parkingów na jezdnię. 5) Parkingi odśnieża się po zakończeniu prac związanych z odśnieżaniem chodników zaliczonych do I kategorii lub jednocześnie, jeśli warunki pogodowe na to pozwalają. 6. Wykonawca musi rozpoczynać roboty związane z odśnieżaniem i zwalczaniem śliskości zimowej w momencie pogorszenia się warunków atmosferycznych (tj. opady śniegu, wystąpienie śliskości na chodnikach itp.), nie później niż 1 godzinę po wystąpieniu w/w okoliczności, lecz nie wcześniej niż po ustabilizowaniu się opadu, bez konieczności kontaktu telefonicznego z pracownikiem Zamawiającej. 7. W przypadku zapowiadanych długotrwałych opadów śniegu powyższego zapisu dotyczącego rozpoczęcia prac po ustabilizowaniu opadu się nie stosuje. Zimowe utrzymanie chodników można prowadzić tylko i wyłącznie za pomocą pojazdu przystosowanego do poruszania się po chodnikach z zamontowanym pługiem oraz urządzeniem do posypywania, wjazd cięższym sprzętem może spowodować zniszczenie chodnika i jeżeli powyższe miałoby miejsce wówczas Wykonawca w najbliższym możliwym terminie będzie musiał dokonać naprawy zniszczonej nawierzchni chodnika. 8. Śnieg z miejsc oczekiwania pasażerów (zadaszeń, wiat) należy usunąć. Celowe jest dodatkowe oczyszczanie z resztek śniegu szczotkami mechanicznymi. Niedopuszczalne jest odkładanie śniegu z chodników na jezdnię. 9. Wywóz nadmiaru śniegu z chodników, przystanków autobusowych i parkingów, odbywał się będzie wyłącznie po wcześniejszym ustaleniu zakresu prac z pracownikiem Zamawiającego. Miejsce wywozu śniegu znajdowało się będzie na terenie gminy Stare Babice możliwie jak najbliżej terenu wykonywania robót. 10. Wszelkie zgłoszenia zakresu prac lub inne informacje związane z zimowym utrzymaniem będą zgłaszane telefoniczne osobie uprawnionej ze strony Wykonawcy i potwierdzane za pomocą faksu. Wykonawca będzie podejmował prace po zgłoszeniu telefonicznym. 11. Oprócz chodników, przystanków autobusowych i parkingów będących przedmiotem niniejszej siwz Zamawiający może również zgłaszać inne chodniki, przystanki i parkingi nie ujęte w wykazie, celem przeprowadzenia na nich akcji zimowego utrzymania, a Wykonawca będzie miał obowiązek podjęcia tych robót. 12. Za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych robót odpowiedzialny jest Wykonawca prac. 13. Środki użyte do zwalczania śliskości zimowej powinny odpowiadać warunkom określonym w następujących normach: 1) Środki chemiczne: a) sól (NaCl) PN-86/0-84081/02, b) chlorek wapnia techniczny PN-75/0-84127, c) solanka BN-86/6011-07 2) Materiały uszorstniające: a) piasek PN-87/6774-04, b) żużel wielkopiecowy PN-88/B-23004, 3) mieszanka piaskowo - solna powinna w swej masie zawierać, co najmniej 40 % zawartości w/w środków chemicznych używanych do zwalczania śliskości zimowej. 14. Wykonawca do wykonania prac związanych z zimowym utrzymaniem musi użyć odpowiedniego sprzętu. 15. Prace związane z odśnieżaniem i zwalczaniem śliskości zimowej na ciągach pieszych powinny być prowadzone w godzinach nocnych i porannych, tak aby w momencie nasilenia się ruchu pieszego tj. około godziny 7:00 i 15:00, były odśnieżone i pozbawione śliskości (w przypadku gdy nie występują intensywne opady). W dni wolne od pracy, gdy sytuacja tego wymaga Wykonawca musi również prowadzić prace związane z zimowym utrzymaniem, a meldunki o wykonanych pracach powinny być przesłane w pierwszym dniu po dniach wolnych. 16. Zasady odbioru robót przy zimowym utrzymaniu: 1) odbiorem objęte są prace wykonywane na ciągach pieszych, przystankach i parkingach, na podstawie pisemnych meldunków składanych do Zamawiającego, najpóźniej do godziny 1000 następnego dnia po wykonaniu prac, meldunek powinien zawierać wykaz miejsc, na których prowadzono zimowe utrzymanie wraz z długością, zakres wykonanych prac oraz godziny prowadzenia prac, 2) Zamawiający przeprowadza wyrywkową kontrolę grubości pozostawionego śniegu oraz ilości rozsypanych środków w ciągu 2 - 3 godzin po wykonaniu prac, jeśli warunki pogodowe będą ustabilizowane, 3) w przypadku stwierdzenia nieuzasadnionych odstępstw od standardów zimowego utrzymania Wykonawca ponosi kary zgodnie z podpisaną umową. 17. Inne obowiązki Wykonawcy: 1) W przypadku nie podjęcia obowiązków ciążących na Wykonawcy, a wynikających z ustalonych warunków umowy na zimowe utrzymanie chodników, Zamawiający w trybie awaryjnym zleci wykonanie prac innej firmie, a kosztami obciąży Wykonawcę. 2) Strony ustalają, że Zamawiający obciąży Wykonawcę kosztem zapewnienia zastępczego zimowego utrzymania chodników. 3) Wykonawca wyraża zgodę na pokrycie kosztów zastępczego zimowego utrzymania z kolejnej wystawionej faktury. 18. Do odbioru, kontroli oraz kontaktowania się z Wykonawcą Zamawiający wyznacza inspektora d/s drogownictwa Henryka Zawadzkiego, a w przypadku jego nieobecności kierownika referatu gospodarki komunalnej Marcina Klimka. 19. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilną za straty i szkody powstałe w związku z wykonywanymi przez Wykonawcę czynnościami lub przy okazji ich wykonywania, a będącymi następstwem działania Wykonawcy, rażącego niedbalstwa, braku należytej staranności. 20. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilnoprawną, w tym płatność ewentualnych należności za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków spowodowane zawinionym przez siebie niewłaściwym zimowym utrzymaniem chodników objętych niniejsza umowa oraz wypełnianiem obowiązków wynikających z niniejszej umowy. 21. Wykonawca ponosi pełna odpowiedzialność wobec Zamawiającego za usługi wykonywane przez podwykonawców. 22. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilną za straty i szkody powstałe w związku z wykonywanymi przez Podwykonawcę czynnościami lub przy okazji ich wykonywania, a będącymi następstwem działania podwykonawcy, rażącego niedbalstwa, braku należytej staranności 23. Wykonawca będzie zobowiązany umową do przyjęcia odpowiedzialności od następstw i za wyniki działalności w zakresie: a) Organizacji i wykonywania usługi b) Zabezpieczenia interesów osób trzecich c) Ochrony środowiska d) Warunków bezpieczeństwa i higieny pracy e) Organizacji i utrzymywania zaplecza wykonywania prac f) Bezpieczeństwa ruchu drogowego i pieszego g) Ochrony mienia związanego z prowadzeniem prac.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GMINNE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE "EKO-BABICE" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GMINNE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE "EKO-BABICE" SP. Z O.O.
- Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne EKO - BABICE Sp. z o.o., ul. Kutrzeby 36, 05-082 Stare Babice, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 207000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 134400,00
Oferta z najniższą ceną: 134400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3888500,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI STARE BABICE
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola w Bliznem Jasińskiego
- Świadczenie usług w zakresie opieki weterynaryjnej w 2025 r."
- Budowa odwodnienia Krótka - Kręta
więcej: przetargi STARE BABICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie budynku Podkarpackiego Centrum Nauki
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na posesjach budynków Sądu Rejonowego w Legnicy
- Bieżące utrzymanie czystości i porządku oraz letnie i zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta i gminy Rzepin
- "Utrzymanie czystości i porządku oraz zieleni na terenach zarządzanych przez Zarząd Nieruchomości Miejskich w Brzegu"
- Usługa odśnieżania dachów wraz z usunięciem sopli lodowych z budynków należących do Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (DZP.25.35.2024)
- Wykonanie usługi w zakresie oczyszczania dróg powiatowych ze śniegu i lodu w sezonach zimowych: 2024/2025, 2025/2026, 2026/2027
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.