Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-02
Konin: Adaptacja pomieszczeń w budynku PWSZ w Koninie przy ul. Popiełuszki 4 na laboratoria
Numer ogłoszenia: 398964 - 2013; data zamieszczenia: 02.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa , ul. Przyjaźni 1, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2497222, 2497202, faks 063 2497201.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.konin.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja pomieszczeń w budynku PWSZ w Koninie przy ul. Popiełuszki 4 na laboratoria.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2.2.Przedmiotem zamówienia jest adaptacja czterech pomieszczeń w budynku PWSZ w Koninie przy ul. Popiełuszki 4 na dwa laboratoria. 2.3. Przedmiot zamówienia nie obejmuje wyposażenia w meble za wyjątkiem dostawy i montażu blatów laboratoryjnych. 14.2. Szczegóły dotyczące zakresu robót do wykonania zawarte są w dokumentacji projektowej obejmującej: 1. Projekt budowlany Załącznik Nr 9 2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Załącznik Nr 10 3. Przedmiar robót Załącznik Nr 11.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- 14.8. Zamówienia uzupełniające Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.44.00 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.41.00.00 - Tynkowanie .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga by oferta zabezpieczona były wadium w wysokości 2.500 zł PLN. 20.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 20.3. Wadium musi być wniesione w jednej z form określonych w art.45 ust.6 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 20.4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy je wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Kredyt Bank S.A. 22150014611214600147750000 z zaznaczeniem (Wadium w przetargu nieograniczonym na zadanie pod nazwą: Adaptacja pomieszczeń w budynku PWSZ w Koninie przy ul. Popiełuszki 4 na laboratoria). Wadium wnoszone w pieniądzu winno być wniesione najpóźniej do godz. 10:30 w dniu składania ofert. 20.5. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego u Kwestora w pok.129 w terminie określonym w rozdziale X pkt. 20.4. SIWZ, a uwierzytelnioną za zgodność z oryginałem kopię wadium załączyć do oferty.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedstawi zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej dwa remonty, modernizację, budowy lub przebudowy - budynków użyteczności publicznej o kubaturze powyżej 2500 m3 każdy z budynków i wartości wykonanych robót min. 100 tys. zł każda.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca będzie dysponował kierownikiem budowy ( min. 1 osoba), który winien posiadać: uprawnienia budowlane do kierowania robotami wymienionymi w niniejszej specyfikacji, doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy na min. 2 budowach związanych z realizacją budynków użyteczności publicznej oraz co najmniej 5 letnim stażem pracy związanym z wykonywaniem funkcji kierownika budowy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca: 1. Będzie dysponował środkami finansowymi lub posiadał zdolność kredytową do zaciągnięcia kredytu w wysokości co najmniej kwoty 200 tys. zł. 2. Będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200 tys. zł. 3. Przedłoży Zamawiającemu ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, a w szczególności: - roboty, obiekty budowlane, urządzenia oraz wszelkie mienie ruchome związane bezpośrednio z wykonaniem robót od ognia, huraganu i innych zdarzeń losowych, - odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów na kwotę nie mniejszą niż 200 tys. zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
- inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Przedłoży Zamawiającemu ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, a w szczególności: - roboty, obiekty budowlane, urządzenia oraz wszelkie mienie ruchome związane bezpośrednio z wykonaniem robót od ognia, huraganu i innych zdarzeń losowych, - odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów na kwotę nie mniejszą niż 200 tys. zł.;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Referencje wykonania robót budowlanych obiektów użyteczności publicznej o kubaturze min 2500 m3 o których mowa w pkt.5.2
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.konin.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Koninie
ul. Przyjaźni 1, 62-510 Konin
pok. 117.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2013 godzina 11:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Koninie ul. Przyjaźni 1, 62-510 Konin Sekretariat Kanclerza pok. nr 126.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Budowa budynku magazynowego na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Koninie
- "Bieżące utrzymanie oznakowania poziomego dróg na terenie miasta Konina"
- "Dostawa pieczywa świeżego , bułki tartej oraz wyrobów cukierniczych"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 7 "Bolek i Lolek" w Koninie w 2025 r.
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa pracowni gastronomicznej w budynku Zespołu Szkół Technicznych w Lubsku"
- Budowa budynku magazynowego na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Koninie
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gorzowie Wielkopolskim - V etap." Część I pn.: "Termomodernizacja 2 budynków Zespołu Szkół Specjalnych nr 14".
- Remont łazienek w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Kartuzach
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
więcej: Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.