Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-27
Mikołów: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb ZOZ w Mikołowie
Numer ogłoszenia: 39896 - 2008; data zamieszczenia: 27.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Waryńskiego 2, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 032 3257639, fax 032 2260860.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozmikolow.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb ZOZ w Mikołowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb ZOZ w Mikołowie w zakresie dwóch pakietów ( w poprzednich postępowaniach ZP/1/2008 i ZP/2/2008 nie złożono ofert) pakiet nr 1 - kaniule z drenem do respiratora noworodkowego pakiet nr 2 - rękaw papierowo - foliowy do sterylizacji
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.17.00.00 - Aparatura do anestezji i resuscytacji Kod CPV wg słownika 2008: 33.17.00.00 - Aparatura do anestezji i resuscytacji .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.02.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy łącznie, spełniają następujące warunki : 1. spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy 2. spełniają wymagania określone w ustawie o wyrobach medycznych z dnia 20-04-2004r ( Dz.U. nr 93 poz 896 z późn. zm) wraz z rozporządzeniami wykonawczymi i będą dostarczać wyroby medyczne spełniające zapisy ustawy o wyrobach medycznych, tzn. posiadające w zależności od klasy wyrobu medycznego:zgłoszenie/wpis do rejestru wyrobów medycznych lub Deklaracje zgodności i Certyfikat Jednostki Notyfikowanej i datę przydatności do użycia nie krótszą niż pół roku od daty dostawy Ocena spełniania poszczególnych warunków przez Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, wymaganych przez Zamawiającego w pkt. 7 SIWZ i zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (potwierdzający przedmiot działalności zgodnie z przedmiotem zamówienia oraz osoby uprawnione do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy) b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy ( dotyczy osób uprawnionych do podpisywania zobowiązań w imieniu Wykonawcy) wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert e) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy - załącznik nr 2 f) oświadczenie, że Wykonawca dostarczać będzie wyroby medyczne spełniające zapisy ustawy o wyrobach medycznych, tzn. posiadające w zależności od klasy wyrobu medycznego: zgłoszenie/wpis do rejestru wyrobów medycznych lub Deklaracje zgodności i Certyfikat Jednostki Notyfikowanej i datę przydatności do użycia nie krótszą niż pół roku od daty dostawy wraz z zapewnieniem , że na wezwanie Zamawiającego odpowiednie dokumenty zostaną niezwłocznie przedłożone g) dla pozycji zaznaczonych w załączniku nr 1 opisy zaproponowanych towarów - w postaci , folderów, katalogów z adnotacją , którego pakietu i pozycji dany opis dotyczy. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów określonych w ppkt. a), b), c), d): 1) ppkt a), b), d) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 2) ppkt c) - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozmikolow.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Waryńskiego 2 43-190 Mikołów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zespołu Opieki Zdrowotnej ul. Waryńskiego 2 43-190 Mikołów.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kaniule z drenem do respiratora noworodkowego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rękaw papierowo - foliowy do sterylizacji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.22.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- "Modernizacja istniejącego szybu windy wraz z wymianą windy towarowej na osobową dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnościami w budynku warsztatów należących do ZST w Mikołowie
- Remont pomieszczeń sądowych i remont ogrodzenia
- ZAGOSPODAROWANIE TERENU PARKU KIESZONKOWEGO PRZY UL. ŚW. WOJCIECHA W MIKOŁOWIE
więcej: przetargi w Mikołowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.