To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-12-04
Bobrowniki: Modernizacja sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 399186 - 2014; data zamieszczenia: 04.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 358026 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Bobrowniki, ul. Gminna 8, 42-583 Bobrowniki, woj. śląskie, tel. 0-32 287-78-87, faks 0-32 287-74-86.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja sprzętu komputerowego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia 1. Oferent, w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia oraz w trakcie realizacji umowy będzie zobowiązany do przestrzegania zapisów ustawy o ochronie danych osobowych wraz z skutkami karnymi z niej wynikającymi. 2. Zamawiający dopuszcza zmiany w treści umowy, których nie można było przewidzieć lub przyczyny nie leżą po stronie Zamawiającego. Dopuszcza się również zmiany w sprzęcie komputerowym wynikające z niedostępności oferowanego produktu z zastrzeżeniem, że oferowane parametry muszą spełniać wymagania minimalne oferowanego w postępowaniu przetargowym sprzętu komputerowego lub muszą być lepsze. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup sprzętu komputerowego, usługi jego instalacji oraz konserwację sprzętu komputerowego określonego w dalszej części dokumentu - u użytkowników końcowych - osób fizycznych, mieszkańców Gminy Bobrowniki, w 34 różnych lokalizacjach na terenie całej Gminy Bobrowniki - dokładne adresy zostaną podane Wykonawcy po podpisaniu umowy. Instalacja sprzętu może odbywać się w godzinach od 8.00 do 21.00 przez 7 dni w tygodniu. Harmonogram dostaw, instalacji i konserwacji zostanie określony wspólnie przez Zamawiającego i Wykonawcę po podpisaniu umowy. Wykonawca dostanie dane kontaktowe do użytkowników końcowych w celu umówienia wizyt na wykonanie przedmiotu umowy. 4. Zamawiający oraz użytkownicy końcowi nie będą podpisywali żadnych dodatkowych umów gwarantujących poprawne wykonanie przedmiotu zamówienia. 5. Podstawową umową regulującą realizację całego przedmiotu zamówienia stanowi wzór umowy załączony do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Koszty transportu i prac związanych z realizacją zamówienia ponosi Oferent. 7. W przypadku stwierdzenia wady lub usterki w trakcie odbioru Zamawiający wyznaczy oferentowi dodatkowy termin na ich usunięcie - jednak nie dłużej niż 3 dni robocze. Uwaga! Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia występują nazwy konkretnych elementów, wyrobów lub określenia (parametry techniczne) sugerujące wyroby, elementy konkretnych firm, producentów Wykonawca winien uznać, iż podano produkty przykładowe, a Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania elementów, wyrobów, materiałów równoważnych o właściwościach, parametrach technicznych nie gorszych niż przyjęto w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Specyfikacja techniczna zamawianych podzespołów: Ilość - szt. 38 Nazwa komponentu - Wymagane minimalne parametry techniczne Pamięć RAM - Minimum 4 GB PC3-10600 DDR3-1333MHz Dysk twardy - Minimum 1 TB SATA II wraz z kablami Gwarancja - Minimum 24 miesiące UWAGA - Zamawiane podzespoły muszą być zgodne z komputerami DELL OPTIPLEX 390, w których będą montowane Oferent w ramach zamówienia wykona: 1. Dostawę zamówionych podzespołów komputerowych wraz z osprzętem (okablowaniem) niezbędnym do jego instalacji. 2. Instalację dostarczonych podzespołów komputerowych. 3. Konserwację sprzętu komputerowego u użytkownika końcowego obejmującą dokładne oczyszczenie z kurzu wszystkich podzespołów, slotów łączących je z płytą główną, radiatorów, wiatraków, wymianę pasty termoprzewodzącej pod procesorem oraz czyszczenie pianką komputerów i monitorów z zewnątrz (obudów) i czyszczenie okablowania. Materiały niezbędne do wykonania konserwacji (pianki, sprężone powietrze, pastę termoprzewodzącą itp.) zapewni Oferent na swój koszt w ramach prac związanych z realizacją zamówienia (przykładowy stan wnętrza komputerów przedstawiony jest na zdjęciach w załączniku nr 1 do SIWZ).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.61.10 - Pamięć o dostępie swobodnym (RAM) 30.23.41.00 - Dysk magnetyczny 50.32.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji komputerów osobistych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest dofinansowany w ramach projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie gminny Bobrowniki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 8. Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Maruszczyk Artur A-Z KOMP, ul. Św. Wojciecha 93, 41-922 Radzionków, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30894,31 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14895,00
Oferta z najniższą ceną: 14895,00 / Oferta z najwyższą ceną: 30500,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W CHRZANOWIE W RAMACH PROJEKTU "CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD"
- Dostawa sprzętu komputerowego, części i akcesoriów komputerowych
- Dostawa sprzętu i oprogramowania do modernizacji serwerowni i sieci teleinformatycznej.
- Urządzenia bezpieczeństwa jako gwarancja zapewnienia dostępności cyfrowej Gminy Kruszyna - zakup systemu backupowego dla Urzędu Gminy oraz zakup serwera
- Dostawa podzespołów komputerowych - dysków, zasilaczy awaryjnych, pamięci RAM
więcej: Dysk magnetyczny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.