To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-02-04
Szamotuły: PRZEBUDOWA I ADAPTACJA POMIESZCZEŃ ODDZIAŁU WEWNĘTRZNEGO (INTERNA I) W SP ZOZ W SZAMOTUŁACH (MODERNIZACJA SP ZOZ) cz. II
Numer ogłoszenia: 39930 - 2014; data zamieszczenia: 04.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 399364 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Sukiennicza 13, 64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie, tel. 061 2927103, faks 061 2927102.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA I ADAPTACJA POMIESZCZEŃ ODDZIAŁU WEWNĘTRZNEGO (INTERNA I) W SP ZOZ W SZAMOTUŁACH (MODERNIZACJA SP ZOZ) cz. II.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie II etapu remontu Oddziału Wewnętrznego I (OW I) na IV piętrze budynku Szpitala położonego w Szamotułach przy ul. Sukienniczej 13, podzielonego na 2 części. II etap remontu OW I obejmuje: Część I - Pakiet nr 1 Montaż instalacji gazów medycznych w salach chorych 1.14 i 1.15 i wyposażenie w punkty poboru gazów, wg dokumentacji projektowej na instalacje gazów medycznych obejmujących zakres zadania. Część II - Pakiet nr 2 Kompleksowy remont pomieszczeń wymienionych w załączonej niżej tabeli oraz położenie instalacji elektrycznej w pom. Nr 1.26 o powierzchni 108,9 m2 - komunikacja, z przygotowaniem przyłączy do poszczególnych pomieszczeń, które będą remontowane w kolejnych etapach. Instalacja niskoprądowa wg dokumentacji projektowej tylko w zakresie systemu przywoławczego w pomieszczeniach wchodzących w zakres tego zadania poprzez rozłożenie instalacji i wyprowadzenie jej na korytarz oddziału z możliwością późniejszego przyłączenia do centrali systemu przywoławczego. Nazwa pomieszczenia Powierzchnia pomieszczenia [m2] Nr pom. wg projektu Pom. magazynowe 5,0 1.12 Pokój Oddziałowej 10,40 1.13 Sala 3 osobowa 27,80 1.14 Łazienka 5,00 1.14/15b Sala 4 osobowa 32,90 1.15 Pokój Ordynatora 12,60 1.24 Pokój badań 23,40 1.19 - Prowadzone roboty muszą być skoordynowane w taki sposób, aby nie powodowały przestojów. - Wykonawca przed złożeniem oferty powinien zapoznać się z dokumentacją projektową w zakresie pomieszczeń, które zostały wymienione w tabeli powyżej. - Zamawiający zaleca wizję lokalną przed złożeniem oferty. - Zamawiający rezygnuje ze względów ekonomicznych z zaprojektowanej centrali wentylacyjnej na rzecz wentylacji grawitacyjnej. - Wykonawca przystępujący do zamówienia powinien zdawać sobie sprawę, że roboty budowlane będą prowadzone na częściowo czynnym OW I, gdzie odbywać się będzie ruch pacjentów, personelu szpitalnego i odwiedzających. - Zadanie zostało podzielone na 2 części i istnieje możliwość wykonywania zadań przez 2 odrębnych Wykonawców. Wybrani Wykonawcy muszą prowadzić roboty budowlane wynikające z zakresów podpisanych z nimi umów w sposób bezkolizyjny, zgodnie ze sztuką budowlaną oraz pozwalający na terminowe zakończenie robót. Należy w związku z powyższym: a) w maksymalnym stopniu zminimalizować, w trakcie prowadzenia robót budowlanych, takie czynniki jak: kurz, pył, hałas poprzez odpowiednią organizację prowadzonych robót budowlanych oraz założenie szczelnej kurtyny oddzielającej część remontowaną od nie remontowanej. b) usuwanie wszelkich odpadów przemysłowych i komunalnych powstałych w trakcie prowadzonych robót ma się odbywać z pominięciem ciągów komunikacyjnych szpitala, w tym wind osobowych i transportowych. 3. Do zadań Wykonawcy należy wykonanie prac polegających na: - robotach ogólnobudowlanych istotnych dla osiągnięcia rezultatu końcowego - robotach instalacyjnych w zakresie instalacji: elektrycznych, wodno-kanalizacyjnych, c.o., gazów medycznych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 4. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres wg kodów CPV: 45110000-1 roboty przygotowawcze i rozbiórkowe 45262311-4 roboty betonowe i żelbetowe 45262500-6 roboty murowe 45320000-6 roboty izolacyjne 45410000-4 tynki 45430000-0 posadzki 45421125-6 i 45421134-2 stolarka otworowa 45442100-8 roboty malarskie 45332200-5 instalacja wod-kan i cw 45331100-7 instalacja centralnego ogrzewania 45333000-0 instalacja gazowa 45311000-0 instalacja elektryczna 5.Przedmiot zamówienia zrealizowany będzie w terminie do 30 listopada 2013 r. Zamawiający przekaże Wykonawcy plac budowy w terminie do 3 dni liczonych od daty podpisania umowy., 6. Zamawiający zaleca, z uwagi na charakter wynagrodzenia ryczałtowego, aby w celu prawidłowego sporządzenia oferty, Wykonawca dokonał wizji terenu oraz uzyskał niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. Koszty oraz ryzyko wizytacji i uzyskania w/w informacji obciążają Wykonawcę. Wykonawcy nie będzie przysługiwać dodatkowe wynagrodzenie z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia. Pakiet nr 2 1. Szczegółowy zakres robót został określony w kosztorysach inwestorskich oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robot budowlanych stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Wykonawca zapewni wykonanie przedmiotu zamówienia w poszczególnych pomieszczeniach w sposób umożliwiający korzystanie z pomieszczeń, w których roboty nie będą wykonywane. 3. Wykonawca zapewni wykonanie przedmiotu umowy z materiałów własnych oraz dokona rozbiórek, usunięcia materiałów z rozbiórek oraz utylizacji na własny koszt i ryzyko. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dalszego wykorzystania materiałów pochodzących z rozbiórek, pozostałe niewykorzystane materiały wykonawca winien zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa zutylizować. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Dokumentacja projektowa stanowiąca załączniki do siwz składająca się z: Projekt architektoniczny Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot budowlanych Przedmiary robot Opis techniczny do projektu Kosztorys ślepy 6. Wszelkie użyte w dokumentacji projektowej oraz innych dokumentach znaki towarowe, patenty, wskazanie pochodzenia, nazw produktów oraz firm mają na celu wyłącznie wskazanie oczekiwanych przez Zamawiającego parametrów technicznych i jakościowych. Wykonawca w każdym przypadku może zaproponować produkty równoważne, z tym, że oferowane produkty równoważne winny posiadać parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie jak wskazane w dokumentacji projektowej lub innych dokumentach. Wykonawca powołujący się na produkty równoważne winien stosownie do dyspozycji art. 30 ust 5 PZP wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 7. Załączone do dokumentacji przedmiary robót mają charakter wyłącznie orientacyjny i pomocniczy. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania własnych ustaleń, co do rzeczywistego zakresu robót wymaganych do osiągnięcia rezultatu i dokonania ewentualnych uzupełnień. 8. Wykonawca może dokonać wizji lokalnej na miejscu w celu określenia obecnego stanu technicznego remontowanych obiektów. Termin wizji należy uzgodnić z Działem Techniczno - Administracyjnym Szpitala Pakiet nr 1 1. W zakresie wykonania instalacji gazów medycznych Wykonawca zobligowany będzie wykonać ją zgodnie z dyrektywą nr 93/42 EEC oraz z normą PN EN ISO 7396-1, PN EN ISO 7396-2 dopuszczającą instalacje gazów medycznych do uruchomienia i użytkowania oraz posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją techniczną. Odbiór instalacji gazów medycznych nastąpi po podpisaniu stosownego protokołu odbioru, przetestowaniu instalacji oraz wykonaniu wymaganych przepisami prawa prób szczelności, w zakresie określonym w przedmiarze robot (branża - gazy medyczne) 2. Po wykonaniu instalacji gazów medycznych wykonawca zobligowany będzie do zgłoszenia instalacji do rejestru wyrobów medycznych i uzyskania w tym zakresie stosownego wpisu. Potwierdzenie dokonania wpisu zostanie przekazane Zamawiającemu w dniu podpisania protokołu odbioru. 3. Zamawiający wymaga okresu gwarancji dla przedmiotu zamówienia min. 3 lata...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.40-0, 45.31.00.00-3, 45.33.12.00-8, 45.31.10.00-0, 45.33.10.00-6, 45.33.11.00-7.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Montaż instalacji gazów medycznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowe Zaopatrzenia i Handlu BREVITER Paweł Olejniczak, ul. Krośnieńska 16, 60-162 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20325,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6181,39
Oferta z najniższą ceną: 6181,39 / Oferta z najwyższą ceną: 6181,39
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Kompleksowy remont pomieszczeń
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"JARBUD" ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY, GLINKA JAROSŁAW
jakie przetargi wygrała firma
"JARBUD" ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY, GLINKA JAROSŁAW
- JARBUD Zakład Ogólnobudowlany Jarosław Glinka, ul. Zielona 11, 64-500 Szamotuły, ul. Zielona 11, 64-500 Szamotuły, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 77235,77 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 110818,01
Oferta z najniższą ceną: 110818,01 / Oferta z najwyższą ceną: 120540,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZAMOTUŁ
- "Ubezpieczenie majątku i innych interesów Miasta i Gminy Szamotuły wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury"
- Wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń w: SR w Szamotułach, OK nr 1 przy SR w Sz-łach, VI ZWKW w Międzychodzie oraz utrzymania czystości na terenie zewn. SR w Sz-łach od 01.01.2025 do 30.06.2026
- "Dostawa paliw płynnych, gazu oraz AdBlue na rok 2025."
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca dostawę, dystrybucję oraz zakup energii elektrycznej wytworzonej w OZE na potrzeby Centrum Sportu w Szamotułach
więcej: przetargi w Szamotułach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- Wykonanie dokumentacji projektowej, dostawa wraz z montażem stacji ładowania pojazdów elektrycznych, budowę infrastruktury kablowej oraz kanałowej w Oddziałach Wojewódzkich NFZ
- Przebudowa zbiornika retencyjnego we wsi Leśniowice
- Modernizacja układu zasilania w Hali ERGO ARENA
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.