Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-02
Szamotuły: PRZEBUDOWA I ADAPTACJA POMIESZCZEŃ ODDZIAŁU WEWNĘTRZNEGO (INTERNA I) W SP ZOZ W SZAMOTUŁACH (MODERNIZACJA SP ZOZ) cz. II
Numer ogłoszenia: 399364 - 2013; data zamieszczenia: 02.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Sukiennicza 13, 64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie, tel. 061 2927103, faks 061 2927102.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA I ADAPTACJA POMIESZCZEŃ ODDZIAŁU WEWNĘTRZNEGO (INTERNA I) W SP ZOZ W SZAMOTUŁACH (MODERNIZACJA SP ZOZ) cz. II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie II etapu remontu Oddziału Wewnętrznego I (OW I) na IV piętrze budynku Szpitala położonego w Szamotułach przy ul. Sukienniczej 13, podzielonego na 2 części. II etap remontu OW I obejmuje: Część I - Pakiet nr 1 Montaż instalacji gazów medycznych w salach chorych 1.14 i 1.15 i wyposażenie w punkty poboru gazów, wg dokumentacji projektowej na instalacje gazów medycznych obejmujących zakres zadania. Część II - Pakiet nr 2 Kompleksowy remont pomieszczeń wymienionych w załączonej niżej tabeli oraz położenie instalacji elektrycznej w pom. Nr 1.26 o powierzchni 108,9 m2 - komunikacja, z przygotowaniem przyłączy do poszczególnych pomieszczeń, które będą remontowane w kolejnych etapach. Instalacja niskoprądowa wg dokumentacji projektowej tylko w zakresie systemu przywoławczego w pomieszczeniach wchodzących w zakres tego zadania poprzez rozłożenie instalacji i wyprowadzenie jej na korytarz oddziału z możliwością późniejszego przyłączenia do centrali systemu przywoławczego. Nazwa pomieszczenia Powierzchnia pomieszczenia [m2] Nr pom. wg projektu Pom. magazynowe 5,0 1.12 Pokój Oddziałowej 10,40 1.13 Sala 3 osobowa 27,80 1.14 Łazienka 5,00 1.14/15b Sala 4 osobowa 32,90 1.15 Pokój Ordynatora 12,60 1.24 Pokój badań 23,40 1.19 - Prowadzone roboty muszą być skoordynowane w taki sposób, aby nie powodowały przestojów. - Wykonawca przed złożeniem oferty powinien zapoznać się z dokumentacją projektową w zakresie pomieszczeń, które zostały wymienione w tabeli powyżej. - Zamawiający zaleca wizję lokalną przed złożeniem oferty. - Zamawiający rezygnuje ze względów ekonomicznych z zaprojektowanej centrali wentylacyjnej na rzecz wentylacji grawitacyjnej. - Wykonawca przystępujący do zamówienia powinien zdawać sobie sprawę, że roboty budowlane będą prowadzone na częściowo czynnym OW I, gdzie odbywać się będzie ruch pacjentów, personelu szpitalnego i odwiedzających. - Zadanie zostało podzielone na 2 części i istnieje możliwość wykonywania zadań przez 2 odrębnych Wykonawców. Wybrani Wykonawcy muszą prowadzić roboty budowlane wynikające z zakresów podpisanych z nimi umów w sposób bezkolizyjny, zgodnie ze sztuką budowlaną oraz pozwalający na terminowe zakończenie robót. Należy w związku z powyższym: a) w maksymalnym stopniu zminimalizować, w trakcie prowadzenia robót budowlanych, takie czynniki jak: kurz, pył, hałas poprzez odpowiednią organizację prowadzonych robót budowlanych oraz założenie szczelnej kurtyny oddzielającej część remontowaną od nie remontowanej. b) usuwanie wszelkich odpadów przemysłowych i komunalnych powstałych w trakcie prowadzonych robót ma się odbywać z pominięciem ciągów komunikacyjnych szpitala, w tym wind osobowych i transportowych. 3. Do zadań Wykonawcy należy wykonanie prac polegających na: - robotach ogólnobudowlanych istotnych dla osiągnięcia rezultatu końcowego - robotach instalacyjnych w zakresie instalacji: elektrycznych, wodno-kanalizacyjnych, c.o., gazów medycznych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 4. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres wg kodów CPV: 45110000-1 roboty przygotowawcze i rozbiórkowe 45262311-4 roboty betonowe i żelbetowe 45262500-6 roboty murowe 45320000-6 roboty izolacyjne 45410000-4 tynki 45430000-0 posadzki 45421125-6 i 45421134-2 stolarka otworowa 45442100-8 roboty malarskie 45332200-5 instalacja wod-kan i cw 45331100-7 instalacja centralnego ogrzewania 45333000-0 instalacja gazowa 45311000-0 instalacja elektryczna 5.Przedmiot zamówienia zrealizowany będzie w terminie do 30 listopada 2013 r. Zamawiający przekaże Wykonawcy plac budowy w terminie do 3 dni liczonych od daty podpisania umowy., 6. Zamawiający zaleca, z uwagi na charakter wynagrodzenia ryczałtowego, aby w celu prawidłowego sporządzenia oferty, Wykonawca dokonał wizji terenu oraz uzyskał niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. Koszty oraz ryzyko wizytacji i uzyskania w/w informacji obciążają Wykonawcę. Wykonawcy nie będzie przysługiwać dodatkowe wynagrodzenie z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia. Pakiet nr 2 1. Szczegółowy zakres robót został określony w kosztorysach inwestorskich oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robot budowlanych stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Wykonawca zapewni wykonanie przedmiotu zamówienia w poszczególnych pomieszczeniach w sposób umożliwiający korzystanie z pomieszczeń, w których roboty nie będą wykonywane. 3. Wykonawca zapewni wykonanie przedmiotu umowy z materiałów własnych oraz dokona rozbiórek, usunięcia materiałów z rozbiórek oraz utylizacji na własny koszt i ryzyko. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dalszego wykorzystania materiałów pochodzących z rozbiórek, pozostałe niewykorzystane materiały wykonawca winien zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa zutylizować. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Dokumentacja projektowa stanowiąca załączniki do siwz składająca się z: Projekt architektoniczny Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot budowlanych Przedmiary robot Opis techniczny do projektu Kosztorys ślepy 6. Wszelkie użyte w dokumentacji projektowej oraz innych dokumentach znaki towarowe, patenty, wskazanie pochodzenia, nazw produktów oraz firm mają na celu wyłącznie wskazanie oczekiwanych przez Zamawiającego parametrów technicznych i jakościowych. Wykonawca w każdym przypadku może zaproponować produkty równoważne, z tym, że oferowane produkty równoważne winny posiadać parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie jak wskazane w dokumentacji projektowej lub innych dokumentach. Wykonawca powołujący się na produkty równoważne winien stosownie do dyspozycji art. 30 ust 5 PZP wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 7. Załączone do dokumentacji przedmiary robót mają charakter wyłącznie orientacyjny i pomocniczy. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania własnych ustaleń, co do rzeczywistego zakresu robót wymaganych do osiągnięcia rezultatu i dokonania ewentualnych uzupełnień. 8. Wykonawca może dokonać wizji lokalnej na miejscu w celu określenia obecnego stanu technicznego remontowanych obiektów. Termin wizji należy uzgodnić z Działem Techniczno - Administracyjnym Szpitala Pakiet nr 1 1. W zakresie wykonania instalacji gazów medycznych Wykonawca zobligowany będzie wykonać ją zgodnie z dyrektywą nr 93/42 EEC oraz z normą PN EN ISO 7396-1, PN EN ISO 7396-2 dopuszczającą instalacje gazów medycznych do uruchomienia i użytkowania oraz posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją techniczną. Odbiór instalacji gazów medycznych nastąpi po podpisaniu stosownego protokołu odbioru, przetestowaniu instalacji oraz wykonaniu wymaganych przepisami prawa prób szczelności, w zakresie określonym w przedmiarze robot (branża - gazy medyczne) 2. Po wykonaniu instalacji gazów medycznych wykonawca zobligowany będzie do zgłoszenia instalacji do rejestru wyrobów medycznych i uzyskania w tym zakresie stosownego wpisu. Potwierdzenie dokonania wpisu zostanie przekazane Zamawiającemu w dniu podpisania protokołu odbioru. 3. Zamawiający wymaga okresu gwarancji dla przedmiotu zamówienia min. 3 lata..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.40-0, 45.31.00.00-3, 45.33.12.00-8, 45.31.10.00-0, 45.33.10.00-6, 45.33.11.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający w tym zakresie nie wyznacza szczegółowego warunku. Wymaga się złożenia oświadczenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający w tym zakresie nie wyznacza szczegółowego warunku. Wymaga się złożenia oświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający w tym zakresie nie wyznacza szczegółowego warunku. Wymaga się złożenia oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający w tym zakresie nie wyznacza szczegółowego warunku. Wymaga się złożenia oświadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związaną z przedmiotem niniejszego zamówienia w wysokości co najmniej 200 000,- zł., oraz złoży oświadczenie wg wzoru określonego w SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian istotnych postanowień umowy w porównaniu do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, przy zaistnieniu następujących okoliczności: a) jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - w takim przypadku umowa będzie mogła zostać dostosowana do zaistniałych okoliczności; b) jeśli nastąpi zmiana przepisów dot. podatku VAT lub innych przepisów powszechnie obowiązujących, które będą miały wpływ na realizację umowy - w takim przypadku umowa będzie mogła być dostosowana do tych przepisów. c) jeżeli nastąpi konieczność modyfikacji jej poszczególnych zapisów w celu zachowania spójności z treścią materiałów przedłożonych przez Wykonawców w ofertach, a Zamawiający uznał za celowe ich włączenie do umowy w celu zapewnienia powodzenia realizacji przedmiotu zamówienia. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian istotnych postanowień umowy w porównaniu do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, przy zaistnieniu następujących okoliczności: a.gdy zmiana przedmiotu umowy będzie konieczna w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania zamówienia, b.skrócenie terminu realizacji roboty, c.w przypadku zaistnienia okoliczności, w których zbędne będzie wykonanie danej części zamówienia, co spowoduje rezygnację z części pracy oraz związane z tym obniżenie wynagrodzenia, d.zmiana sposobu realizacji zamówienia będzie wynikać ze zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na realizację przedmiotu umowy, e.zmiana terminu wykonania umowy w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szamotuly.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Sukiennicza 13
64-500 Szamotuły.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Sukiennicza 13 64-500 Szamotuły Sekretariat Dyrektora.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SZAMOTUŁ
- Sukcesywna dostawa odczynników do posiadanego analizatora ABL 90 flex plus.
- "Budowa węzła przesiadkowego w centrum miasta"-parking ul. Młyńska w Szamotułach
więcej: przetargi w Szamotułach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostosowanie wraz z aranżacją pomieszczeń magazynowych na potrzeby archiwum w Budynku A, Państwowego Instytutu Geologicznego, zlokalizowanego przy ul. Rakowieckiej 4 w Warszawie
- Remont pomieszczeń w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach w ramach projektu: "Wdrażanie nowoczesnych technologii w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach"
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Wykonanie drugiego etapu rozbudowy i przebudowy budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Siemiatyczach
- Budowa chodników przy ulicy Wiatracznej, budowa ulicy XXX-lecia i parkingu przy ulicy Sportowej wraz z odwodnieniem.
- Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przez Zespole Szkolno Przedszkolnym w Wiszni Małej w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.