Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2017-03-09
Og³oszenie nr 39935 - 2017 z dnia 2017-03-09 r.
Warszawa: Dostawa s³odyczy
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Akademia Techniczna, krajowy numer identyfikacyjny
121229000, ul.
gen Sylwestra Kaliskiego
2,
00-908
Warszawa, woj.
mazowieckie, pañstwo
Polska, tel.
+48261837865, e-mail
dzp@wat.edu.pl, faks
+48261839723.
Adres strony internetowej (URL): www.wat.edu.pl
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
www.wat.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Uczelnia publczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.wat.edu.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Wszystkie dokumenty dotycz±ce oferty winny byæ napisane w jêzyku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub rêcznie d³ugopisem, b±d¼ nie¶cieralnym atramentem. Oferta musi byæ czytelna. Oferta musi byæ sporz±dzona w sposób zapobiegaj±cy mo¿liwo¶ci zmiany jej zawarto¶ci
Adres:
WOJSKOWA AKADEMIA TECHNICZNA im. Jaros³awa D±browskiego ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2 00-908 WARSZAWA
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa s³odyczy
Numer referencyjny: 26/ZZM/2017
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa s³odyczy: batonów ró¿nego rodzaju (z wiórkami kokosowymi, orzechowych, w mlecznej czekoladzie, paluszków waflowych i herbatnikowych, nadziewanych wafli, z nadzieniem: nugatowym, piankowym, nugatowym) ciastek ró¿nego rodzaju, czekoladek, cukierków czekoladowych, cha³wy, czekolad ró¿nego rodzaju (z nadzieniem, gorzkiej, mlecznej), herbatników, paluszków solonych, pierniczków w czekoladzie, rogali z nadzieniem, sezamek, wafli ró¿nego rodzaju (z nadzieniem kakaowym, karmelowym, orzechowym, mleczno-orzechowym), orzeszków arachidowych w lukrze, orzechów laskowych w czekoladzie oraz rodzynek w czekoladzie. 2.Szczegó³y technologiczne i ilo¶ci opisano w za³±czniku Nr 3 i 3A do SIWZ
II.5) G³ówny kod CPV: 15.82.00.00 - Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przed³u¿onej trwa³o¶ci
Dodatkowe kody CPV:15312300-1, 15842100-3, 15842000-2, 15842220-0, 15842300-5
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 216550.00
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w miesi±cach: 12
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy uzna spe³nienie warunku je¿eli Wykonawca posiada
o Certyfikat systemu HACCP wydany przez firmy posiadaj±ce akredytacje i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedzib± w Warszawie lub krajowej organizacji akredytacyjnej dla danego kraju, wraz z o¶wiadczeniem o prowadzeniu wewnêtrznej kontroli jako¶ci zdrowotnej ¿ywno¶ci i przestrzegania zasad higieny w procesie produkcji z uwzglêdnieniem zasad systemu HACCP, w przypadku innego jêzyka ni¿ polski, przet³umaczone przez t³umacza przysiêg³ego na jêzyk polski lub Za¶wiadczenie /Decyzjê /Opiniê w³a¶ciwego organu Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej lub Organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdro¿onego systemu HACCP. Przed³o¿one za¶wiadczenie winno potwierdzaæ, ¿e Wykonawca wdro¿y³ oraz stosuje zasady systemu HACCP - podstawa prawna art. 59 i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeñstwie ¿ywno¶ci i ¿ywienia;
o Decyzjê / Za¶wiadczenie / Opiniê w³a¶ciwego organu Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej o wpisie do rejestru zak³adów podlegaj±cych urzêdowej kontroli sanitarnej i zatwierdzeniu zak³adu do produkcji i obrotu ¿ywno¶ci±;
o Decyzjê / Za¶wiadczenie / Opiniê w³a¶ciwego organu Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej o zatwierdzeniu minimum dwóch ¶rodków transportu do przewozu artyku³ów spo¿ywczych;
o Za¶wiadczenie / Potwierdzenie Wojewódzkiego Inspektora Jako¶ci Handlowej Artyku³ów Rolno Spo¿ywczych o zg³oszeniu dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie produkcji, sk³adowania, konfekcjonowania i obrotu artyku³ami rolno - spo¿ywczymi wydane na podstawie: ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jako¶ci handlowej artyku³ów rolno-spo¿ywczych;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy uzna spe³nienie warunku je¿eli Wykonawca:
- jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê min. 150 000,00 z³.
Wymagana polisa OC w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci, posiadaj±ca rozszerzony zakres ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej ubezpieczonego, za szkody osobowe, zdrowotne wyrz±dzone przez produkty dostarczone, sprzedane przez ubezpieczonego (zatrucia, choroby uk³adu trawiennego) oraz spowodowane przez niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zamówienia w okresie ubezpieczenia.
Je¿eli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ dokumentów dotycz±cych sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiaj±cego, mo¿e z³o¿yæ inny dokument, który w wystarczaj±cy sposób potwierdza spe³nianie opisanego przez Zamawiaj±cego warunku udzia³u w postêpowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy uzna spe³nienie warunku je¿eli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie: wykona³ co najmniej dwie dostawy obejmuj±ce swym zakresem dostawy s³odyczy, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 150 000,00 z³ brutto ka¿da (za³±cznik nr 5 do SIWZ) oraz za³±czy dowody okre¶laj±ce, ¿e dostanotwy te zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie. Podana warto¶æ musi dotyczyæ jednego zamówienia (przez co rozumie siê, i¿ musi wynikaæ z jednostkowej umowy zawartej z jednym podmiotem
- przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
nie
1) za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. 2) za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1) Certyfikat systemu HACCP wydany przez firmy posiadaj±ce akredytacje i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedzib± w Warszawie lub krajowej organizacji akredytacyjnej dla danego kraju, wraz z o¶wiadczeniem o prowadzeniu wewnêtrznej kontroli jako¶ci zdrowotnej ¿ywno¶ci i przestrzegania zasad higieny w procesie produkcji z uwzglêdnieniem zasad systemu HACCP, w przypadku innego jêzyka ni¿ polski, przet³umaczone przez t³umacza przysiêg³ego na jêzyk polski lub Za¶wiadczenie /Decyzjê /Opiniê w³a¶ciwego organu Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej lub Organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdro¿onego systemu HACCP. Przed³o¿one za¶wiadczenie winno potwierdzaæ, ¿e Wykonawca wdro¿y³ oraz stosuje zasady systemu HACCP - podstawa prawna art. 59 i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeñstwie ¿ywno¶ci i ¿ywienia;
2) Decyzjê / Za¶wiadczenie / Opiniê w³a¶ciwego organu Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej o wpisie do rejestru zak³adów podlegaj±cych urzêdowej kontroli sanitarnej i zatwierdzeniu zak³adu do produkcji i obrotu ¿ywno¶ci±;
3) Decyzjê / Za¶wiadczenie / Opiniê w³a¶ciwego organu Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej o zatwierdzeniu minimum dwóch ¶rodków transportu do przewozu artyku³ów spo¿ywczych;
4) Za¶wiadczenie / Potwierdzenie Wojewódzkiego Inspektora Jako¶ci Handlowej Artyku³ów Rolno Spo¿ywczych o zg³oszeniu dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie produkcji, sk³adowania, konfekcjonowania i obrotu artyku³ami rolno - spo¿ywczymi wydane na podstawie: ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jako¶ci handlowej artyku³ów rolno-spo¿ywczych;
5) wykaz dostaw, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie - za³±cznik nr 5 do SIWZ.
6) Polisa lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci, posiadaj±cy rozszerzony zakres ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej ubezpieczonego, za szkody osobowe, zdrowotne wyrz±dzone przez produkty dostarczone, sprzedane przez ubezpieczonego (zatrucia, choroby uk³adu trawiennego) oraz spowodowane przez niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zamówienia w okresie ubezpieczenia
7) pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - (je¿eli Wykonawca sk³adaj±cy ofertê bêdzie korzysta³ z zasobów innych podmiotów) - za³±cznik nr 2B do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Oferta sk³adana przez Wykonawcê musi zawieraæ: 1)"Formularz ofertowy" stanowi±cy za³±cznik nr 1 do SIWZ; 2)O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia - stanowi±ce za³±cznik nr 2 do SIWZ 3) O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków - stanowi±ce za³±cznik nr 2A do SIWZ 4)"Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia" stanowi±cy za³±cznik nr 3 i 3A do SIWZ; 5) Orygina³ porêczeñ lub gwarancji stanowi±cych dowód wniesienia wadium. Przy wniesieniu wadium w formie pieniê¿nej na rachunek Zamawiaj±cego zaleca siê za³±czyæ kopiê przelewu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
1.Wykonawca ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowi±zany wnie¶æ, na czas zwi±zania ofert±, wadium w wysoko¶ci 5 400,00 z³ przed up³ywem terminu sk³adania ofert tj.: do dnia 25.04.2017r. do godz.09:00.
2. W zale¿no¶ci od wyboru Wykonawcy, wadium mo¿e byæ wniesione:
a) w pieni±dzu, przelewem na konto Zamawiaj±cego PEKAO S.A. Warszawa
ul. Towarowa 25 Nr 34 1240 5918 1111 0000 4910 0228 z dopiskiem "wadium w przetargu na dostawê s³odyczy". Skuteczne wniesienie wadium przelewem oznacza obecno¶æ wymaganej kwoty wadium na koncie Zamawiaj±cego w wy¿ej wymienionym terminie, czyli dat± wp³aty wadium jest data wp³ywu na konto, a nie data z³o¿enia przelewu.
b) w formie dopuszczonej przez art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp
- dowodem wniesienia wadium bêdzie za³±czony do oferty orygina³ tego dokumentu
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) nie
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 100 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1) Przewiduje siê mo¿liwo¶æ zmiany terminu wykonania umowy, z zastrze¿eniem ust. 6 umowy z zachowaniem formy pisemnej poprzez wprowadzenie aneksu do umowy. 2) Zmiany do umowy nie mog± obejmowaæ zmian cen jednostkowych przedmiotu zamówienia. 3) W przypadku zmiany stawki podatku VAT, przewiduje siê zmianê warto¶ci zamówienia o obowi±zuj±cy podatek VAT, z zachowaniem formy pisemnej poprzez wprowadzenie aneksu do umowy. 4) Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany w trakcie realizacji umowy w zakresie: a) zmiany nazwy handlowej dostarczonego przedmiotu zamówienia, z zastrze¿eniem, ¿e dostarczony przedmiot zamówienia jest to¿samy z przedmiotem zamówienia zaoferowanym w umowie. Na potwierdzenie zostanie do³±czony dokument stwierdzaj±cy, ¿e oprócz zmiany handlowej nie nast±pi³a zmiana asortymentu pod wzglêdem sk³adu i jako¶ci przedmiotu zamówienia, b) Przewiduje siê mo¿liwo¶æ zmiany przedmiotu zamówienia po podpisaniu umowy, pod warunkiem wycofania z produkcji i oficjalnych kana³ów dystrybucji objêtego umow± przedmiotu zamówienia i zast±pienie go produktem tego samego producenta, o takich samych lub lepszych parametrach jako¶ciowych korzystniejszych dla Zamawiaj±cego. W przypadku, gdy producent nie posiada w swojej ofercie innego produktu, lub produktu spe³niaj±cego wymagania Zamawiaj±cego, Wykonawca po uzyskaniu zgody Zamawiaj±cego mo¿e zaproponowaæ produkt innego producenta, o lepszych parametrach jako¶ciowych od wykazanych w za³±cznikach do umowy, korzystniejszych dla Zamawiaj±cego. Podstaw± do wprowadzenia zmiany bêdzie o¶wiadczenie producenta/ oficjalnego dystrybutora o wycofaniu z produkcji objêtego umow± przedmiotu zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 25/04/2017, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym oraz us³ug kurierskich.
- Us³uga od¶nie¿ania dachów (szklanego dachu szedowego oraz wskazanych p³askich powierzchni pokrytych pap±) w okresie 36 miesiêcy dla ITC Wydzia³u Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa PW
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych oraz zwrotu przesy³ek niedorêczonych na rzecz MI
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 czê¶ci) - Oznaczenie sprawy: DNZP.261.67.2024
- Przygotowywanie, porcjowanie i dostarczanie obiadów dla podopiecznych O¶rodka Pomocy Spo³ecznej Dzielnicy W³ochy m.st. Warszawy
- Dostawa samochodów
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych do Przedszkola Miejskiego Nr 20 w Olsztynie na rok 2025.
- Dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych na potrzeby sto³ówki w przedszkolu samorz±dowym ,,BA¦NIOWA KRAINA" w B³aszkach"
- Dostawa produktów spo¿ywczych na potrzeby Miejskiego Przedszkola Samorz±dowego w Suchej Beskidzkiej w 2025 r. - czê¶æ I
- Dostawy artyku³ów spo¿ywczych, wody mineralnej i innych napojów do Urzêdu Miasta £odzi w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych dla Przedszkola Miejskiego nr 19 w Jaworznie na 2025r.
- Dostawa artyku³ów spo¿ywczych dla ¯³obka Miejskiego w Tychach w I pó³roczu 2025 r.
wiêcej: Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przed³u¿onej trwa³o¶ci »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.