Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-25
Zamość: Dostawa preparatów dezynfekcyjnych i myjących oraz dozowników
Numer ogłoszenia: 39948 - 2009; data zamieszczenia: 25.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II , Aleje Jana Pawła II 10, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6773333, faks 084 6386669.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.zamosc.tpnet.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa preparatów dezynfekcyjnych i myjących oraz dozowników.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa preparatów dezynfekcyjnych i myjących oraz dozowników. Przedmiot zamówienia został podzielony na 12 zadań..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 39.83.17.00 - Automatyczne dozowniki mydła .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Potwierdzeniem spełnienia tych warunków będą oświadczenia i dokumenty złożone w ofercie..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r z późniejszymi zmianami w związku z art. 44. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 (sześć) miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. (informacja musi dotyczyć wszystkich wymienionych w dokumencie potwierdzającym status prawny wykonawcy członków władz) - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.zamosc.tpnet.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II. ul. Aleje Jana Pawła II 10, 22 - 400 Zamość pok. 215.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2009 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II, ul. Aleje Jana Pawła II 10, 22 - 400 Zamość pok. 248 - kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dokumenty, informacje i oświadczenia, które musi zawierać oferta 1. Formularz oferta wykonawcy (sporządzony według wzoru strona 2 i 3 SIWZ). przedstawiony dla każdego zadania oddzielnie. 2. Oferta cenowa przygotowana dla każdego zadania oddzielnie w sposób podany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia str.14 i zawierająca wszystkie elementy, o których w nim mowa. 3. Pozwolenie na wprowadzenie do obrotu lub pozwolenie tymczasowe albo pozwolenie na obrót wydane przez Ministra Zdrowia na podstawie ustawy z 13 września 2002 r. o produktach biobójczych (Dz.U. z 2007 nr 39 poz. 252) 4. Dokumenty potwierdzające działanie biobójcze w zakresie wymaganego spektrum, wynikami badań co najmniej fazy 2, wykonanych metodami określonymi w europejskich normach zharmonizowanych lub polskich normach dla chemicznych środków dezynfekcyjnych stosowanych w obszarze medycznym albo metodami badania skuteczności produktów biobójczych i substancji czynnych stosowanych w obszarze medycznym, zaakceptowanymi przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, wymienionymi w aktualnym Komunikacie Prezesa Urzędu. 5. Karty charakterystyki substancji niebezpiecznej dla oferowanych preparatów dezynfekcyjnych, zgodnej z rozporządzeniem WE nr 1907/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady z 18 grudnia 2006 (REACH). 6. Katalog, prospekt lub folder w języku polskim dla każdego zaoferowanego preparatu, zawierający opis składu jakościowego, ilościowego i spektrum działania. 7. Oświadczenie o terminie płatności za dostawy - termin płatności musi być określony w dniach. Zamawiający wymaga by termin płatności wynosił 30 dni od daty otrzymania faktury VAT. - treść oświadczenia znajduje się w formularzu oferta wykonawcy wystarczy ją uzupełnić o oferowany termin płatności..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Preparaty na bazie alkoholi do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk oraz dozowniki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty na bazie alkoholi do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk oraz dozowniki; ilość preparatu 2100 litrów - 400 litrów w opakowaniach o pojemności 500 ml (800 opakowań), 1700 litrów w opakowaniach 5l, ilość dozowników - 100 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8, 39.83.17.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Preparaty do dezynfekcji skóry (pola operacyjne, iniekcje).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty do dezynfekcji skóry (pola operacyjne, iniekcje), ilość preparatu - 1400 litrów, w tym 700 litrów preparatu barwionego; wymagane opakowania: preparat niebarwiony: 150 litrów w opakowaniach z atomizerem o pojemności 200-350 ml, 550 litrów w opakowaniach 5l; preparat barwiony: 50 litrów w opakowaniach z atomizerem o pojemności 200-350 ml, 650 litrów w opakowaniach 5l.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Preparaty do dezynfekcji powierzchni zanieczyszczonych substancjami organicznymi, zawierające w składzie NaDCC, uwalniające wolny chlor w roztworze wodnym.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty do dezynfekcji powierzchni zanieczyszczonych substancjami organicznymi, zawierające w składzie NaDCC, uwalniające wolny chlor w roztworze wodnym; ilość preparatu - odpowiadająca 40000 litrów roztworu roboczego wykazującego działanie zgodnie z wymaganym spektrum w czasie do 15 minut, na powierzchniach zanieczyszczonych substancjami organicznymi.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Preparaty do dezynfekcji powierzchni zawierające substancje aktywne - związki nadtlenowe lub glukoprotaminę.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty do dezynfekcji powierzchni zawierające substancje aktywne - związki nadtlenowe lub glukoprotaminę; ilość preparatu odpowiadająca 25000 litrów roztworu roboczego wykazującego działanie zgodne z wymaganym spektrum w czasie do 15 minut.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Preparaty do dezynfekcji powierzchni trudno dostępnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty do dezynfekcji powierzchni trudno dostępnych - ilość preparatu 700 litrów, wymagane opakowania 200 litrów w opakowaniach z atomizerem lub pompką o pojemności 1l, 500 litrów w opakowaniach 5 l..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Preparaty do dezynfekcji narzędzi zawierające nadboran sodu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty do dezynfekcji narzędzi zawierające nadboran sodu; ilość preparatu odpowiadająca 90000 litrów roztworu roboczego wykazującego działanie zgodnie z wymaganym spektrum w czasie do 1 godziny + 200 litrów aktywatora - (spektrum B, F, S, Tbc, V) wymagane opakowania 300 opakowań po 2 kg, pozostała część w opakowaniach po 20 - 25 kg..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Preparaty do dezynfekcji drobnego sprzętu mającego kontakt z niuszkodzoną skórą pacjenta.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty do dezynfekcji drobnego sprzętu mającego kontakt z niuszkodzoną skórą pacjenta; ilość preparatu - odpowiadająca 90000 litrów roztworu roboczego wykazującego działanie zgodnie z wymaganym spektrum w czasie do 1 godziny; wymagane opakowania: 100 opakowań po 1 lub 2 litry, pozostała część w opakowaniach 5 litrowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Preparaty do dezynfekcji narzędzi na bazie aldehydu glutarowego lub aldehydu bursztynowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty do dezynfekcji narzędzi na bazie aldehydu glutarowego lub aldehydu bursztynowego; ilość preparatu - 1000 litrów wymagane opakowania kanistry 5 litrowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Preparaty do mycia i dezynfekcji chemiczno - termicznej endoskopów w termodezynfektorze ETD - 2 Plus firmy Olympus.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty do mycia i dezynfekcji chemiczno - termicznej endoskopów w termodezynfektorze ETD - 2 Plus firmy Olympus w tym: preparat do mycia endoskopów w termodezynfektorze Olympus ETD-2 Plus - ilość preparatu - 100 litrów wymagane opakowania: kanistry 4 - 5 litrowe o wymiarach dostosowanych do termodezynfektora Olympus ETD-2 Plus, preparat do dezynfekcji chemiczno - termicznej endoskopów w termodezynfektorze Olympus ETD-2 Plus - ilość preparatu - 200 litrów wymagane opakowania - kanistry 4 - 5 litrowe o rozmiarach dostosowanych do termodezynfektora ETD-2 Plus.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Preparaty do ręcznego mycia i dezynfekcji endoskopów Pentax w okresie ich gwarancji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty do ręcznego mycia i dezynfekcji endoskopów Pentax w okresie ich gwarancji w tym preparat do ręcznego mycia endoskopów Pentax ilość 250 litrów wymagane opakowania kanistry 5 litrowe; preparat do ręcznej dezyfekcji endoskopów Pentax ilość 700 litrów wymagane opakowania 5 litrowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Preparaty dezynfekcyjne do użytku maszynowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty dezynfekcyjne do użytku maszynowego: alkaliczny preparat myjący - ilość preparatu 390 litrów - 78 opakowań po 5 l, preparat neutralizujący na bazie kwasu cytrynowego ilość preparatu 120 litrów - 24 opakowań x 5 l, preparaty dezynfekcyjne ilość preparatu 15 litrów - 3 opakowania x 5 l..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Środek do chirurgicznego mycia rąk.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środek do chirurgicznego mycia rąk - ilość 1500 l w tym 290 op. x 5l i 100 op. x 0,5l.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Usługi wynajmu i serwisowania kabin sanitarnych oraz umywalek wolnostojących w rejonie działania 32 WOG w Zamościu w zakresie 4 części.
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY ZAMOŚĆ
- Budowa chodnika przy drodze powiatowej Nr 3220L Stary Zamość - Krzak w miejscowości Nowa Wieś i Stary Zamość
- Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych powiatu zamojskiego w roku 2025
- Dostawa sprzętu AGD dla szkół ponadpodstawowych Miasta Zamość w ramach projektu "Rozwój kształcenia zawodowego szkół Miasta Zamość II"
- Opracowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej przebudowy i rozbudowy ul. Peowiaków (od Ronda im. Róży i Jana Zamoyskich do Ronda Rady Europy) w Zamościu - Etap 1
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- zakup i dostawy preparatów dezynfekcyjnych - powtórzenie oraz artykułów gospodarczych
- Sukcesywne dostawy środków czystości na potrzeby Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu
- Dostawa preparatów do mycia i dezynfekcji rąk wraz z najmem dozowników.
- "Dostawa środków czystości, higieny i artykułów chemicznych dla Specjalistycznego Psychiatrycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Suwałkach"
- Cykliczne dostawy środków dezynfekcyjnych dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli
- Dostawa asortymentu do utrzymania czystości
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.