Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-28
Radom: Bezgotówkowy zakup paliwa do samochodów służbowych Trzeciego Mazowieckiego Urzędu Skarbowego w Radomiu przy ulicy Struga 26/28
Numer ogłoszenia: 400208 - 2011; data zamieszczenia: 28.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu , ul. Struga 26/28, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3629521, faks 048 3631150.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.is.waw.pl/MUS3/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bezgotówkowy zakup paliwa do samochodów służbowych Trzeciego Mazowieckiego Urzędu Skarbowego w Radomiu przy ulicy Struga 26/28.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy zakup paliwa do samochodów służbowych Trzeciego Mazowieckiego Urzędu Skarbowego w Radomiu . Zakup paliwa polegać będzie na bezpośrednim, sukcesywnym (wg. potrzeb), bezgotówkowym tankowaniu paliwa (do pełnego baku - zbiornika), do samochodów będących w posiadaniu Zamawiającego. Postępowanie prowadzone jest z zastosowaniem prawa opcji. Minimalne zapotrzebowanie Zamawiającego na paliwa w okresie 24 miesięcy trwania umowy : a) Benzyna bezołowiowa Pb 95 - 17 000 litrów b) Gaz LPG - 9 400 dm 3. Maksymalne zapotrzebowanie Zamawiającego na paliwa w okresie 24 miesięcy trwania umowy : a) Benzyna bezołowiowa Pb 95 - 22 100 litrów b) Gaz LPG - 12 220 dm3. Dostarczane paliwa muszą spełniać wymagania jakościowe określone w obowiązujących przepisach prawa, w tym w szczególności: Benzyna bezołowiowa Pb 95 - wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2008r. Nr 221, poz. 1441) oraz wymagania normy PN-EN 228:2009 . GAZ LPG - wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 28 grudnia 2006r. w sprawie wymagań jakościowych dla gazu skroplonego (LPG) (Dz.U. z 2006r. Nr 251, poz. 1851) oraz wymagania normy PN-EN 589:2009. Realizacja zakupu paliwa odbywać się będzie na minimum jednej stacji paliw (umożliwiającej tankowanie zarówno benzyny jak i gazu LPG) położonej na terenie miasta Radomia, województwo mazowieckie (warunek obligatoryjny). Ponadto pożądane jest (warunek fakultatywny), aby Wykonawca umożliwił Zamawiającemu tankowanie na stacjach paliw położonych na terenie całej Polski, w tym w szczególności na stacjach paliw zlokalizowanych na terenie województwa mazowieckiego, ze szczególnym uwzględnieniem następujących miast: Warszawa, Płock, Siedlce, Mława. Tankowanie paliwa na stacji paliw powinno być możliwe przez 7 dni w tygodniu, przez 24 godziny na dobę..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.12.00.00 - Paliwa gazowe 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami, o której mowa w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997r. - Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku ustanowienia pełnomocnika do reprezentacji w postępowaniu do oferty należy załączyć pełnomocnictwo rodzajowe lub szczegółowe wskazujące zakres pełnomocnictwa dla ustanowionego pełnomocnika. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub w formie odpisu potwierdzonego notarialnie. W przypadku składania oferty przez podmioty, o których mowa w art. 23 ustawy, oferta musi zawierać upoważnienie dla Pełnomocnika do reprezentowania podmiotów działających wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania każdego z tych podmiotów.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza w trakcie realizacji umowy zmiany , które nie będą traktowane jako zmiana zawartej umowy oraz nie będą wymagać dodatkowych regulacji w formie aneksów, a które dotyczą: nieistotnych elementów, które nie były treścią oferty i kryterium jej oceny, nie mające wpływu na krąg podmiotów ubiegających się o udzielenie zamówienia, nie mających wpływu na końcowy wynik postępowania. np. zmiany konta bankowego, zmiany adresów siedzib, zmiany statusu firmy, zmiany wykazu pojazdów uprawnionych do tankowania, zmiany osób uprawnionych do kontaktów w trakcie realizacji umowy itp. Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy w drodze pisemnego aneksu pod rygorem nieważności zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy w następujących przypadkach: a) Zmiany ceny brutto umowy - w przypadku zmiany stawki podatku VAT (przy zachowaniu dotychczasowej wartości netto) jeżeli nastąpi zmiana przepisów ustawy o podatku od towarów i usług i podatku akcyzowym b) Zmiany terminu obowiązywania umowy poprzez jego : - skrócenie - w przypadku wykorzystania maksymalnej ilości paliwa - wydłużenie o maksymalny okres 6 miesięcy - w przypadku nie wykorzystania minimalnej ilości paliwa do 31.12.2013r.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.is.waw.pl/MUS3/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu
26-610 Radom, ul. Struga 26/28 - pokój 411.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu 26-610 Radom, ul. Struga 26/28 - pokój 405 (Sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Przebudowa ul. Filtrowej, Siemiradzkiego i Wodnej w Radomiu"
- Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 przy PSP nr 14 przy ul. Wierzbickiej w Radomiu wraz z budową bieżni okrężnej długości 250 m i skocznią do skoku w dal
- Dostawa sortów mundurowych i sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Radom w 2025 roku
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Radomiu
- SUKCESYWNE ŚWIADCZENIE DOSTAW I ODDANIE W NAJEM URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH, ŚWIADCZENIE OBSŁUGI SERWISOWEJ I SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO TYCH URZĄDZEŃ DLA MOPS W RADOMIU
- Dostawa mebli do biura Centrum Informatyki Resortu Finansów w Warszawie
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw płynnych oraz dodatku AdBlue do pojazdów Zespołu Transportu Medycznego oraz szpitalnego agregatu prądotwórczego, kosiarki, odśnieżarki dla ZZOZ w Wadowicach
- Dostawa paliw płynnych
- Dostawa paliwa do pojazdów, maszyn i urządzeń będących w dyspozycji Urzędu Miasta i Gminy Wodzisław oraz jednostek podległych
- Zakup paliw płynnych - oleju napędowego ON i benzyny bezołowiowej Pb-95 w roku 2025 na poczet działalności Nadleśnictwa Starogard
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych na potrzeby Gminy Kamieńsk
- Bezgotówkowy zakup paliw płynnych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Mielcu
więcej: Paliwa gazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.