eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CelestynówBudowa przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków w Gminie Celestynów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-11-28

Celestynów: Budowa przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków w Gminie Celestynów
Numer ogłoszenia: 400258 - 2011; data zamieszczenia: 28.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 356862 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Celestynów, ul. Regucka 3, 05-430 Celestynów, woj. mazowieckie, tel. 22 7897060 w. 114, faks 22 7897011.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków w Gminie Celestynów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa 15 sztuk biologicznych przydomowych oczyszczalni ścieków zlokalizowanych na terenie Gminy Celestynów w miejscowościach i na działkach wskazanych przez Zamawiającego. Zakres robót obejmuje budowę biologicznych oczyszczalni ścieków z przyłączami kanalizacji sanitarnej z budynków, odprowadzeniem wód oczyszczonych do studni chłonnej. 3.Przydomowa oczyszczalnia ścieków składa się z następujących elementów: 3.1. oczyszczalnia ścieków, 3.2. studnia rewizyjna, 3.2. pompownia ścieków, 3.3. studnia chłonna, 3.4. przykanaliki do przydomowych oczyszczalni ścieków. 4. Materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu umowy muszą odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą Prawo budowlane, oraz innych obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa, wymogom dokumentacji projektowej. 5. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów i urządzeń odpowiednie certyfikaty zgodności z PN, aprobaty techniczne, atesty, świadectwa jakości, instrukcje obsługi itp., w szczególności certyfikat zgodności z normą PN-EN 12566-3+A1:2009 lub aprobaty techniczne na urządzenia. 6. Wszelkie użyte w opisie przedmiotu zamówienia oraz dokumentacji projektowej nazwy własne, typy materiałów, urządzeń (pochodzenie, producent itp.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, gdzie produkt równoważny oznacza, taki produkt który ma takie same cechy , funkcje oraz parametry i standardy jakościowe takie same lub lepsze co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia. 6.5. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: 6.5.1. ponoszenia odpowiedzialności za jakość wykonanych robót, bezpieczeństwo wszelkich czynności i operacji na terenie budowy, metod budowy, metod użytych przy remoncie i prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy zgodnie z aktualnie obowiązującymi normami polskimi, polskim prawem budowlanym wraz z aktami wykonawczymi do niego i innymi obowiązującymi przepisami; 3.5.2. zapewnienia ochrony mienia znajdującego się na terenie budowy, w szczególności pod względem przeciwpożarowym oraz BHP; 3.5.3. ponoszenia odpowiedzialności za ochronę przekazanych mu punków pomiarowych do chwili odbioru ostatecznego robót; 3.5.4. zabezpieczenia i oznakowania terenu robót zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie instrukcjami i przepisami prawa oraz uporządkowania terenu po zakończeniu robót. Wykonawca wyraźnie oznakuje teren robót budowlanych. Wykonawca ponosi koszty urządzenia terenu budowy oraz ponoszenia kosztów zużycia wody, energii i innych mediów; 3.5.5. ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w trakcie realizacji robót objętych niniejsza Umową oraz za szkody wynikające z wadliwego wykonania robót, ujawnione w okresie gwarancji jakości; 3.5.6. ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie spowodowane przez Wykonawcę działania uszkodzenia instalacji , a szkody wyrządzone podczas realizacji inwestycji Wykonawca zobowiązany jest naprawić niezwłocznie na własny koszt; 3.5.7. zapewnienia kierownika robót budowlanych; 3.5.9.bieżącego oczyszczenia i usunięcia materiałów powstałych w czasie robót budowlanych, w tym uprzątniecie demontowanych urządzeń; 3.5.10.wykonania dokumentacji podwykonawczej z naniesionymi zmianami podpisaną przez kierownika budowy i inspektora nadzoru oraz załączenia atestów, certyfikatów jakości, instrukcji obsługi, aprobat technicznych, gwarancji urządzeń oraz deklaracji zgodności z PN - w 2 egzemplarzach. 3.6.Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty. Okres gwarancji ustala się na 36 miesięcy, licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego. W okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca obowiązany jest do nieodpłatnego usuwania stwierdzonych wad wynikających z nienależytego wykonania robót. 3.7.Wymaga się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie budowy oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą mieć wpływa na cenę oferty oraz przygotowanie oferty. 7.Zakres rzeczowy robót budowlanych został szczegółowo opisany w: 7.1. projekcie budowlanym, 7.2. specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, 7.3. przedmiarze robót, które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ. 8.Całość robót należy wycenić zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarem robót oraz Polskimi Normami. Przedmiar robót pełni role pomocniczą..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.21 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EKMAN-PRO KRZYSZTOF MURAWSKI, PSTRĄGI GNIEWOTY 6, 18-300 ZAMBRÓW, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 249532,84 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 173430,00

  • Oferta z najniższą ceną: 173430,00 / Oferta z najwyższą ceną: 245943,79

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.