Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2011-11-29
Baranów: ODBIERANIE I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I NIEZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY BARANÓW W 2012 ROKU
Numer ogłoszenia: 401000 - 2011; data zamieszczenia: 29.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Baranów , ul. Rynek 14, 24-105 Baranów, woj. lubelskie, tel. 081 8834027, faks 081 8834041.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminabaranow.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBIERANIE I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I NIEZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY BARANÓW W 2012 ROKU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Baranów w 2012 roku. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Baranów z sołectw: Baranów, Czołna, Dębczyna, Gródek. Huta, Karczunek, Klin, Kozioł, Łukawka, Łukawica, Łysa Góra, Motoga, Niwa, Nowomichowska, Pogonów, Składów, Śniadówka, Wola Czołnowska oraz Zagóźdź. 2) Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i zagospodarowania całej masy odpadów komunalnych przekazanych przez właścicieli nieruchomości, zarówno zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów gromadzonych w sposób selektywny tj: makulatury, tworzyw sztucznych, szkła oraz odpadów ulegających biodegradacji, a) orientacyjna liczba nieruchomości, z których będą odbierane odpady komunalne stanowi załącznik Nr 8 do SIWZ, b) orientacyjna liczba pojemników o pojemności 0,12 m3 oraz worków 120 l z folii LDPE, które będą odbierane w ciągu miesiąca kalendarzowego z nieruchomości, stanowi załącznik Nr 9 do SIWZ, c) orientacyjna ilość odpadów komunalnych, którą Zamawiający przewiduje do odebrania od właścicieli nieruchomości określona jest w załączniku Nr 10 do siwz 3) Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów komunalnych gromadzonych na terenie poszczególnych nieruchomości w pojemnikach o pojemności 0,12 m3 oraz workach 120 l z folii LDPE przeznaczonych na gromadzenie odpadów w sposób selektywny, 4) Wykonawca zobowiązany jest zorganizować w miesiącu czerwcu 2012 roku oraz październiku 2012 roku odbiór odpadów komunalnych obejmujących zużyty sprzęt elektroniczny i elektryczny, chemikalia (farby, lakiery, przeterminowane środki ochrony roślin), zużyte akumulatory, ogniwa i baterie galwaniczne, metale, opony, meble i odpady wielogabarytowe oraz przeterminowane lekarstwa, poprzez utworzenie w miejscowościach wymienionych w pkt. 1 punktów do selektywnej zbiórki odpadów, działających przez co najmniej 2 dni robocze w godz. 7.00 - 19.00, 5) Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia raz w miesiącu w dniu odbierania odpadów, właścicieli nieruchomości od których, odbierane są odpady komunalne gromadzone w sposób selektywny w worki 120 l z folii LDPE przeznaczone na gromadzenie poszczególnych frakcji odpadów wyszczególnionych w pkt. IV SIWZ, worki zostaną oznaczone informacją o rodzaju gromadzonych w nich odpadów oraz nazwą, adresem oraz numerem telefonu Wykonawcy, 6) Wykonawca zobowiązany jest odbierać odpady komunalne od właścicieli poszczególnych nieruchomości w ilości wskazanej przez Zamawiającego w odniesieniu do każdej z nieruchomości, 7) w przypadkach odebrania większej ilości odpadów komunalnych od właściciela nieruchomości aniżeli ilość wskazana przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego w ciągu 7 dni kalendarzowych od daty odbioru odpadów o numerze nieruchomości oraz o ilości masy odebranych odpadów ponad ilość, o której mowa w pkt. 6, 8) Wykonawca zobowiązany jest zorganizować odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z częstotliwością co najmniej raz w miesiącu kalendarzowym, 9) Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów z poszczególnych nieruchomości w ustalonych w harmonogramie usuwania odpadów komunalnych terminach z zastrzeżeniem, że odbiór w/w odpadów musi odbywać się w godzinach 7.00 - 19.00, 10) Wykonawca na żądanie Zamawiającego wyposaży wskazane nieruchomości w pojemniki o pojemności większej niż 0,12 m3, przeznaczone na gromadzenie odpadów zmieszanych i selektywnych (szkło, tworzywa sztuczne, makulatura oraz odpady biodegradowalne) - orientacyjna liczba pojemników - 20 szt. 11) w przypadku wyposażenia wskazanych nieruchomości w pojemniki, o których mowa w pkt 10 - Wykonawca zobowiązuje się do odbierania gromadzonych w nich odpadów komunalnych w ciągu dwóch dni roboczych, po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu przez Zamawiającego, 12)Wykonawca do dnia 5 stycznia 2012 roku wyposaży właścicieli nieruchomości wskazanych przez Zamawiającego w worki z folii LDPE o pojemności 120 l, przeznaczone na gromadzenie odpadów ulegających biodegradacji, oznaczonych w sposób, o którym mowa w pkt 5, 13) Wykonawca w miesiącu styczniu 2012 roku odbierze od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Baranów gromadzone w sposób selektywny odpady komunalne obejmujące: szkło, makulaturę oraz tworzywa sztuczne, oznaczone logotypem Samorządowej Administracji Mienia Komunalnego w Baranowie, 14) Wykonawca zobowiązuje się do przekazywania Zamawiającemu kart przekazania odpadów do miejsca ich odzysku, recyklingu lub unieszkodliwienia w terminie do ostatniego dnia każdego kwartału. Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania wszystkich odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych w Puławach. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania w sposób selektywny od właścicieli nieruchomości następujących odpadów komunalnych: 1) makulatura, tworzywa sztuczne, szkło oraz odpady ulegające biodegradacji - odbierane bezpośrednio od właścicieli nieruchomości co najmniej raz w miesiącu, 2) zużyty sprzęt elektroniczny i elektryczny, chemikalia (farby, lakiery, przeterminowane środki ochrony roślin), zużyte akumulatory, ogniwa i baterie galwaniczne, opony, metale, meble i odpady wielogabarytowe oraz przeterminowane lekarstwa, odbierane w specjalnie utworzonych punktach do selektywnej zbiórki odpadów, zgodnie z zapisami pkt II.2.4 SIWZ. Wykonawca zobowiązany w dniu rozpoczęcia świadczenia umowy jest do: 1) utrzymywania w należytym stanie sanitarnym i technicznym, znajdujących się na terenie bazy magazynowo - transportowej urządzeń do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych przed ich transportem do miejsc przetwarzania, 2) zabezpieczenia pojazdów i urządzeń przed niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów, podczas ich magazynowania, przeładunku, a także transportu, 3) poddawaniu pojazdów i urządzeń myciu i dezynfekcji z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego, nie rzadziej niż raz na miesiąc, a w okresie letnim nie rzadziej niż raz na 2 tygodnie, 4) prowadzenia i przechowywania przez okres 5 lat dokumentacji zawierającej informacje o stosowanych środkach dezynfekujących oraz o częstotliwości wykonywanej dezynfekcji pojazdów. Wykonawca jest obowiązany do sporządzania zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2005r. Nr 236, poz. 2008 ze zm.). kwartalnych sprawozdań i przekazywania ich Wójtowi Gminy Baranów w terminie do końca miesiąca następującego po kwartale, którego dotyczy. Wykonawca zobowiązany jest w dniu rozpoczęcia świadczenia umowy do: 1)w zakresie posiadania wyposażenia umożliwiającego odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz jego odpowiedniego stanu technicznego: a) posiadania co najmniej dwóch pojazdów przystosowanych do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych oraz co najmniej dwóch pojazdów przystosowanych do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, a także co najmniej jednego pojazdu do zbierania odpadów bez funkcji kompaktującej; b) trwałego i czytelnego oznakowania pojazdów, w widocznym miejscu, nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu; c) zapewnienia aby pojazdy były zarejestrowane i dopuszczone do ruchu oraz posiadały aktualne badania techniczne i świadectwa dopuszczenia do ruchu zgodnie z przepisami o ruchu drogowym; d) zapewnienia aby na terenie bazy magazynowo - transportowej znajdowały się urządzenia do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych przed ich transportem do miejsc przetwarzania. 2) w zakresie wymagań technicznych dotyczących wyposażenia pojazdów zapewnienia, aby: a) konstrukcja pojazdów zabezpieczała przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz minimalizowała oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady; b) pojazdy były wyposażone w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie danych o położeniu pojazdu, miejscach postojów oraz system czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów, system musi umożliwiać weryfikację tych danych; c) pojazdy były wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników. d)dane o położeniu pojazdów pochodzące z systemu monitoringu przechowywać w swojej siedzibie przez okres 5 lat od dnia ich zapisania; e)posiadać oprogramowanie oraz odpowiednie licencje umożliwiające odczyt, prezentację i weryfikację przechowywanych danych oraz udostępnić je na każde żądanie Wójtowi Gminy Baranów; 3)pojazdy mogą być wyposażone w urządzenie do ważenia odpadów komunalnych; 4) posiadania bazy magazynowo -transportowej usytuowanej: a) na terenie Gminy Baranów, lub w odległości nie większej niż 60 km od jej granicy; b)na terenie, do którego posiada tytuł prawny. 5)w zakresie wyposażenia bazy magazynowo -transportowej zapewnienia, aby: a)teren bazy magazynowo -transportowej był zabezpieczony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym; b)miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów były zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu; c)miejsca magazynowania selektywnie zebranych odpadów z grupy odpadów komunalnych były zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przed działaniem czynników atmosferycznych; d)wody opadowe i ścieki przemysłowe, pochodzące z terenu bazy magazynowo -transportowej były zagospodarowane zgodnie z wymaganiami określonymi przepisami ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. - Prawo wodne (Dz. U. Nr 115, poz. 1229, ze zm.); e)na koniec każdego dnia roboczego pojazdy były opróżnione z odpadów i były parkowane wyłącznie na terenie bazy magazynowo -transportowej; f) baza magazynowo -transportowa była wyposażona w : - miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów, - punkt bieżącej konserwacji i napraw pojazdów, - miejsce do mycia i dezynfekcji pojazdów, - pomieszczenie socjalne dla pracowników odpowiadające ilości zatrudnionych 4 osób, - miejsca do magazynowania selektywnie zebranych odpadów z grupy odpadów komunalnych, - legalizowaną samochodową wagę najazdową - w przypadku gdy na terenie bazy następuje magazynowanie odpadów. 6)w przypadku braku w bazie magazynowo -transportowej punktu bieżącej konserwacji i napraw pojazdów oraz miejsca do mycia i dezynfekcji pojazdów, Wykonawca zobowiązany jest udokumentować wykonywanie tych usług przez uprawnione podmioty zewnętrzne. Dokumenty potwierdzające wykonywanie usług konserwacji i napraw oraz mycia i dezynfekcji pojazdów powinny być przechowywane w siedzibie Wykonawcy przez okres 5 lat. 7)Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem realizacji zamówienia do uzyskania wpisu do rejestru działalności regulowanej prowadzonej przez Wójta Gminy Baranów, zgodnie z przepisami art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2005r. Nr 236, poz. 2008 ze zm.)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamówienia uzupełniające mogą dotyczyć rozszerzenia zakresu odbieranej masy odpadów komunalnych. Wartość zamówień uzupełniających nie może przekroczyć 50 % wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w: a) w pieniądzu (gotówka, przelew) na konto Zamawiającego w Nadwiślańskim Banku Spółdzielczym w Puławach Nr 30 8736 0006 2004 0081 6975 0003 z dopiskiem: wadium - przetarg na odbiór odpadów komunalnych w 2012 roku z terenu Gminy Baranów b) gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych, (poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię należy dołączyć do oferty), c) w innych formach przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych. 3. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert. 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądał. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na pisemny wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę lub który został wykluczony z postępowania bądź którego oferta została odrzucona. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenie należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi posiadać: 1. zezwolenie Wójta Gminy Baranów na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, 2.zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest złożyć wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie - Wykonawca musi wykazać wykonanie co najmniej dwóch usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych zmieszanych i zbieranych w sposób selektywny. Wykaz powinien zawierać co najmniej: nazwę zadania, wartość realizowanych usług, termin rozpoczęcia i zakończenia usług, nazwę i adres Zamawiającego oraz załączone dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie- wg załącznika Nr 5 do siwz,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga wykazania spełniania warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga wykazania spełniania warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest złożyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)formularz oferty - załącznik nr 1 do siwz, 2)zaparafowany wzór umowy - załącznik Nr 4 do siwz, 3)oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu wymagań stawianych przedsiębiorcom odbierającym odpady komunalne od właścicieli nieruchomości - załącznik Nr 6 do siwz, 4)harmonogram odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Baranów - załącznik Nr 7 do siwz,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminabaranow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Baranów; 24-105 Baranów, ul. Rynek 14 - sekretariat, tel. 81 8834027; fax 81 8834041, e-mail: gmina@gminabaranow.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Baranów; 24-105 Baranów, ul. Rynek 14 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI BARANÓW
więcej: przetargi BARANÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy na terenie gminy Poświętne
- Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu Gminy Nowe Warpno w 2025 roku
- Utrzymanie czystości i porządku poprzez zbiórkę, transport oraz zagospodarowanie odpadów z miejsc publicznych położonych w Boszkowie-Letnisku i Dominicach w okresie od 1.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Chrzanów
- Wywóz i zagospodarowanie odpadów z oczyszczalni ścieków
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych oraz całoroczne utrzymanie przystanków i miejsc przystankowych na terenie Gminy Kobylnica w 2025 roku
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.