To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-10-16
Poznań: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
Numer ogłoszenia: 401030 - 2012; data zamieszczenia: 16.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 184283 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Poznań - Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych w imieniu i na rzecz którego działa Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej S.A., ul. Rybaki 18a, 61-884 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. (061) 657 90 00, faks (061) 657 90 09.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: osoba prawna działająca w imieniu administracji samorządowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w wskazanych poniżej nieruchomościach administrowanych przez jednostki Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej S. A. w Poznaniu: Biuro Obsługi Mieszkańców nr 1 - (okna) ul.: Długosza 24 B/23, Galla 3/11, Galla 5/2, Jackowskiego 29/18, Jackowskiego 30/10, Słowackiego 39/6, Staszica 6/11, Wituchowska 14, Jackowskiego 58/2, Kassyusza 10/11, Waryńskiego 2/4, Wawrzyniaka 41/33, Łobżenicka 8/4, Drzymały 9/1, Dojazd 30 B15 m 14, Drzymały 9/2, Szamarzewskiego 21/31, Szamarzewskiego 18/4, Asnyka 7/11, Łobżenicka 8/20 Biuro Obsługi Mieszkańców nr 2 - (okna) os. Powstańców Warszawy 5L, Al. Marcinkowskiego 26 m 9, (drzwi) Świt 47/49 Biuro Obsługi Mieszkańców nr 3 - (okna) ul. Św. Marcin 39 m 5 Biuro Obsługi Mieszkańców nr 4 - (okna) ul.: Dębowa 37, Dębowa 43, Jarzębowa 18 B4, Jarzębowa 18 B5, Jaworowa 52, Łozowa 84, Łozowa 86, Łozowa 90b, Łozowa 94b, Opolska 106/16, Opolska 106 B11, Opolska 106 B6, Opolska 108/110, Wieluńska 2, Chłapowskiego 5, 5A, 6 Biuro Obsługi Mieszkańców nr 6 - (okna) ul.: Swoboda 22-24, Swoboda 43, Rycerska 35, Bukowska 110c/5, Grochowska 55/10, Cześnikowska 6a/4, Cześnikowska 21/9, Jutrzenka 4a/10, Marcelińska 85b/7, Modra 19/10, Poranek 19b/5, Rycerska 21/15, Rycerska 22/4, Rycerska 31/18, Rycerska 41c/2, Rycerska 41c/13, Swoboda 38/8, Swoboda 28/1, Swoboda 56a/8, Świt 32/1, Świt 37/11 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący wymiany stolarki okiennej i drzwiowej został zawarty w załącznikach nr: 5 do IDW (dla Biura Obsługi Mieszkańców nr 1), 6, 7, 8 do IDW (dla Biura Obsługi Mieszkańców nr 2), 9, 10 do IDW (dla Biura Obsługi Mieszkańców nr 3), 11, 12 do IDW (dla Biura Obsługi Mieszkańców nr 4), 13, 14 do IDW (dla Biura Obsługi Mieszkańców nr 6). 2. Wykonawca zobowiązuje się przedmiot zamówienia wykonać zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności ustawą z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.), normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy. 3. Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować powstałe w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia odpady zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4. Zastosowane nazwy producentów służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia i określeniu standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych (produktów równoważnych nie gorszych pod względem posiadanych parametrów jakościowych i technicznych) na produkty określone za pomocą nazw producentów pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Zamawiający informuje, iż w razie gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry indywidualnie wskazanego asortymentu określonego przez jego producenta. 5. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił: - na część I przedmiotu zamówienia 60 miesięcy gwarancji, licząc od daty odbioru końcowego prac, - na część II przedmiotu zamówienia 60 miesięcy gwarancji, licząc od daty odbioru końcowego prac z wyjątkiem Al. Marcinkowskiego 26 m 9, gdzie należy udzielić 36 miesięcy gwarancji, licząc od daty odbioru końcowego prac, - na część III przedmiotu zamówienia 60 miesięcy gwarancji, licząc od daty odbioru końcowego prac, - na część IV przedmiotu zamówienia 36 miesięcy gwarancji, licząc od daty odbioru końcowego prac, - na część V przedmiotu zamówienia 36 miesięcy gwarancji, licząc od daty odbioru końcowego prac.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Część II zamówienia dotycząca wymiany stolarki okiennej i drzwiowej - Biuro Obsługi Mieszkańców nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRAF FIRMA WIELOBRANŻOWA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
GRAF FIRMA WIELOBRANŻOWA SPÓŁKA JAWNA
- Graf Firma Wielobranżowa Spółka Jawna, ul. Zakopiańska 201, 60-467 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19395,87 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 26017,21
Oferta z najniższą ceną: 26017,21 / Oferta z najwyższą ceną: 26017,21
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Część III zamówienia dotycząca wymiany stolarki okiennej w budynku mieszkalnym - Biuro Obsługi Mieszkańców nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
KRZYSZTOF CHODOROWSKI " S T O L C H O " Zakład Usługowo - Produkcyjny
- Krzysztof Chodorowski STOLCHO Zakład Usługowo-Produkcyjny, ul. Kwiatowa 13, 63-600 Kępno, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22812,78 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11391,47
Oferta z najniższą ceną: 11391,47 / Oferta z najwyższą ceną: 11391,47
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Część IV zamówienia dotycząca wymiany stolarki okiennej w budynkach mieszkalnych - Biuro Obsługi Mieszkańców nr 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MIROX Sp. z o.o., ul. Górecka 104, 61-483 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 72809,77 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30782,64
Oferta z najniższą ceną: 30782,64 / Oferta z najwyższą ceną: 40261,98
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Część V zamówienia dotycząca wymiany stolarki okiennej - Biuro Obsługi Mieszkańców nr 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MIROX Sp. z o.o., ul. Górecka 104, 61-483 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 128658,16 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 105312,24
Oferta z najniższą ceną: 105312,24 / Oferta z najwyższą ceną: 126628,12
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zbieranie odpadów z pasa drogowego dróg wojewódzkich na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Koninie
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: Rozbudowa DW nr 190 na odc. od skrzyżowania z DW nr 188 w miejscowości Krajenka do skrzyżowania z DK nr 10 - etap I odcinek Podróżna-Bądecz
- Organizacja międzynarodowej szkoły letniej AMPERE NMR SCHOOL w Zakopanem w dniach 08-14.06.2025 roku
- Świadczenie usług polegających na sprzątaniu, utrzymaniu w porządku i czystości terenów zewnętrznych przynależnych do budynków oraz pomieszczeń i części wspólnych nieruchomości, IV części
- Dostawy zwierząt karmowych do Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu
- przygotowanie i dostawa całodziennego wyżywienia dla wychowanków placówek opiekuńczo wychowawczych w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont wnętrza parteru budynku biurowego - kopii spichlerza ze Skandawy w Muzeum Budownictwa Ludowego - Parku Etnograficznym w Olsztynku
- Prace adaptacyjne i remontowe związane z dostosowaniem budynku i pomieszczeń do funkcji Klubu Samopomocy w Tarnawce
- Utworzeniu Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Utworzenie 60 nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach nowej instytucji żłobka pod adresem Kościelna 25A, Dąbrowa Tarnowska
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Wilcza 16 m 21, część nr 2: Warecka 4/6 m 14, cześć nr 3: al. "Solidarności" 82 m 5
- Przebudowa sanitariatów bloku sportowego w Szkole Podstawowej Nr 42 (ZSP Nr 2) w Gdańsku przy ul. Czajkowskiego 1
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.