eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceDOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-27

Katowice: DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH
Numer ogłoszenia: 40107 - 2008; data zamieszczenia: 27.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Centralny Szpital Kliniczny im. Prof. Kornela Gibińskiego Śląskiej Akademii Medycznej w Katowicach, ul. Medyków 14, 40-752 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 7894131, fax 032 2526727, 7894001-02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.csk.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem ubiegania się przez Wykonawcę o udzielenie zamówienia publicznego jest: a) przedstawienie oferty zgodnej z treścią SIWZ oraz ustawą z dnia 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007 nr 223 poz. 1655), b) posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, c) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e) nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia. Opis oceny spełnienia warunków: - wykazanie wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (co najmniej trzy zamówienia o łącznej wartości odpowiadającej wartości brutto składanej oferty) oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, - przedstawienie w ofercie przetargowej ulotek z opakowania handlowego, katalogów w celu potwierdzenia zgodności przedmiotu zamówienia, - dostarczenie dokumentów dopuszczających zgodne z ustawą z dnia z dnia 20.04.2004r. o wyrobach medycznych Dz.U.93 z 2004r. poz. 896 z późn. zm. tj. certyfikat CE lub deklaracja zgodności a w przypadku gdy wyrób medyczny jest wprowadzany po raz pierwszy na terenie Polski również wpis do rejestru wyrobów medycznych zgodnie z art. 52 i 54 cytowanej ustawy. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/nie spełnia. W przypadku nie spełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art.24 ustawy PZP. Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić i wskazać Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych). Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania obejmujący przede wszystkim: - reprezentowanie konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, - zaciąganie w imieniu konsorcjum zobowiązań, zawierania umów, - złożenie wniosku wspólnie, - prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawcy. Warunki wymienione zamawiający uzna za spełnione, jeżeli wykonawcy występujący wspólnie przedstawią dowody, że łącznie spełniają lub przekraczają warunki minimalne. Wykonawca poza własnymi dokumentami i oświadczeniami musi także dostarczyć dokumenty i oświadczenia każdego podmiotu. Wykonawcy podpisują składane przez siebie dokumenty, pełnomocnik podpisuje natomiast wszystkie dokumenty składające się na ofertę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył następujące załączniki: - wypełniony formularz oferty - zał. nr 1 SIWZ, - wypełniony formularz asortymentowo-cenowy - zał. nr 2 SIWZ, - Oświadczenie art. 22 ust 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 3 SIWZ, - Oświadczenie art. 24 ust 1 pkt 1-10 oraz ust.2 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 4 SIWZ, - wykaz dostaw - zał. Nr 5 SIWZ. 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda następujących dokumentów: A Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składaniem ofert. B Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia oferowanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: C Wykaz wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: D Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. E Opisów w postaci katalogu, ulotki handlowej. 4. Cudzoziemcy 4.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 4.1.1 - zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1. A, B składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Dokumenty, o których mowa w pkt. 4.1.1 a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 4.1.1 b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów oraz dokumentów, o których mowa w pkt 4.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Zamawiający uzna ofertę za ważną Wykonawcy, który do oferty dołączy wszystkie wyżej wymienione dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający odnotuje spełnienie powyższych warunków na druku ZP-17 - spełnia/nie spełnia. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.csk.katowice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Centralny Szpital Kliniczny im. prof. Kornela Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego 40-752 Katowice, ul. Medyków 14 pokój PP104.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2008 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Centralny Szpital Kliniczny im. prof. Kornela Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego 40-752 Katowice, ul. Medyków 14, kancelaria.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 05.04.2008.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Jałowy pakiet zabiegowy : Kompresy 10cmx10cm, RTG, 16 W, 17 N Serweta oper. 45cmx45cm, RTG, 6 Tupfer kula 15cmx15cm 5 x 10 szt 4 szt 5 szt opak. 120 2 Jałowy pakiet zabiegowy : Kompresy 10cmx10cm, RTG, 16 W, 17 N Serweta oper. 45cmx45cm, RTG, 6 W Tupfer kula 15cmx15cm 10 x 10 szt 8 szt 10 szt opak. 100 3 Jałowy pakiet zabiegowy : Kompresy 10cmx10cm, 8 W, 13 N Kompresy 5cmx5cm, 8 W, 13 N 1 x 10 szt 4 x 10 szt opak. 50 4 Jałowy pakiet zabiegowy : Kompresy 10cmx10cm, RTG, 16 W, 17 N Kompresy 10cmx10cm, 8 W, 13 N Kompresy 5cmx5cm, 8 W, 13 N Serweta 45cmx45cm, RTG+tasiemka , 6 W 4 x 10 szt 2 x 10 szt 5 x 10 szt 2 szt opak. 150 RAZEM poz.1-4 5 Serweta oper. jał. 45cmx45cm, RTG, 6 W 2 szt opak. 150 6 Serweta oper. jał. 45cmx45cm, RTG+tasiemka, 6 W 2 szt opak. 240 7 Serweta oper. niejał. 45cmx45cm, RTG+tasiemka, 6 W _ szt. 300 RAZEM poz.5-7 8 Seton jał. 15cmx2m, RTG 2 szt opak. 150 9 Seton jał. 5cmx2m, RTG _ szt. 50 RAZEM poz.8-9 10 Tupfer jał. kula 15cmx15cm 10 szt opak. 150 11 Tupfer jał. kula 15cmx15cm , RTG 10 szt opak. 150 12 Tupfer jał. kula 15cmx15cm , RTG-dł.15 cm 2 szt opak. 100 RAZEM poz10-12 Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej na poszczególne pozycje zgodnie z formularzem W- warstwy N- nitki UWAGA: - kompresy w pakietach przewiązywane na krzyż nitką bawełnianą - kompresy w pakietach ułożone brzegami złożonymi w jednym kierunku - tupfery w pakietach opakowane w dodatkową torebkę papierowo - foliową - poz.12 - nitka o dł. 15 cm przymocowana do tupfera metodą luźnej nitki -opatrunki muszą spełniać warunki klasy inwazyjności IIA -każdy pakiet musi posiadać samoprzylepny identyfikator z numerem serii i datą ważności -wyroby sterylne wyjaławiane metodą parową.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pakiet 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Kompresy baw. gazowe niejał. 8 W, 13 N 10 x 10 cm x 100 opak. 900 2 Kompresy baw. gazowe niejał. 8 W, 13 N 7,5 x 7,5cm x 100 opak. 500 3 Kompresy baw. gazowe niejał. 8 W, 13 N 5 x 5 cm x 100 opak. 250 RAZEM poz1-3 4 Kompresy baw. gazowe jałowe 8 W, 17 N 10 x 10 cm x 10 opak. 11 000 5 Kompresy baw. gazowe jałowe 8 W, 17 N 7,5 x 7,5 cm x 10 opak. 2 400 6 Kompresy baw. gazowe jałowe 8 W, 17 N 5 x 5 cm x 10 opak. 100 7 Kompresy baw. gazowe jałowe 8 W, 17 N 10 x 10 cm x 2 opak. 4 000 8 Kompresy baw. gazowe jałowe 8 W, 17 N 7,5 x 7,5 cm x 2 opak. 5 500 9 Kompresy baw. gazowe jałowe 8 W, 17 N 5 x 5 cm x 2 opak. 1 400 RAZEM poz4-9 10 Kompresy baw. gazowe niejał. RTG 16 W, 17 N 10 x 10 cm x 100 opak. 50 11 Kompresy baw. gazowe jałowe RTG 16 W, 17 N 10cm x 10cm 2 x 10 szt opak. 10 12 Kompresy baw. gazowe jałowe RTG 12 W, 17 N 10 x 10 cm x 50 opak. 150 13 Kompresy baw. gazowe jałowe RTG 12 W, 17 N 10 x 10 cm x 20 opak. 85 14 Kompresy baw. gazowe jałowe RTG 12 W, 17 N 7,5 x 7,5cm x 50 opak. 120 15 Kompresy baw. gazowe jałowe RTG 12 W, 17 N 7,5 x 7,5cm x 20 opak. 50 RAZEM poz10-15 Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej na poszczególne pozycje zgodnie z formularzem W- warstwy N- nitki UWAGA : - opatrunki muszą spełniać warunki klasy inwazyjności IIA - kompresy w pakietach ułożone brzegami złożonymi w jednym kierunku - wyroby sterylne wyjaławiane metodą parową -każdy pakiet musi posiadać samoprzylepny identyfikator z numerem serii i datą ważności (dotyczy poz.11-15).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pakiet 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Gaza opatrunkowa 13-nitkowa szer.90 cm m.b. 400 2 Lignina bielona arkusz kg 1 700 3 Opaska dziana wiskozowa 15 cm x 4 m szt. 8 500 4 Opaska elastyczna 15 cm x 4 m szt. 300 5 Wata opatrunkowa bawełniano -wiskozowa 200 g opak. 80 6 Wata opatrunkowa bawełniano -wiskozowa 500 g opak. 80.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: pakiet 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jałowa, polietylenowa folia operacyjna pole całk. 82cmx45cm pole oper. 60cmx45cm szt. 10 jałowa, polietylenowa folia operacyjna pole całk. 15cmx20cm pole oper. 10cmx20m szt. 120.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: pakiet 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Sterylny plaster z centralnym opatrunkiem 10 cm x 8 cm szt. 2 500 2 Sterylny plaster z centralnym opatrunkiem 15 cm x 8 cm szt. 1 700 3 Sterylny plaster z centralnym opatrunkiem 20 cm x 10 cm szt. 2 500 4 Sterylny plaster z centralnym opatrunkiem 25 cm x 10 cm szt. 2 800 5 Sterylny plaster z centralnym opatrunkiem 7,2 cm x 5 cm szt. 2 000 RAZEM poz1-5 6 Przylepiec włókninowy rozciągliwy 10 m x 15 cm szt. 25 7 Przylepiec włókninowy rozciągliwy 10 m x 20 cm szt. 100 8 Przylepiec włókninowy rozciągliwy 10 m x 10 cm szt. 40 9 Przylepiec włókninowy rozciągliwy 10 m x 5 cm szt. 5 RAZEM poz6-9 10 Przylepiec chirurgiczny ze sztucznego jedwabiu 9,2 m x 2,5 cm szt. 10 11 Przylepiec tkaninowy 5 m x 5 cm szt. 350 RAZEM poz10-11 12 Tkaninowy plaster opatrunkowy 10 cm x 6 cm szt. 200 RAZEM poz12 13 Tegaderm - sterylny opatr. przeźroczysty do mocowania kaniul 6 cm x 8,5 cm szt. 250 RAZEM poz13 14 Tegaderm - ster. opatr. przeźr. do mocowania cewników centralnych 10 cm x 14 cm szt. 450 RAZEM poz14 15 Sterylne paski do zamykania ran 6 mm x 75 mm x 3 szt opak. 1 RAZEM poz15 16 Jałowy plaster włókninowy z nacięciem, do mocowania kaniul 80 mm x 60 mm szt. 140 000 RAZEM poz16.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: pakiet 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Plaster stabilizujący na oko, bez komory, profilowany, dla chorych z niedomykalnością powieki 10,5 x 9,5 cm szt. 300 2 Plaster stabilizujący na oko, z komorą przeżroczystą, profilowany, dla chorych z niedomykalnością powieki komora przeźroczysta 10,5 x 9,5 cm szt. 100 RAZEM poz1-2 3 Plaster stabilizujący piankowo-polimerowy do mocowania wkłucia cewnika epiduralnego, z okienkiem umożliwiającym obserwowanie miejsca wyprowadzenia cewnika 10 cm x 8 cm szt. 50 RAZEM poz3 4 Plaster stabilizujący, włókninowy, profilowany, do mocowania sond do karmienia 8 x 9 cm szt. 50 5 Plaster stabilizujący, włókninowy, profilowany, do mocowania sond do karmienia 7,5 x 7,5 cm szt. 50 RAZEM poz4-5 6 Plaster stabilizujący piankowo-polimerowy z paskami mocującymi, do mocowania wkłucia centralnego, z okienkiem umożliwiającym obserwowanie miejsca wkłucia 10 x 11 cm szt. 50 7 Plaster stabilizujący piankowo-polimerowy z paskami mocującymi, do mocowania wkłucia obwodowego, z okienkiem umożliwiającym obserwowanie miejsca wkłucia 10 x 11 cm szt. 50 RAZEM poz6-7 8 Plaster stabilizujący piankowo-włókninowy, do mocowania drenów przezskórnych 12-22 szt. 100 RAZEM poz8 9 Plaster jednoelementowy, wykonany z włókniny, do mocowania rurki intubacyjnej szt. 100 RAZEM poz9.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: pakiet 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Tampony neurochirurgiczne sterylne, z 6-warstw., niekłaczącej, prasowanej włókniny bawełnianej o kolorze zielonym; absorbcja wagowa 10-krotna ; marker w postaci kropki barowej ; nitka z jedwabiu chirurg. nie usztywniająca tamponika ; pakowanie w kartoniki z wycięciem do liczenia ; opak. zbiorcze ma pełnić rolę podajnika ; 50 x 90 mm saszetka x 10 szt. 140 2 15 x 55 mm 200 3 10 x 50 mm 200.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: pakiet 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Gąbka żelatynowa opatrunek 80x50x10mm x 1szt szt. 200 2 Gąbka żelatynowa opatrunek 80x50x1mm x 1szt szt. 10.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.