Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-16
Kraków: Dostawa elementów umundurowania III
Numer ogłoszenia: 401134 - 2012; data zamieszczenia: 16.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Straż Miejska Miasta Krakowa , ul. Dobrego Pasterza 116, 31-416 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 68 82 154, faks 12 68 82 292.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krakow.pl/?bip_id=33&mmi=11723
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa elementów umundurowania III.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów umundurowania wykonanych wg wzoru określonego w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 28.07.1998 r. w sprawie umundurowania strażników gminnych i miejskich (Dz. U. z 1998 r., Nr 112 poz. 713 z późn. zmianami) oraz zgodnych ze wzorami umundurowania używanymi przez Straż Miejską Miasta Krakowa. Część 1 - kurtka zimowa krótka - 50 szt. - kurtka zimowa 3/4 - 42 szt. - spodnie gabardynowe - 45 szt. Część 2 - skarpety zimowe - 590 par Część 3 - sweter służbowy - 32 szt. - kalesony - 138 szt. - podkoszulek zimowy - 150 szt. Część 4 - kozaki zimowe ( za kostkę) - 81 par Część 5 - rękawice skórzane męskie - 50 par Wykonawca winien udzielić pełnej (materiały + robocizna) gwarancji na wyroby będące przedmiotem zamówienia na okres min. 12 miesięcy, maks. 24 miesięcy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.22.32.00-0, 18.23.40.00-8, 18.31.70.00-4, 18.23.53.00-8, 18.31.20.00-9, 18.31.84.00-5, 18.81.51.00-6, 18.42.40.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w kwocie: - dla I części zamówienia 600,00 zł (sześćset zł); - dla II części zamówienia 30,00 zł (trzydzieści zł); - dla III części zamówienia 200,00 zł (dwieście zł); - dla IV części zamówienia 350,00 zł (trzysta pięćdziesiąt zł); - dla V części zamówienia 70,00 (siedemdziesiąt zł); 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, wymienionych w art. 45 ust. 6 Ustawy, przy czym wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić: - przelewem na rachunek Zamawiającego: 03 1240 4722 1111 0010 3082 8712 prowadzony w Banku Pekao S. A. - przed upływem terminu składania ofert (decyduje termin wpływu środków na rachunek Zamawiającego).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
wzory oferowanych elementów umundurowania (załączone wzory będą zwrócone zgodnie z przepisami art. 97 ustawy Prawo zamówień publicznych)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 45
- 2 - Jakość - 45
- 3 - Gwarancja - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krakow.pl/?bip_id=33&mmi=11723
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Straż Miejska Miasta Krakowa
ul. Dobrego Pasterza 116
31-416 Kraków
pok. 315.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2012 godzina 09:00, miejsce: Straż Miejska Miasta Krakowa ul. Dobrego Pasterza 116 31-416 Kraków pok. 315.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kurtki, spodnie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 - kurtka zimowa krótka - 50 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.22.32.00-0 Kurtka zimowa krótka: materiał - 100% poliester powlekany poliuretanem, gramatura min.155gr/m2, kolor bardzo ciemny granat, długość do połowy bioder, wyposażona w 2 nakładane kieszenie wierzchnie dostępne z góry i z boku, kieszeń wewnętrzna na podszewce, całość zapinana na zamek błyskawiczny kryty plisą, dół kurtki i rękawy wykończone gumą (ściągacze), szlufki na pas główny, pagony na rzepy lub guziki, rzep koloru czarnego na identyfikator haftowany z numerem służbowym o wymiarach 7,5x8,5 cm, odpinany kołnierz futrzany, odpinana pikowana podpinka. - kurtka zimowa 3/4 - 42 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.22.32.00-0 Kurtka zimowa 3/4: ocieplona, materiał - 100% poliester powlekany poliuretanem, gramatura min. 155 gr/m2, kolor bardzo ciemny granat,, wyposażona w 2 kieszenie wierzchnie, jedną wewnętrzną, całość zapinana na zamek błyskawiczny kryty plisą, w dolnej części po bokach gumki, ściągacz na rękawach, pagony na rzepy lub guziki, klapa na blachę służbową o wymiarach 5,5x9,5 cm z otworem na blachę - dolna część mocowana na rzep, od wewnątrz kurtki dopinana na guziki stójka (kołnierz krótki), odpinana pikowana podpinka, uchwyty (szlufki) na pas główny. - spodnie gabardynowe - 45 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.40.00-8 Spodnie gabardynowe: krój prosty z lampasem koloru żółtego, z przodu dwie kieszenie w karczkach biodrowych, z tyłu jedna kieszonka z wypustką na guzik, podwójne szlufki na pasek i pas główny, zapięcie specjalne regulujące obwód pasa, rozporek zapinany na guziki kryty plisą, materiał - gabardyna mundurowa 480 gr/mb (przy szer. tkaniny 142 cm), kolor - b. ciemny granat..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.22.32.00-0, 18.23.40.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 45
- 2. Jakość - 45
- 3. Gwarancja - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Skarpety zimowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 - skarpety zimowe - 590 par Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.3170.00-4 Skarpety męskie frotte w kolorze: ciemny granat, materiał: bawełna 80% + poliamid 20% ze ściągaczem i płaskim szwem..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.31.70.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 45
- 2. Jakość - 45
- 3. Gwarancja - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Swetry, kalesony, podkoszulki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3 - sweter służbowy - 32 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.53.00-8 Sweter służbowy typ SM w serek, kolor - ciemny granat, skład: 40% wełna, 55% akryl, 5% lycry, obszycia z elanobawełny w kolorze swetra, wzmocnienia na ramionach i rękawach, na lewej piersi kieszeń z patką zapinana na rzep, pagony na rzep, rękaw zakończony odwijanym mankietem, dół swetra wykończony podwójnym ściągaczem. - kalesony - 138 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.31.20.00-9 Kalesony ocieplone - materiał 100% bawełna z kutnerkiem, gram. 200 gr/m2, kolor jasnopopielaty (melanż). - podkoszulek zimowy - 150 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.31.84.00-5 Podkoszulek zimowy- materiał 100% bawełna z kutnerkiem, gram. 200 gr/m2 kolor jasnopopielaty (melanż)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.23.53.00-8, 18.31.20.00-9, 18.31.84.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 45
- 2. Jakość - 45
- 3. Gwarancja - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kozaki zimowe (za kostkę).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 4 - kozaki zimowe (za kostkę) - 81 par Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.81.51.00-6 Wierzch: cholewka typu derbowego wykonana ze skór bydlęcych gładkich gr. 1,4-1,6 mm; podszewka na obłożyny: tkanina ocieplana typu kożuch krótki włos; międzypodszewka typu molino; podeszwa typu LUGA koloru czarnego; podsuwka wykonana ze styrogumu gr. 5-7 mm; wyściółka obuwnicza typu filc koloru czarnego; kołnierz (tkanina skóropodobna typu skaj) z wypełnieniem pianką PU gr. 20 mm; system sznurowania: 4 uchwyty 210 + 3 uchwyty rurowe + 1 oczko (zakończenie); sznurowadła bawełniane kolor czarny dł. 1,4-1,6 m..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.81.51.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 45
- 2. Jakość - 45
- 3. Gwarancja - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Rękawice skórzane męskie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 5 - rękawice skórzane męskie - 50 par Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.40.00-7 Rękawice skórzane męskie(wzór mundurowy) 5-palcowe, zimowe wykonane ze skóry rękawicznicznej w kolorze czarnym, ocieplane wkładem z anilany, maszynowo szyte, w nadgarstku wszyta gumka..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.40.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 45
- 2. Jakość - 45
- 3. Gwarancja - 10
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy dwóch kompletnych systemów do rejestracji parametrów jakości wody w ciekach dla Instytutu Geografii i Gospodarki Przestrzennej Uniwersytetu Jagiellońskiego
- Dostawa napędów ortopedycznych dla Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja budowy oświetlenia dla zadania: "Budowa oświetlenia na placu zabaw na osiedlu Kalinowym" w trybie zaprojektuj i wybuduj
- 40/2025 Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części
- Remont sanitariatów w budynku Szkoły Podstawowej nr 95 w Krakowie przy ul. Wileńskiej 9B
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz budowa dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych na ul. Krygowskiego przy skrzyżowaniu z ul. Borkowską.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup usług szycia odzieży służbowej dla uprawnionych pracowników MSZ
- Dostawa elementów umundurowania leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Włodawa w roku 2025.
- Usługa wykonania i dostawy asortymentu do sklepów muzealnych Muzeum Zamkowego w Malborku z podziałem na cztery części
- Dostawa sortów mundurowych na rok 2025/2026 dla studentów Uniwersytetu Morskiego w Gdyni
- "Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz środków ochrony indywidualnej, obuwia i odzieży roboczej dla pracowników Nadleśnictwa Pińczów w 2025 r."
- Dostawa elementów umundurowania leśnika oraz sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Krzeszowice
więcej: Kurtki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.