eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiłaPełnienie funkcji inspektora nadzoru na zadaniu pnRekultywacja terenów zdegradowanycli - pola irygacyjne w rejonie ulic Walki Młodych - Wawelska w Pile

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-16

Piła: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na zadaniu pn: Rekultywacja terenów zdegradowanycli - pola irygacyjne w rejonie ulic Walki Młodych - Wawelska w Pile
Numer ogłoszenia: 401626 - 2012; data zamieszczenia: 16.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 373468 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła, Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na zadaniu pn: Rekultywacja terenów zdegradowanycli - pola irygacyjne w rejonie ulic Walki Młodych - Wawelska w Pile.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych na zadaniu Rekultywacja terenów zdegradowanych - pola irygacyjne w rejonie ulic Walki Młodych - Wawelska w Pile. Do obowiązków inspektora nadzoru należy. 1 .Nadzór nad wykonywaniem robót. 2. Uczestnictwo w odbiorach częściowych robót oraz w odbiorze końcowym inwestycji. 3. Prowadzenie i uczestnictwo w naradach technicznych,przygotowanie protokołów z tych narad. 4. Współpraca z projektantem i Zamawiającym. 5. Sprawdzenie i zatwierdzenie protokołów zaawansowania robót. 6. Sprawdzenie i zatwierdzanie kosztorysów powykonawczych, zamiennych, dodatkowych. 7. Rozliczenie wykonanej inwestycji w części stanowiącej przedmiot zamówienia. 8. Wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją budowy. 9. Informowanie Zamawiającego o ewentualnych nieprawidłowościach i zagrożeniach. 10. Sporządzanie pisemnych sprawozdań miesięcznych o postępie rzeczowo-finansowym robót budowlanych składanych do 5-tego dnia roboczego następnego miesiąca wraz z dokumentacją zdjęciową i raportem o wizytach na budowie inspektora nadzoru. 11. Sprawdzenie kompletności dokumentacji powykonawczej. 12. Uczestnictwo w czynnościach związanych z inspekcjami gwarancyjnymi, odbiorowymi oraz innymi, mogącymi powstać w okresie udzielonej przez Wykonawcę rękojmi i gwarancji na roboty tj. 36 miesięcy; 13. Wykonywanie innych niewymienionych czynności, wynikających z przepisów Prawa Budowlanego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla przedmiotowego zadania. 14. Obecność na budowie w niezbędnym zakresie, dostosowana do pracy Wykonawcy. Nadzór nad wykonywaniem robót zgodnie ze standardami Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. 15. Sporządzenie i dostarczenie do Zamawiającego sprawozdania końcowego z realizacji inwestycji. Sprawozdanie winno być zatwierdzone przez Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 04.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Obsługi Inwestycji, ul. Czarnieckiego 14, 77-300 Człuchów, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9225,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9225,00 / Oferta z najwyższą ceną: 67650,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.