eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleOchrona mienia i utrzymanie czystości obiektów Rejonu w Kluczborku GDDKiA w okresie do 03.01.2011 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-25

Opole: Ochrona mienia i utrzymanie czystości obiektów Rejonu w Kluczborku GDDKiA w okresie do 03.01.2011 r.
Numer ogłoszenia: 40165 - 2010; data zamieszczenia: 25.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu , ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, faks 077 4544468.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona mienia i utrzymanie czystości obiektów Rejonu w Kluczborku GDDKiA w okresie do 03.01.2011 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ochrona mienia, utrzymanie czystości pomieszczeń oraz posesji obiektów Rejonu w Kluczborku GDDKiA: -Siedziba Rejonu w Kluczborku, przy ul. Dworcowej nr 2, -Siedziba Obwodu Drogowego nr 1 w Byczynie, przy ul. Poznańskiej 19, zgodnie z niżej podanymi warunkami. 1. Zakres usług obejmuje: a) ochronę mienia poza godzinami pracy Rejonu GDDKiA (na jedną zmianę 1 osoba dla każdego obiektu), oraz czynności grupy interwencyjnej Wykonawcy, b) utrzymanie czystości wewnątrz budynków, c) utrzymanie czystości terenu posesji (teren zielony, chodniki, parkingi, teren wokół budynku), w okresie letnim (m.in. grabienie liści) i zimowym (odśnieżanie, usuwanie śliskości oraz zabezpieczenie przed gołoledzią dojść pieszych zarówno na terenie posesji jak i przyległych chodników), inne prace i czynności określone w dalszej części SIWZ. 2. Zakres usług objętych zamówieniem zawarty jest w Szczegółowym opisie zamówienia (Tom III). Nadmienia się, że Zamawiający nie narzuca zakresu czynności dla poszczególnych osób lub etatów i Wykonawca zgodnie z własną koncepcją realizacji zamówienia dokona podziału obowiązków i czynności pomiędzy poszczególnych pracowników. Wykonawca musi bezwzględnie przestrzegać przepisów Kodeksu Pracy, a jakość świadczonych usług musi być zgodna z ogólnie przyjętymi standardami. 3. Wykonawca musi posiadać ważną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia. Usługi określone w pkt. 1a) tj. ochrona mienia, w tym czynności grupy interwencyjnej, nie mogą być powierzone podwykonawcy. 4. Zapłata za wykonane usługi na każdym obiekcie następować będzie za ilość godzin ochrony oraz ryczałtowo za sprzątanie, w okresach miesięcznych. Cena ryczałtowa za ochronę mienia za godzinę i utrzymanie czystości za miesiąc powinna zawierać wszystkie czynności wymienione w Szczegółowym opisie zamówienia dotyczące utrzymania czystości. W przypadku realizacji usług w czasie niepełnego miesiąca cena zostanie przeliczona proporcjonalnie do ilości przepracowanych dni, przyjmując, że miesiąc liczy 30 dni. 5. Wykonawca zapewni w ramach ceny niezbędne środki do prawidłowej realizacji zamówienia, w tym między innymi: odzież roboczą dla pracowników, narzędzia i środki zapewniające prawidłową eksploatację i sprawność urządzeń do sprzątania, środki do utrzymania czystości podłóg, okien, sanitariatów oraz do wyłożenia w toaletach papier toaletowy, podkłady higieniczne na deski sedesowe, ręczniki papierowe, mydło w płynie, środki dezynfekcyjne, środki zapachowe, worki na śmieci. 6. Zamawiający zabezpieczy odpowiednie pomieszczenie dla pracowników realizujących zamówienie w obiekcie, Wykonawca wyposaży to pomieszczenie w odpowiednie sprzęty. Pomieszczenie to wykorzystywane będzie również na narzędzia i środki czystości. Zamawiający zapewnia zimowe utrzymanie dróg i parkingów w ramach zimowego utrzymania dróg. 7. Wykonawca w trakcie realizacji umowy zobowiązany jest posiadać aktualną polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 500.000 zł oraz decyzję, o której mowa w pkt 3. 8. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji usług i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. 9. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia przy udziale podwykonawców za wyjątkiem usługi określonej w pkt 1a) tj. ochrony mienia i osób, w tym grupy interwencyjnej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp - o wartości do 20 % wartości realizowanego zamówienia, do czasu wyłonienia wykonawcy na następny okres.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 03.01.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy - nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać ważną na dzień składania ofert koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać doświadczenie, polegające na wykonaniu lub wykonywaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 podobnych zamówień tj. polegających na wykonywaniu ochrony mienia oraz sprzątania pomieszczeń (lub co najmniej po 3 zamówienia w poszczególnych asortymentach) trwających (każde) co najmniej 12 miesięcy, o wartości dla obiektu nie niższej niż 80.000 zł/12 m-cy dla ochrony mienia i 20.000 zł/12 m-cy dla sprzątania, lub 100.000 zł/12 m-cy dla obu usług łącznie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien posiadać samochód grupy interwencyjnej z miejscem garażowania w odległości nie większej niż 60 km od Kluczborka.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do stanowisk jakie im zostaną powierzone - zgodnie z poniższym wykazem: - 1 osoba - ze średnim wykształceniem, na stanowisko koordynatora ochrony i całości prac objętych zamówieniem, - 2 osoby - posiadające licencje ochrony fizycznej I stopnia, do wykonywania czynności grupy interwencyjnej,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 1.000.000,00 PLN. Uwaga: Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane powyżej Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na 7 dni przed terminem składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty wymagane w przypadku, gdy Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów: 1) pisemne zobowiązanie podmiotu (podmiotów), na którego wiedzy i doświadczeniu polega Wykonawca, wykazując spełnienia warunków udziału w postępowaniu do zrealizowania części zamówienia, zawierające zakres i czynności, które ten podmioty zobowiązuje się wykonać

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl/article/oddzialy/gddkia_opole/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu, Rejon w Kluczborku, ul. Dworcowa 2, 46-200 Kluczbork, pokój nr 26.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2010 godzina 10:50, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu, Rejon w Kluczborku, ul. Dworcowa 2, 46-200 Kluczbork, pokój nr 16 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Jednostka Zamawiającego prowadząca postępowanie: GDDKiA Rejon w Kluczborku, ul. Dworcowa 2, 46-200 Kluczbork, tel. 77 418 25 35, fax. 77 418 22 55, rdk_kluczbork@gddkia.gov.pl adres strony internetowej: www.gddkia.gov.pl/article/oddzialy/gddkia_opole/ godziny urzędowania: 7:00 - 15:00.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.