To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-04-02
Opole: Ochrona mienia i utrzymanie czystości obiektów Rejonu w Kluczborku GDDKiA w okresie do 03.01.2011 r.
Numer ogłoszenia: 92612 - 2010; data zamieszczenia: 02.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 40165 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu, ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, faks 077 4544468.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona mienia i utrzymanie czystości obiektów Rejonu w Kluczborku GDDKiA w okresie do 03.01.2011 r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ochrona mienia, utrzymanie czystości pomieszczeń oraz posesji obiektów Rejonu w Kluczborku GDDKiA: - Siedziba Rejonu w Kluczborku, przy ul. Dworcowej nr 2, -Siedziba Obwodu Drogowego nr 1 w Byczynie, przy ul. Poznańskiej 19, zgodnie z niżej podanymi warunkami. 1. Zakres usług obejmuje: a) ochronę mienia poza godzinami pracy Rejonu GDDKiA (na jedną zmianę 1 osoba dla każdego obiektu), oraz czynności grupy interwencyjnej Wykonawcy, b) utrzymanie czystości wewnątrz budynków, c) utrzymanie czystości terenu posesji (teren zielony, chodniki, parkingi, teren wokół budynku), w okresie letnim (m.in. grabienie liści) i zimowym (odśnieżanie, usuwanie śliskości oraz zabezpieczenie przed gołoledzią dojść pieszych zarówno na terenie posesji jak i przyległych chodników), inne prace i czynności określone w dalszej części SIWZ. 2. Zakres usług objętych zamówieniem zawarty jest w Szczegółowym opisie zamówienia (Tom III). Nadmienia się, że Zamawiający nie narzuca zakresu czynności dla poszczególnych osób lub etatów i Wykonawca zgodnie z własną koncepcją realizacji zamówienia dokona podziału obowiązków i czynności pomiędzy poszczególnych pracowników. Wykonawca musi bezwzględnie przestrzegać przepisów Kodeksu Pracy, a jakość świadczonych usług musi być zgodna z ogólnie przyjętymi standardami. 3. Wykonawca musi posiadać ważną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia. Usługi określone w pkt. 1a) tj. ochrona mienia, w tym czynności grupy interwencyjnej, nie mogą być powierzone podwykonawcy. 4. Zapłata za wykonane usługi na każdym obiekcie następować będzie za ilość godzin ochrony oraz ryczałtowo za sprzątanie, w okresach miesięcznych. Cena ryczałtowa za ochronę mienia za godzinę i utrzymanie czystości za miesiąc powinna zawierać wszystkie czynności wymienione w Szczegółowym opisie zamówienia dotyczące utrzymania czystości. W przypadku realizacji usług w czasie niepełnego miesiąca cena zostanie przeliczona proporcjonalnie do ilości przepracowanych dni, przyjmując, że miesiąc liczy 30 dni. 5. Wykonawca zapewni w ramach ceny niezbędne środki do prawidłowej realizacji zamówienia, w tym między innymi: odzież roboczą dla pracowników, narzędzia i środki zapewniające prawidłową eksploatację i sprawność urządzeń do sprzątania, środki do utrzymania czystości podłóg, okien, sanitariatów oraz do wyłożenia w toaletach papier toaletowy, podkłady higieniczne na deski sedesowe, ręczniki papierowe, mydło w płynie, środki dezynfekcyjne, środki zapachowe, worki na śmieci. 6. Zamawiający zabezpieczy odpowiednie pomieszczenie dla pracowników realizujących zamówienie w obiekcie, Wykonawca wyposaży to pomieszczenie w odpowiednie sprzęty. Pomieszczenie to wykorzystywane będzie również na narzędzia i środki czystości. Zamawiający zapewnia zimowe utrzymanie dróg i parkingów w ramach zimowego utrzymania dróg. 7. Wykonawca w trakcie realizacji umowy zobowiązany jest posiadać aktualną polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 500.000 zł oraz decyzję, o której mowa w pkt 3. 8. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji usług i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. 9. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia przy udziale podwykonawców za wyjątkiem usługi określonej w pkt 1a) tj. ochrony mienia i osób, w tym grupy interwencyjnej...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.70.00.00 - Usługi detektywistyczne i ochroniarskie 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PIETRZAK EDWARD Agencja Detektywistyczna Konwoju i Ochrony "AGAR"
jakie przetargi wygrała firma
PIETRZAK EDWARD Agencja Detektywistyczna Konwoju i Ochrony "AGAR"
- konsorcjum Agencja Detektywistyczna Konwoju i Ochrony AGAR Edward J. Pietrzak AGAR Agencja Konwoju Ochrony Mienia i Osób Arkadiusz Pietrzak, Ozimska 40, 45-058 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 134568,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 114633,72
Oferta z najniższą ceną: 100342,80 / Oferta z najwyższą ceną: 165968,28
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zakup wraz z dostawą wyrobu i produktów leczniczych (z podziałem na 4 zadania).
- Organizacja 12 warsztatów kulinarnych o charakterze integracyjnym dot. kuchni polskiej oraz krajów spoza Unii Europejskiej
- Dostawy produktów mięsnych i wędliniarskich
- "Sukcesywna dostawa artykułów zoologicznych do Ogrodu Zoologicznego w Opolu w 2025 r." - granulat dla liściożerców
- "Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Domów Dziennego Pobytu Złota Jesień i Magda - Maria w Opolu "
- Usługi ochrony osób i mienia w Muzeum Wsi Opolskiej w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości w budynku administracyjnym, archiwum i pokojach gościnnych Nadleśnictwa Lubaczów w 2025 roku
- Usługi bieżącego utrzymania czystości w obiekcie Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy, położonym przy ul. Szubińskiej 4 oraz terenów zewnętrznych do niego przylegających.
- Kompleksowe wykonywanie usług związanych ze sprzątaniem pomieszczeń w budynkach administracyjnych Rejonu Dróg Wojewódzkich w Czarnkowie
- Wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości biura i jego otoczenia oraz pełnienie dyżurów przeciwpożarowych w Nadleśnictwie Sarbia w roku 2025.
- Usługa sprzątania budynków Politechniki Częstochowskiej
- Świadczenie usług sprzątania
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.