Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-21
Raciborowice Górne: Dostawa pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć pozalekcyjnych
na potrzeby Projektu Szkoły Równych Szans - wsparcie uczniów szkół podstawowych z Gminy Warta Bolesławiecka nr WND-POKL.09.01.02-02-067-09 realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 401908 - 2009; data zamieszczenia: 21.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Warta Bolesławiecka , Warta Bolesławiecka 40c, 59-720 Raciborowice Górne, woj. dolnośląskie, tel. 075 738 95 73, faks 075 738 95 23.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wartabol.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć pozalekcyjnych na potrzeby Projektu Szkoły Równych Szans - wsparcie uczniów szkół podstawowych z Gminy Warta Bolesławiecka nr WND-POKL.09.01.02-02-067-09 realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawę: 1) Podręczniki i inne książki oraz pomoce dydaktyczne do zajęć z j. polskiego, j. angielskiego, do zajęć z prewencji i torby trenerskie dla nauczycieli na materiały dydaktyczne 2) Pomoce dydaktyczne do zajęć pozalekcyjnych z informatyki, matematyki, przyrody, zajęć artystycznych, z zakresu nauczania zintegrowanego i do zajęć specjalistycznych logopedycznych; 3) Artykuły biurowe, papiernicze 4) Sprzęt komputerowy, oprogramowanie komputerowe, sprzęt multimedialny i pozostały sprzęt oraz ich instalacja.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.15.31.10 - 36.15.31.10 36.15.30.00 - 36.15.30.00 30.14.11.00 - Kalkulatory kieszonkowe 17.22.10.00 - 17.22.10.00 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.21.32.00 - Komputer tablet 30.23.32.31 - 30.23.32.31 30.24.10.00 - 30.24.10.00 30.24.13.10 - 30.24.13.10 30.19.13.00 - 30.19.13.00 30.21.72.30 - 30.21.72.30 30.19.12.00 - Rzutniki do przezroczy 33.45.10.00 - 33.45.10.00 33.26.10.00 - 33.26.10.00 32.35.20.00 - Anteny i reflektory 50.96.11.00 - 50.96.11.00 50.96.11.10 - 50.96.11.10 72.26.50.00 - Usługi konfiguracji oprogramowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 9.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie wymaga się wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków, Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów: 1) podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru przedstawionego w załączniku Nr 2 do SIWZ - stosownie do sytuacji Wykonawcy, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Zamawiający wymaga w stosunku do podmiotów (partnerów) ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (składających wspólną ofertę, np. spółek cywilnych, konsorcjów), aby: 1) każdy z nich oddzielnie udokumentował, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy, 2) podmioty udokumentowały, że łącznie spełniają wymagane warunki w zakresie wymaganej wiedzy i doświadczenia, dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz potencjału ekonomicznego, finansowego zapewniającego wykonanie zamówienia, 3) ustanowiły Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty. 3. W celu potwierdzenia spełniania warunków podmioty (partnerzy) ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , lub oświadczenie, że wykonawca nie prowadzi działalności- na każdy podmiot (partnera) ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia z osobna, 2) oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy - wzór: załącznik Nr 2 SIWZ - podpisane stosownie do sytuacji przez każdy podmiot (partnera) ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wartaboleslawiecka.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Warta Bolesławiecka
Warta Bolesławiecka 40c
59-720 Raciborowice Górne
tel. (75) 73-89-571 fax: (75) 73-89-523
W dni robocze od godz.7.30 do 15.00 p.nr 22
cena SIWZ - 36,00 zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Warta Bolesławiecka Warta Bolesławiecka 40c 59-720 Raciborowice Górne I piętro - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest finansowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Piorytet IX Działanie 9.1 Poddziałanie 9.1.2.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Poprawa jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Dąbie"
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu TIK do 9 szkół podstawowych gminy Wrocław i gminy Kobierzyce (8 szkół gminy Wrocław, 1 szkoła gminy Kobierzyce) - w podziale na 4 zadania
- Dostawa materiałów i akcesoriów biurowych z podziałem na części
- Zakup z dostawą pomocy dydaktycznych i wyposażenia do 3 przedszkoli na gminy Czernica projekt Rozwój edukacji przedszk. w Czernica, Długołęka, Oleśnica , Sobótka, Wisznia Mała, Zawonia i Żórawina.
- Modernizacja baz własnych Głównej Biblioteki Lekarskiej im. Stanisława Konopki w Warszawie
- Zakup i dostawa sprzętu IT wraz z licencjami w ramach Grantu w projekcie "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.