eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie robót adaptacyjno-aranżacyjnych w siedzibie Prokuratury Generalnej w Warszawie przy ul. Rakowieckiej 26/30

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-03

Warszawa: Wykonanie robót adaptacyjno-aranżacyjnych w siedzibie Prokuratury Generalnej w Warszawie przy ul. Rakowieckiej 26/30
Numer ogłoszenia: 401980 - 2013; data zamieszczenia: 03.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 339926 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Generalna, ul. Rakowiecka 26/30, 02-528 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 12 51 390, faks 22 12 51 313.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót adaptacyjno-aranżacyjnych w siedzibie Prokuratury Generalnej w Warszawie przy ul. Rakowieckiej 26/30.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót adaptacyjno-aranżacyjnych w siedzibie Prokuratury Generalnej przy ul. Rakowieckiej 26/30 w Warszawie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik nr 10 do SIWZ. 3. Dodatkowe warunki: 1. Wykonawca w ramach wynagrodzenia ryczałtowego zobowiązany jest do: a. przywrócenia co najmniej do stanu pierwotnego obiektu i terenu niezbędnego dla wykonania przedmiotu umowy najpóźniej na dzień odbioru końcowego, b. zabezpieczenia na swój koszt ochrony terenu prac w obiekcie od dnia przejęcia terenu do dnia przekazania do eksploatacji przedmiotu zamówienia (umowy), c. wywozu własnym staraniem materiałów rozbiórkowych, odpadów budowlanych i użytkowych, utylizować opakowania w okresie j. w., d. usunięcia materiałów rozbiórkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP, Ochrony środowiska, itp., e. przestrzegania przepisów BHP, ochrony środowiska, norm itp., f. ubezpieczenia robót stanowiących przedmiot umowy od odpowiedzialności cywilnej i szkód, g. uporządkowania terenu prac na dzień odbioru końcowego i przekazania do eksploatacji, 4. Zaleca się wizję lokalną w obiekcie. Każdego dnia przed terminem otwarcia ofert w godzinach od 9 - tej do 14 - tej. 5. Wizję lokalną należy zapowiedzieć telefonicznie: 22/12 51 307 lub 723 997 730 z 1-dniowym wyprzedzeniem (należy liczyć dni robocze od poniedziałku do piątku). 6. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia:Siedziba Prokuratury Generalnej, ul. Rakowiecka 26/30 w Warszawie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 39.71.70.00 - Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne 45.41.10.00 - 45.41.10.00 45.42.21.00 - Stolarka drewniana 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INTER - PROFIL Paweł Flisek, ul. Narutowicza 1F, 08-400 Garwolin, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 239677,34 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 237012,61

  • Oferta z najniższą ceną: 146112,60 / Oferta z najwyższą ceną: 281604,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.