Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-23
Zgierz: Wymiana części stolarki i ślusarki otworowej
Numer ogłoszenia: 402158 - 2009; data zamieszczenia: 23.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy , ul. Parzęczewska 46, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 0-42 715 25 67, 719 08 61, faks 0-42 715 25 67, 719 08 61.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sosw.miasto.zgierz.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka samorzadu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana części stolarki i ślusarki otworowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Wykonanie i odbiór robót rozbiórkowych zwiazanych z wymianą stolarki otworowej zewnętrznej. 2) Wykonanie i odbiór stolarki okiennej oraz jej montaż..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy tj: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami do wykonywania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; e) wykonali min. 1 robotę budowlaną podobną do przedmiotu zamówienia o wartości min. 50 tys. zł w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie f) zapewnią objęcie funkcji Kierownika budowy przez osobę będącą członkiem izby inżynierów budownictwa. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców będzie odbywać się wg formuły spełnia- nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń, które Wykonawcy dostarczą wraz z ofertą w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca musi złożyć wraz z oferta następujące dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Oświadczenie o: -spełnianiu warunków art. 22 ust 1 uPzp; -nie podleganiu wykluczeniu w myśl art. 24 ust. 1 i ust. 2 uPzp; -spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 44 u Pzp, złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. c) Kopia aktualnej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. d) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie e) Oświadczenie osoby uprawnionej do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie o podjęciu się obowiązków kierownika budowy - wg załącznika nr 8 do SIWZ, oraz posiada aktualne zaświadczenie o przynależności tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego. f) książka przedmiaru robót. Podwykonawcy- W przypadku, gdy Wykonawca zamierza realizować przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców, Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wykazu podwykonawców z określeniem, jaką część zamówienia będzie wykonywać podwykonawca. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6. Zamawiający informuje, że nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych oraz ofert wariantowych, nie zawiera umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów, nie stosuje aukcji elektronicznej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sosw.miasto.zgierz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy 95-100 Zgierz ul Parzęczewska 46.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2009 godzina 12:00, miejsce: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy 95-100 Zgierz ul Parzęczewska 46 pok nr 1 (sekretariat Ośrodka).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- dostawa posiłków gotowych (cateringu) oraz serwisu kawowego dla uczestników turnieju szachowego zorganizowanego w ramach projektu "Łódzkie gra w szachy"
- Roboty budowlane : Remont budynku nr 40 zlokalizowanym w kompleksie wojskowym w Tomaszowie Mazowieckim oraz Remont budynku nr 61 zlokalizowanym w kompleksie wojskowym w Nowym Glinniku
- 57/ZP/25 - ZAKUP WYPOSAŻENIA, SPRZĘTU STOŁOWO-KUCHENNEGO I SPRZĘTU AGD
- USŁUGA DOSTĘPU DO OBIEKTÓW SPORTOWYCH I REKREACYJNYCH DLA PRACOWNIKÓW 31.WOG, WOJSKOWEGO OŚRODKA BADAWCZO-WDROŻENIOWEGO SŁUŻBY MUNDUROWEJ I 9 ŁBOT
- DOSTAWA NARZĘDZI RĘCZNYCH, ELEKTRONARZĘDZI, NARZĘDZI PNEUMATYCZNYCH ORAZ WYPOSAŻENIA WARSZTATOWEGO
- "Odnowa nawierzchni na drodze powiatowej nr 5131E w miejscowości Glinnik gm. Zgierz"
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 91, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Modernizacja kotłowni miejskiej na biomasę we Fromborku - etap II
- Remont mieszkania nr 10 znajdującego się na II piętrze w budynku mieszkalnym nr 13 należącym do kompleksu budynków Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o.
- Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Jeleśnia
- "Przebudowa i modern. budynku Przedszkola nr 25 przy ul. Widok 28 w BB w celu dost. do przepisów ppoż w ramach zadania "Wykonanie zabezp. ppoż zleconych decyzjami PSP w obiektach przedszkolnych".
- "Adaptacja pomieszczeń Instytutu Nauk Prawnych PAN w Pałacu Staszica"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.