Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-03-23
Warszawa: Dostawa serwety jałowej, stazy wielokrotnego użytku, rękawiczek winylowych i lateksowych, preparatu chlorowego do dezynfekcji dużych powierzchni zmywalnych
Numer ogłoszenia: 40221 - 2015; data zamieszczenia: 23.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SP ZOZ , ul. Koszykowa 78, 00-671 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6 845 557, faks 022 6 845 135.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wckik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa serwety jałowej, stazy wielokrotnego użytku, rękawiczek winylowych i lateksowych, preparatu chlorowego do dezynfekcji dużych powierzchni zmywalnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1: Serweta jałowa operacyjna nieprzemakalna, rozmiar 50-52 x 60-70cm. Opakowanie maks. 100 sztuk. Wielkość zamówienia 625 sztuk. Wymagane w ofercie dokumenty: - deklaracja zgodności, - zgłoszenie do bazy danych Prezesa URPLWMiPB na podstawie ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych lub powiadomienie Prezesa URPLWMiPB o wprowadzeniu wyrobu na terytorium RP na podstawie ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych. Pakiet nr 2: Staza wielorazowa z automatyczną zapinką bezlateksowa dla dorosłych. Wielkość zamówienia: 240 sztuk. Wymagane dokumenty: deklaracja zgodności. Pakiet nr 3: 1. Rękawiczki niejałowe, beztalkowe winylowe bezpudrowe rozmiar S, M, L, XL. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: - posiadają deklarację zgodności, - niealergiczne, - niepękające, wytrzymałe na rozciąganie, - anatomicznie dopasowane (układające się naturalnie na ręce), - pasujące na lewą i prawą dłoń, - kolor rękawicy naturalny, - AQL maks. 1,5, - długość całkowita min. 240mm, - wykończenie mankietu - równomiernie rolowany brzeg, - rękawice zgodne z normą EN 455-1,2, - łatwo i pojedynczo dające się wyciągnąć z opakowania, oznakowanie opakowania jednostkowego i zbiorczego: nazwa rękawic, rodzaj, rozmiar, seria, data przydatności do użytku, nazwa producenta - opakowanie i oznaczenie zgodne z PN EN 980. Wielkość zamówienia: 2662 Opakowanie 100 sztuk. 2. Rękawiczki niejałowe, beztalkowe lateksowe bezpudrowe S, M, L, XL. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: - posiadają deklarację zgodności, - niepękające, wytrzymałe na rozciąganie, - anatomicznie dopasowane (układające się naturalnie na ręce), - pasujące na lewą i prawą dłoń, - kolor rękawicy naturalny, - AQL maks. 1,5, - długość całkowita min. 240mm, - wykończenie mankietu - równomiernie rolowany brzeg, - rękawice zgodne z normą EN 455-1,2,3, - łatwo i pojedynczo dające się wyciągnąć z opakowania, oznakowanie opakowania jednostkowego i zbiorczego: nazwa rękawic, rodzaj, rozmiar, seria, data przydatności do użytku, nazwa producenta - opakowanie i oznaczenie zgodne z PN EN 980. Wielkość zamówienia: 360 Opakowanie 100 sztuk. Wymagane w ofercie dokumenty: - deklaracja zgodności, - zgłoszenie do bazy danych Prezesa URPLWMiPB na podstawie ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych lub powiadomienie Prezesa URPLWMiPB o wprowadzeniu wyrobu na terytorium RP na podstawie ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych. Pakiet nr 4: Preparat chlorowy w tabletkach do dezynfekcji dużych powierzchni zmywalnych, również zanieczyszczonych materiałem biologicznym, dopuszczony do dezynfekcji urządzeń, powierzchni, przedmiotów mających kontakt z żywnością. Ilość roztworu roboczego, jaką zamawiający musi otrzymać to 2025 litrów. Spektrum działania: B, F, V, Tbc - w czasie do 30 min. Opakowanie - maks. 300 tabletek. Wymagane dokumenty: - instrukcja w języku polskim, - zgłoszenie do bazy danych Prezesa URPLWMiPB na podstawie ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych lub powiadomienie Prezesa URPLWMiPB o wprowadzeniu wyrobu na terytorium RP na podstawie ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych lub dokument dopuszczający do stosowania w służbie zdrowia na terenie RP zgodnie z wymogami określonymi odpowiednio w ustawie z dnia 06.09.2001r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. 2001r. Nr 126 poz. 1381 z późniejszymi zmianami) i ustawie z dnia 13.09.2002r. o produktach biobójczych (Dz. U. 2002r. Nr 175 poz. 1433 z późniejszymi zmianami)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 33.19.00.00-8, 33.14.14.20-0, 33.63.16.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dokumentów określonych w arkuszu asortymentowo-cenowym, stanowiącym Załącznik Nr 5/1, 5/2, 5/3, 5/4 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin dostawy - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana umowy może nastąpić w razie zaistnienia okoliczności: 1. w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, szczególnie zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożące powstaniem szkody niewspółmiernie większej niż spowodowana działaniem lub zaniechaniem; 2. zaistnienie sytuacji pozwalającej na obniżenie kosztów realizacji zamówienia (np. zmniejszenie zakresu robót lub czynności, zastosowania alternatywnych rozwiązań technologicznych); 3. wystąpienia innych szczególnych okoliczności, za które Wykonawca nie jest odpowiedzialny; 4. zmiana w zakresie przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie dało się przewidzieć w chwili podpisania umowy, niezależnych od wykonawcy; 5. zmiana terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia okoliczności nieleżących po stronie wykonawcy; 6. ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wckik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Koszykowa 78
00-671 Warszawa 1
Kancelaria ogólna.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2015 godzina 09:00, miejsce: Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Koszykowa 78 00-671 Warszawa 1 Kancelaria ogólna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Serweta jałowa operacyjna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serweta jałowa operacyjna nieprzemakalna, rozmiar 50-52 x 60-70cm. Opakowanie maks. 100 sztuk. Wielkość zamówienia 625 sztuk. Wymagane w ofercie dokumenty: - deklaracja zgodności, - zgłoszenie do bazy danych Prezesa URPLWMiPB na podstawie ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych lub powiadomienie Prezesa URPLWMiPB o wprowadzeniu wyrobu na terytorium RP na podstawie ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin dostawy - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Staza wielorazowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Staza wielorazowa z automatyczną zapinką bezlateksowa dla dorosłych. Wielkość zamówienia: 240 sztuk. Wymagane dokumenty: deklaracja zgodności.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin dostawy - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rękawiczki niejałowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rękawiczki niejałowe, beztalkowe winylowe bezpudrowe rozmiar S, M, L, XL. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: - posiadają deklarację zgodności, - niealergiczne, - niepękające, wytrzymałe na rozciąganie, - anatomicznie dopasowane (układające się naturalnie na ręce), - pasujące na lewą i prawą dłoń, - kolor rękawicy naturalny, - AQL maks. 1,5, - długość całkowita min. 240mm, - wykończenie mankietu - równomiernie rolowany brzeg, - rękawice zgodne z normą EN 455-1,2, - łatwo i pojedynczo dające się wyciągnąć z opakowania, oznakowanie opakowania jednostkowego i zbiorczego: nazwa rękawic, rodzaj, rozmiar, seria, data przydatności do użytku, nazwa producenta - opakowanie i oznaczenie zgodne z PN EN 980. Wielkość zamówienia: 2662 Opakowanie 100 sztuk. 2. Rękawiczki niejałowe, beztalkowe lateksowe bezpudrowe S, M, L, XL. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: - posiadają deklarację zgodności, - niepękające, wytrzymałe na rozciąganie, - anatomicznie dopasowane (układające się naturalnie na ręce), - pasujące na lewą i prawą dłoń, - kolor rękawicy naturalny, - AQL maks. 1,5, - długość całkowita min. 240mm, - wykończenie mankietu - równomiernie rolowany brzeg, - rękawice zgodne z normą EN 455-1,2,3, - łatwo i pojedynczo dające się wyciągnąć z opakowania, oznakowanie opakowania jednostkowego i zbiorczego: nazwa rękawic, rodzaj, rozmiar, seria, data przydatności do użytku, nazwa producenta - opakowanie i oznaczenie zgodne z PN EN 980. Wielkość zamówienia: 360 Opakowanie 100 sztuk. Wymagane w ofercie dokumenty: - deklaracja zgodności, - zgłoszenie do bazy danych Prezesa URPLWMiPB na podstawie ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych lub powiadomienie Prezesa URPLWMiPB o wprowadzeniu wyrobu na terytorium RP na podstawie ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin dostawy - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Preparat chlorowy w tabletkach do dezynfekcji dużych powierzchni zmywalnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat chlorowy w tabletkach do dezynfekcji dużych powierzchni zmywalnych, również zanieczyszczonych materiałem biologicznym, dopuszczony do dezynfekcji urządzeń, powierzchni, przedmiotów mających kontakt z żywnością. Ilość roztworu roboczego, jaką zamawiający musi otrzymać to 2025 litrów. Spektrum działania: B, F, V, Tbc - w czasie do 30 min. Opakowanie - maks. 300 tabletek. Wymagane dokumenty: - instrukcja w języku polskim, - zgłoszenie do bazy danych Prezesa URPLWMiPB na podstawie ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych lub powiadomienie Prezesa URPLWMiPB o wprowadzeniu wyrobu na terytorium RP na podstawie ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych lub dokument dopuszczający do stosowania w służbie zdrowia na terenie RP zgodnie z wymogami określonymi odpowiednio w ustawie z dnia 06.09.2001r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. 2001r. Nr 126 poz. 1381 z późniejszymi zmianami) i ustawie z dnia 13.09.2002r. o produktach biobójczych (Dz. U. 2002r. Nr 175 poz. 1433 z późniejszymi zmianami)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin dostawy - 10
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "dostosowanie infrastruktury technicznej w Zakładach Diagnostyki Obrazowej i Radiologii do wymogów technicznych stacji diagnostycznych" - stacje diagnostyczne i sprzęt sieciowy - powtórka
- "Wykonanie izolacji poziomej fragmentu murów w Pałacu w Sztynorcie"
- Dostawa warzyw i owoców
- naprawy i usuwanie awarii wraz z pogotowiem na terenach zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy w 2025 r.
- Świadczenie usługi przeglądów i konserwacji 2 wind produkcji ORONA zainstalowanych na parkingu wielopoziomowym na terenie Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej -Curie PIB w Warszawie
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zarządu Mienia Skarbu Państwa w okresie latach 2025-2026 r.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy części zamiennych do urządzeń monitorujących - w technologii MASIMO SET
- DOSTARCZENIE WÓZKÓW DO PRZEWOŻENIA CHORYCH W ILOŚCI 3 SZT.
- Zakup poduszek i kołder zmywalnych
- DOSTAWA ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH I ODKAŻAJĄCYCH
- 21/TP/I/24 DOSTAWY OBŁOŻEŃ CHIRURGICZNYCH, ŚRODKÓW OCHRONY OSOBISTEJ, WYROBÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO HIGIENY I OPIEKI NAD PACJENTEM
- Zakup wraz z dostawą kocy grzewczych.
więcej: Rękawice chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.