Ogłoszenie z dnia 2014-12-08
Sandomierz: Likwidacja uszkodzeń części A i C na skutek osiadania części B budynku Urzędu Skarbowego w Sandomierzu
Numer ogłoszenia: 402490 - 2014; data zamieszczenia: 08.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Sandomierzu, ul. Żydowska 1, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 15 8331800, 8331801, faks 15 8331802.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Likwidacja uszkodzeń części A i C na skutek osiadania części B budynku Urzędu Skarbowego w Sandomierzu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana obróbki blacharskiej pod oknami wykuszu w części A budynku, uszczelnienie okien wykuszu oraz nałożenie nowej wyprawy elewacyjnej pod wykuszem roboty wewnętrzne w części budynku A i C polegające na naprawie drobnych pęknięć, szpachlowaniu i malowaniu ścian korytarzy, klatek schodowych i wybranych pokoi wymiana odbojnic oraz założenie maskownic koryt instalacyjnych na ścianach korytarzy wymiana opraw oświetleniowych, szafek hydrantów wnękowych oraz schodów strychowych na korytarzach części A i C budynku wymiana wykładzin posadzkowych w wybranych pokojach. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony jest na podstawie posiadanej dokumentacji, w skład której wchodzi opis techniczny załącznik nr 1a do Zaproszenia przedmiar robót załącznik nr 1b do Zaproszenia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Usługowe WALBUD Sp.z o.o. ul. Mickiewicza 69B 39-400 Tarnobrzeg, ul. Mickiewicza 69B 39-400 Tarnobrzeg, 39-400 TARNOBRZEG, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 62311,61 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 77000,00
Oferta z najniższą ceną: 77000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 77000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz.759 z późń. zm.) udzielił w trybie zamówienia z wolnej ręki wykonawcy robót podstawowych zamówienia uzupełniającego. Zamawiający przewidział w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w ogłoszeniu o zamówieniu możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w wysokości do 50 % zamówienia podstawowego, co stanowi wartość 77,407 PLN netto, Zamówienie uzupełniające stanowi nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego (wartość szacunkowa zamówienia uzupełniającego wynosi 62311,61 PLN netto). Zamówienia uzupełniającego udziela się dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia podstawowego, tj. Przedsiębiorstwu Usługowemu WALBUD Sp. z o.o. ul. Mickiewicza 69B 39-400 Tarnobrzeg Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetarg nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju robót budowlanych, które były przedmiotem zamówienia podstawowego
INNE PRZETARGI Z SANDOMIERZA
- "Rozwój terenów inwestycyjnych poprzez poprawę warunków drogowych i budowę infrastruktury" z podziałem na 3 części:(...)
- Wykonanie usługi polegającej na "Utrzymaniu i konserwacji wyodrębnionych urządzeń oświetlenia ulic, placów, parkingów, parków, dróg, mostów stanowiących własność Gminy Sandomierz"
- Usługa zdrowotna: pielęgniarska domowa opieka długoterminowa dla uczestników projektu "Wsparcie osób niesamodzielnych w Gminie Sandomierz"
- Dostawa foteli biurowych
więcej: przetargi w Sandomierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- Remont łazienek w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Kartuzach
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Budowa wielorodzinnego budynku mieszkalnego z parterową częścią wielofunkcyjną wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną
- Dostępna przestrzeń publiczna -zwiększenie poziomu dostępności, likwidacja barier architektonicznych poprzez wymianę drzwi i nawierzchni w ciągach komunikacyjnych w budynku Stowarzyszenia "Nadzieja"
- "Budowa Remizy OSP w Krajowym Systemie Ratowniczo Gaśniczym".
więcej: Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.