eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PuszczykowoDostawa materiałów opatrunkowych oraz innego asortymentu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-09

Puszczykowo: Dostawa materiałów opatrunkowych oraz innego asortymentu
Numer ogłoszenia: 402840 - 2014; data zamieszczenia: 09.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Szpital w Puszczykowie im. prof. Stefana Tytusa Dąbrowskiego" sp. z o.o , ul. Kraszewskiego 11, 62-041 Puszczykowo, woj. wielkopolskie, tel. 61 8984094, 8984000, faks 61 8984094.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwpuszczykowie.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Osoba prawna, o której mowa w art. 3, ust.1 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów opatrunkowych oraz innego asortymentu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych oraz innego asortymentu do Apteki Szpitalnej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 30 części: Część 1 - Kompresy gazowe niewyjałowione Część 2 - Kompresy gazowe jałowe Część 3 - Kompresy żelowe zimno-ciepłe Część 4 - Kompresy neurochirurgiczne Część 5 - Kompresy oczne Część 6 - Kompresy włókninowe jałowe Część 7 - Opaski dziane Część 8 - Opaski elastyczne Część 9 - Opaski gipsowe Część 10 - Opatrunki do mocowania kaniul Część 11 - Opatrunki Część 12 - Opatrunki hydrożelowe Część 13 - Opatrunki parafinowe Część 14 - Opatrunki foliowe Część 15 - Plastry hypoalergiczne Część 16 - Plastry jałowe Część 17 - Plastry Część 18 - Opatrunki hydrokoloidowe Część 19 - Kompresy chłonne jałowe Część 20 - Setony gazowe jałowe Część 21 - Siatki opatrunkowe Część 22 - Oznaczniki chirurgiczne Część 23 - Pozostałe materiały opatrunkowe Część 24 - Siatki operacyjne Część 25 - Opatrunki antybakteryjne Część 26 - Lignina pur zellin Część 27 - Samoprzylepna folia chirurgiczna Część 28 - Siatki operacyjne Część 29 - Gaziki do dezynfekcji skóry przed iniekcjami Część 30 - Opatrunki specjalistyczne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami znajduje się w Załączniku Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz), natomiast w niniejszym ogłoszeniu zawarto jedynie ogólne informacje. Warunki dostawy i odbioru przedmiotu zamówienia określono w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do specyfikacji. Zamówienie przewiduje prawo opcji w okresie obowiązywania umowy. Zakres zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji został określony w załączniku nr 1 do siwz oraz w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3. Oferowany asortyment powinien być dopuszczony do obrotu i używania na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej oraz spełniać wymogi określone przez: ustawę z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679 z późn. zm.). Wykonawca odpowiedzialny będzie za prawidłową realizację umowy, w tym za przebieg, terminowe wykonanie poszczególnych dostaw oraz jakość przedmiotu umowy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.14.11.10 - Opatrunki 33.14.11.11 - Opatrunki przylepne 33.14.11.12 - Plastry 33.14.11.13 - Bandaże 33.14.11.14 - Gaza medyczna 33.14.11.15 - Wata medyczna 33.14.11.16 - Zestawy opatrunkowe 33.14.11.19 - Kompresy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 30.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ, Wykonawca wraz z ofertą składa: 1) dokumentację zawierającą dane techniczne, parametry (w języku polskim), które potwierdzą wymagania zawarte w Załączniku nr 1 do SIWZ, tj. np.: ulotki, katalogi, prospekty, protokoły badań itp. 2) deklaracje zgodności zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679 ). 3) Wzory (próbki) - według niżej określonych wymagań. Wykonawca winien wraz z ofertą dostarczyć wzory (próbki) oferowanych wyrobów, w celu potwierdzenia wymagań określonych w Załączniku nr 1, dla niżej wyszczególnionych pozycji w danej części w ilości po 1 szt./opak. dla następujących pozycji: Część 1 - Kompresy gazowe niewyjałowione - nie dotyczy Część 2 - Kompresy gazowe jałowe - nie dotyczy Część 3 - Kompresy żelowe zimno-ciepłe - nie dotyczy Część 4 - Kompresy neurochirurgiczne - poz. 2 Część 5 - Kompresy oczne - poz. 1 Część 6 - Kompresy włókninowe jałowe - nie dotyczy Część 7 - Opaski dziane - poz. 2 Część 8 - Opaski elastyczne - poz. 2 Część 9 - Opaski gipsowe - poz. 2 i 4 Część 10 - Opatrunki do mocowania kaniul - poz. 1 i 2 Część 11 - Opatrunki - poz. 1 i 2 Część 12 - Opatrunki hydrożelowe - nie dotyczy Część 13 - Opatrunki parafinowe - nie dotyczy Część 14 - Opatrunki foliowe - poz. 1, 2 i 3 Część 15 - Plastry hipoalergiczne - poz. 1 Część 16 - Plastry jałowe - poz. 2 i 4 Część 17 - Plastry - poz. 1, 2, 3, 4, 5 i 6 Część 18 - Opatrunki hydrokoloidowe - nie dotyczy Część 19 - Kompresy chłonne jałowe - nie dotyczy Część 20 - Setony gazowe jałowe - nie dotyczy Część 21 - Siatki opatrunkowe - poz. 2 i 6 Część 22 - Oznaczniki chirurgiczne - nie dotyczy Część 23 - Pozostałe materiały opatrunkowe - nie dotyczy Część 24 - Siatki operacyjne - nie dotyczy Część 25 - Opatrunki antybakteryjne - nie dotyczy Część 26 - Lignina pur zellin - nie dotyczy Część 27 - Samoprzylepna folia chirurgiczna - poz. 2 Część 28 - Siatki operacyjne - nie dotyczy Część 29 - Gaziki do dezynfekcji skóry przed iniekcjami - poz. 1 Część 30 - Opatrunki specjalistyczne - nie dotyczy Na opakowaniu zawierającym wzory należy podać dokładną nazwę i adres wykonawcy z zaznaczeniem Wzory (próbki) - materiały opatrunkowe. Wewnątrz opakowania należy umieścić dokładny spis załączonych wzorów. 2. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych - pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin płatności - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) zmiany w zakresie nazwy handlowej bądź numeru katalogowego przedmiotu umowy w przypadku wycofania z produkcji i wprowadzenia nowego produktu lub niedostępności produktu - pod warunkiem spełnienia wszystkich wymogów określonych w siwz i po cenie nie wyższej niż ofertowa, 2) zmiany wynikające ze zmian obowiązujących przepisów; 3) dopuszczalne są zmiany wynagrodzenia w zakresie zmiany stawki VAT i kwoty brutto w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT - z zastrzeżeniem niezmienności ceny netto; 4)zmiany danych Wykonawcy bądź Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalwpuszczykowie.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital w Puszczykowie im. prof. Stefana Tytusa Dąbrowskiego Sp. z o.o.; ul. Kraszewskiego 6; 62-041 Puszczykowo; Dział Administracyjno-Techniczny..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital w Puszczykowie im. prof. Stefana Tytusa Dąbrowskiego Sp. z o.o.; ul. Kraszewskiego 6; 62-041 Puszczykowo Kancelaria Szpitala..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.