eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinWykonanie rocznej i pięcioletniej kontroli stanu technicznego budynków zarządzanych przez ZBiLK, w podziale na pięć części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-20

Szczecin: Wykonanie rocznej i pięcioletniej kontroli stanu technicznego budynków zarządzanych przez ZBiLK, w podziale na pięć części
Numer ogłoszenia: 40299 - 2009; data zamieszczenia: 20.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy , ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4886333, 4886301, faks (091) 48 93 831, 4893832.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:/WWW.ZBiLK.szczecin.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie rocznej i pięcioletniej kontroli stanu technicznego budynków zarządzanych przez ZBiLK, w podziale na pięć części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie rocznej i pięcioletniej kontroli stanu technicznego budynków zarządzanych przez ZBiLK, w podziale na pięć części (KOD CPV - 74300000-2): 1.1. CZĘŚĆ I zamówienia - Wykonywanie kontroli stanu technicznego budynków w Rejonie 2, 1.2. CZĘŚĆ II zamówienia - Wykonywanie kontroli stanu technicznego budynków w Rejonie 3, 4, 5, 1.3. CZĘŚĆ III zamówienia - Wykonywanie kontroli stanu technicznego budynków w Rejonie 6, 7, 8, 9, 1.4. CZĘŚĆ IV zamówienia - Wykonywanie kontroli stanu technicznego budynków w Rejonie 10, 13, 14, 1.5. CZĘŚĆ V zamówienia - Wykonywanie kontroli stanu technicznego budynków w Rejonie 15, nieruchomościach Skarbu Państwa i innych, zgodnie z wymogami art. 62 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118). 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 2.1. sprawdzenie stanu tynków lub płyt elewacyjnych, gzymsów, attyk itp., 2.2. kontrolę prawidłowości mocowania wszystkich elementów zamocowanych do ścian np. anteny, lampy oświetleniowe oraz ich stanu, 2.3. ocenę stanu rynien i rur spustowych z dokładnym określeniem stopnia zużycia, 2.4. ocenę stanu obróbek blacharskich z dokładnym określeniem stopnia zużycia, 2.5. sprawdzenie stanu pokrycia dachu, z oceną stopnia zniszczenia lub ewentualna kwalifikacją do wymiany, 2.6. sprawdzenie stanu kominów na powierzchni dachu (ubytki i uszkodzenia czapek kominowych, spękania kominów, brak wypełnień spoin, ubytki tynku ), 2.7. kontrolę ścian nośnych i działowych (występowanie pęknięć, ubytków, wykruszeń spoin w ścianach z cegły, zawilgoceń, zagrzybień, ubytków tynku), 2.8. kontrolę stropów (występowanie zarysowań, pęknięć, nadmiernych ugięć, ubytków tynku, występowanie innych zagrożeń grożących uszkodzeniem bądź awarią konstrukcji nośnej), 2.9. kontrolę konstrukcji dachu: 2.9.1. drewnianej - uszkodzenia mechaniczne, zawilgocenia, zagrzybienia, 2.9.2. stalowej - stan powłok malarskich, występowanie korozji, 2.10. ocenę stanu technicznego klatki schodowej to znaczy: biegów, spoczników, balustrad, oraz ścian klatki schodowej, 2.11. ocenę pomieszczeń piwnicy: ścian, posadzki, stropów (występowanie pęknięć, ubytków muru, zawilgoceń, zagrzybień, odwodnień, ugięć stropu, stanu drzwi, do piwnic lokatorskich), 2.12. ocenę stanu podłóg i posadzek z podaniem typu materiału nawierzchniowego, rodzajem ewentualnych uszkodzeń ( np. wytarta podłoga PCV), 2.13. ocenę stanu stolarki okiennej i drzwiowej w mieszkaniach, na klatce schodowej, strychu, i piwnicach z wyszczególnieniem stolarki wypaczonej, dawno nie konserwowanej, lub podaniem innych uszkodzeń, 2.14. ocenę stanu instalacji wodnej w mieszkaniach i w piwnicach (występowanie korozji, nieszczelności), 2.15. ocenę stanu instalacji c.o. i c.w.u. w mieszkaniach i piwnicach (występowanie nieszczelności, korozji, braku izolacji rur w piwnicach oraz stan grzejników), 2.16. ocenę stanu instalacji kanalizacyjnej wraz z rurami zbiorczymi w piwnicach (występowanie nie-szczelności na rurach i złączach oraz poprawność przejść przez ściany budynku w tulejach i bez, 2.17. ocenę stanu instalacji gazowej w mieszkaniach i piwnicach (występowanie korozji, stan powłok malarskich, poprawność przejść przez ściany budynku), 2.18. kontrolę budynku pod kątem zabezpieczeń p. pożarowych, dotyczy budynków wysokościowych i użyteczności publicznej (wyposażenie budynku w gaśnice, hydranty oraz ich lokalizacja), 2.19. ocenę estetyki budynku i jego otoczenia (drogi i chodniki, drobne formy architektoniczne, oświetlenie, ogrodzenie itp.)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.00.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5. spełniają następujące warunki dodatkowe: 1) dysponują lub będą dysponować co najmniej: a) 1 sobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi lub do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, b) 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi lub do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, bez względu na ilość części na jaką złoży ofertę, 2) wykonali w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie) minimum jedną pracę podobną do objętej przedmiotem zamówienia. Za jedną pracę podobną zamawiający uzna pracę polegającą na wykonywaniu rocznych przeglądów technicznych budynków mieszkalnych, w zakresie określonym w przedmiocie zamówienia, w min. ilości 1 szt. (1 budynek wielorodzinny), bez względu na ilość części na jaką złoży ofertę..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej w/w oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób którymi dysponują lub będą dysponować 4. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ust. 3 wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 5. Dokumenty stwierdzające, że osoby, którymi Wykonawca dysponuje osiadają wymagane uprawnienia, tj.: 1) w kopie uprawnień do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie lub do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualny dokument potwierdzający wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 2) kopie uprawnień do kierowania robotami budowlanymi lub do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz aktualny dokument potwierdzający wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 6. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców według wzoru, stanowiącego załącznik nr 5 do siwz oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny w/w wykaz. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ul. Mariacka 26 70-546 Szczecin pokój nr 9 (I piętro) po okazaniu dowodu wpłaty na kwotę 20 zł na konto Nr 93 1050 1559 1000 0022 4355 2706.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ul. Mariacka 26 70-546 Szczecin pokój nr 9 (I piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonywanie kontroli stanu technicznego budynków w Rejonie 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie kontroli stanu technicznego budynków.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonywanie kontroli stanu technicznego budynków w Rejonie 3, 4, 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie kontroli stanu technicznego budynków.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonywanie kontroli stanu technicznego budynków w Rejonie 6, 7, 8, 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie kontroli stanu technicznego budynków.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonywanie kontroli stanu technicznego budynków w Rejonie 10, 13, 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie kontroli stanu technicznego budynków.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonywanie kontroli stanu technicznego budynków w Rejonie 15, nieruchomościach Skarbu Państwa i innych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie kontroli stanu technicznego budynków.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.