eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiliczRemont Kościoła p.w. Chrystusa Króla w m.Postolin nr 9,wpisanego do rejestru zabytków (decyzja nr A/1017 z dnia 31 lipca 2007 roku)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-23

Milicz: Remont Kościoła p.w. Chrystusa Króla w m.Postolin nr 9,wpisanego do rejestru zabytków (decyzja nr A/1017 z dnia 31 lipca 2007 roku)
Numer ogłoszenia: 403636 - 2009; data zamieszczenia: 23.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Parafia Rzymsko-Katolicka p.w. św. Anny w Miliczu , Ul. Łowiecka 1, 56-300 Milicz, woj. dolnośląskie, tel. (071) 383 09 13, faks (071) 325 67 74.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.postolin.pl/czasy współczesne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Związek wyznaniowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont Kościoła p.w. Chrystusa Króla w m.Postolin nr 9,wpisanego do rejestru zabytków (decyzja nr A/1017 z dnia 31 lipca 2007 roku).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: -renowacja,osuszanie,zabezpieczanie i odwadnianie fundamentów kościoła, -renowacja ścian muru pruskiego i jego konserwacja, -renowacja konstrukcji nośnej dachu kościoła, -wymiana pokrycia dachu,opierzeń i rynien..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.01.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy,którzy spełnią następujące warunki: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 4.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5.wykażą,że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają stosowne kwalifikacje zawodowe-wykształcenie i uprawnienia.Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie w oparciu o Prawo zamówień publicznych oraz S.I.W.Z..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy;2.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne;3.aktualny wypis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej;4.oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu w płatnościach podatków i składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne;5.wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca a które uczestniczyć będą w wykonywaniu zamówienia,wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,doświadczenia i wykształcenia,niezbędnych do wykonania zamówienia,a także zakresu wykonywanych przez nie czynności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.postolin.pl/czasy współczesne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 56-300 Milicz,ul.Łowiecka 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego:56-300 Milicz, ul.Łowiecka 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Odnowa i Rozwój Wsi objętego PROW na lata 2007-2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.